Olin eilen katsomassa elokuvan tummien perhosten koti.Hieno leffa.Se on varmaan sivuseikka useiden mielestä,mutta minua kiinnostaa saaristoa rakastavana että missä saaressa kyseinen leffa tehtiin?Olen tässä yrittänyt kahlata netissä tuloksetta.
menee hermot
2
348
Vastaukset
- Täysikulhollinen
Tummien perhosten koti on kuvattu Turussa Kulhon-saaressa, jossa oli oikeastikin aikoinaan poikakoti.
Netistä löytyy lisätietoja. Tuossa nyt alkuun linkki vaikka Wikipediaan:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kulho_(saari)Olen itse Turkulainen ja tuota kulhonsaarta kyllä epäilin.Sinne aina pikkusällinä kolttosia tehdessämme pelättiin joutuvamme.Filmissä sai vain sen vaikutelman että saari olisi jossain ulompana saaristossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510