mihin hautaustoimistoon

kysyvääää

Löytyykö neuvoa hautajaisten järjestäjälle....Mikä hautaustoimisto on hyvä? Onkohan hinnoissa suuria eroja?

25

5261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedänkyllä

hengenpelastajat westmountin ry:lle!

• ...

Suosittelen Hautaustoimisto Nurroa. Sieltä löytyy maksuton neuvonta ja kaikki muukin tarvittava hautajaisjärjestelyihin, palvelu on todella hyvää ja asiallista sekä pitopalvelun tarjoilut erinomaisia. Toimisto löytyy osoitteesta Kauppakatu 55-57. Kannattaa käydä!

• kysyvääää

Kiitos neuvosta! Huonosti tuli mulle vastauksia. Ilmeisesti ihmiset ei enää kuole Kuopiossa:))
        Aika hankalaa "eipaikkakuntalaisena" tietää mihin kannattaa mennä.

• ovat
        kysyvääää kirjoitti:

Kiitos neuvosta! Huonosti tuli mulle vastauksia. Ilmeisesti ihmiset ei enää kuole Kuopiossa:))
        Aika hankalaa "eipaikkakuntalaisena" tietää mihin kannattaa mennä.

sisäsiitoista sakkia. Osanottoni sinulle.

• Anonyymi
        ovat kirjoitti:

Kun käy muutaman hautaustoimiston livenä testaamaassa, varmasti hyvä löytyy!
        Paras Kuopiossa on tällä hetkellä Hautaustoimisto Parviainen. Asiakaspalvelu hoituu kympillä, kiitos!

KYSYVÄ EI TIELTÄ EKSY!

• Anonyymi
        ovat kirjoitti:

Ei olllenkaan ole syytä "eipaikkakuntalaisenkaan" arpoa. Ne muutamat hautaustoimistot on hetkessä tsekattu ja paras löytyy = hautaustoimisto Parviainen ja huonoja kokemuksia on: Niirasen hautaustoimisto, koska entiset omistajat eivät enää ole remmissä, nyt saa vain tylyä "palvelua". Sanottiin jopa, ettei ruveta perunkirjoitusta tekemään "noin riitaisesta pesästä", hah, hah, ja hah - sanon minä. Kyse oli vain arkkuvalinnasta. Surullista, että luottavaisesti menin odottaen samaa hyvää palvelua, joita olin saanut vuousikymmenien aikana.
        Olen suositellut hautaustoimisto Parviaista OSAA TODELLA SEN MIKÄ HEIDÄN TOIMIALAAN KUULUU.

• Anonyymi

EI AINAKAAN SAWO KALLA !!

• Anonyymi

Miksi? Ellet perustele olet kilpailevasta yrityksestä..

• Anonyymi

Tee itse eväät niin tarvii valittaa.

• Anonyymi

Eikö olekin mielenkiintoista: ” hautaustoimistoja”.

Se on kaikki pantuna tarkalleen tämän muistikirjan sissään ei vertaa liene missään
      Eikö olekin mielenkiintoista. Etkö tiennytkään että sullakin ne on sadan metrin suolet ei liikaa oo kuin puolet.

• Anonyymi

Tullaan isolla porukalla hautajaisiin.

• Anonyymi

Mitä mieltä,tarvitaanko pappia Teidän haudallanne ,itse toivoisin päästä haudanlepoon papitta.

• Anonyymi

Vahva suositus: hautaustoimisto J. Nurro Oy. Kaikki asiat hoituivat esimerkillisesti ja sovitusti. Palvelu on asiantuntevaa, ystävällistä ja lämminhenkistä. www.nurro.fi

• Anonyymi

Parhaat arkut joissa on autostereot ja TV paketit mukana saa Pelastusarmeijan talossa.

• Anonyymi

Mitähän eroja voi hautaustoimistoilla olla, hautaako joku firma samaan rahaan arkun syvemmälle maahan vai?

• Anonyymi

Voi tonttu sentään sinua. Palvelu ja hinta tietty eri .Pienellä paikkakunnalla ei kilpailua niin saa hyödynnettyä omaisten surua ja mielentilaa vaikka kuinka, ihan kun vainajan arvo mitattaisiin rahassa.
        On tammiarkkua " eihän mikään ole riittävän hyvää pappavainaalle" ja kalleimmat palttoot ja suurimmat kukkalaitteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tonttu sentään sinua. Palvelu ja hinta tietty eri .Pienellä paikkakunnalla ei kilpailua niin saa hyödynnettyä omaisten surua ja mielentilaa vaikka kuinka, ihan kun vainajan arvo mitattaisiin rahassa.
        On tammiarkkua " eihän mikään ole riittävän hyvää pappavainaalle" ja kalleimmat palttoot ja suurimmat kukkalaitteet.

Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa.

....?

• Anonyymi

Eihän hautaustoimisto päätä hautaamisesta. Seurakunnan asia.

• Anonyymi

Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.

Tuhansien aiheiden tyypille tuskin löytyy maahanpanijaa jos ei suomi24 osallistu talkoisiin!

• Anonyymi

Löytyykö neuvoa hautajaisten järjestäjälle KUOPIOSSA....Mikä KUOPIOLAINEN hautaustoimisto on hyvä? Onkohan KUOPIOSSA hinnoissa suuria eroja?

• Anonyymi

Niiranen on oma suositukseni, toki kokemusta loppuun asti viedystä prosessista ei ole muista mutta tämä valittiin ja tyytyväisiä ollaan palveluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiranen on oma suositukseni, toki kokemusta loppuun asti viedystä prosessista ei ole muista mutta tämä valittiin ja tyytyväisiä ollaan palveluun.

Suomi24-palveluissa ei saa
        Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24-palveluissa ei saa
        Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa

Jaahas, palstapoliisikin on herännyt.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66