Onko kokemuksia Goudasta? Millaisia?
http://www.gouda.fi/Etusivu .544.aspx
Gouda-matkavakuutus
17
7251
Vastaukset
- ....
Ainakin kalliilta tuo vaikutti.
- kalliilta
MInusta oli ihan linjassa, kun luki ehtoja. Korvaussummat asialliset, matkatavaraa 1250€, hätäpalvelut sun muut. Ehdot oli selkeät. Niistä luulisi kaikkien ymmärtävän. Ei siellä mun mielestä mitään ylitsepääsemätöntä loistoa olla.
Matka matkatavarat supertaso 50 viikko. Ei ollut paha. 10 sinne tai tänne jos harvoin matkustaa. - ....
kalliilta kirjoitti:
MInusta oli ihan linjassa, kun luki ehtoja. Korvaussummat asialliset, matkatavaraa 1250€, hätäpalvelut sun muut. Ehdot oli selkeät. Niistä luulisi kaikkien ymmärtävän. Ei siellä mun mielestä mitään ylitsepääsemätöntä loistoa olla.
Matka matkatavarat supertaso 50 viikko. Ei ollut paha. 10 sinne tai tänne jos harvoin matkustaa.Monissa firmoissa taitaa matkatavarat kuulua kotivakuutukseen, näin ainakin itsellä ja vielä suuremmalla summalla kuin tuo naurettava 1250e. Itse sain vuoden hinnaksi n. 100e (siis jatkuvana) joka on mielestäni erittäin paljon kun nykyään se maksaa alle 40e.
- Faktio
"1.1.3 Gouda ei ole vastuussa mistään vahingoista, jotka aiheutuvat Goudan yhteistyökumppanin
maksukyvyttömyydestä tai -häiriöistä, selvitystilasta, konkurssiin asettamisesta tai muusta vastaavasta."
En ole näin pätevää korvausrajoitusta löytänyt mistään muusta matkavakuutuksesta. Pitääpä vinkata Pohjolaan. Tuon perusteella voidaan rajata kaikki isot korvaukset pois.- runktio
myös Raamattuun. Uskonto ja vakuutusmies-loistava yhdistelmä.
- Dengue-mies
Mulla on toi jatkuva Goudan super vakuutus. Sairastuin Malesiassa Tiomanilla kovaan kuumeeseen ja menin sitten Kuala Lumpurissa lääkäriin. Ei ollut dengue kuume tai muukaan vakava sairaus. Gouda korvasi moitteitta käynnin lääkärillä, lääkkeet ja taksimatkat. Summa tosin ei ollut iso (alle 100e) mutta toisaalta ei mulla ollut edes lääkärin lausuntoa vaan pelkät kuitit todisteena. Summa piti maksaa ensin ite kun en jaksanu ottaa yhteyttä goudan yhteistyöhenkilöön Kuala Lumpurissa.
- Tadsa
itseltäni hajosi tietokoneen näyttö reissussa, laitoin kaikki kuvat, matkadokumentit ja selvityslomakkeen sähköpostilla 2vk sitten ja en ole kuullut heistä mitään vaikka laitoin pari päivää sitten muistutus mailin.
aikaisemmin on ollut lähivakuutuksessa ja sieltä on tullut korvauksetkin jos parissa päivässä.
eli ensivuodelle vaihtuu vakuutusyhtiö toimivuuden takia.- Petokset.nostavat.hint
Siis onko sinulla tietokone särkynyt aiemminkin juuri matkoilla? Haiskahtaa! Petollisten matkustajien vuoksi maksut ovat korkeita. Tiedän varmasti tapauksen, jossa matkustajalta katkesi hammas humalassa etelän reissulla ja hammaslääkäri paikkasi kaksi muutakin vakuutusyhtiön piikkiin. Asiakas kertoi tämän itse
- Tiukuböö
En todellakaan suosittele. Useamman sadan euron matkatavaravahingoista korvasivat jollakin ihmeen järjellä 85 euroa. En voi käsittää.
- Vaukuutusvaihtoon
Itsellä kävi sama, kun koko rinkka hävisi minibussin katolta.
Toimitin matkaliput, kuitit, sun muut lippulaput ja todisteet, mutta olisi kuulemma pitänyt pyytää lentoyhtiötyylinen matkatavaratägi. Kun matkalippu kuulemma todistaa vain että olin itse kyydissä, muttei todista matkatavaroista mitään.
Jokainen vähänkään reissannut voi kuvitella jaetaanko tällaisia sumatralaisissa minibussifirmoissa.
- juustoa
Olet erehtynyt - Gouda on juusto!
- SamuliPamuli85
En suosittele kyllä kenelläkään.
10kk sitten oli Ukraina - Puola reissu tiedossa ja Goudalta otin matkavakuutuksen kun siihen opiskelija-alennustakin sai.
Vakuutuksen kyllä sai mutta muille matkavakuutuksille tyypillinen kortti, jolla todistetaan että matkavakuutus myös on, jäi saamatta.
Soitin sitten ennen matkaa että millä minä Ukrainassa todistan jos kakka osuu kattilaan että minulla matkavakuutus on. Olivat ihan ymmällään.
Lopulta lähettivät spostissa SUOMENKIELISEN paperin jossa vähän luki jotain että "juu on Goudan matkavakuutus". Suomihan Ukrainassa ja Puolassa on se ykköskieli. Olisi ollut mukava vahingon sattuessa sitten yrittää vakuutella että juu juu on ihan oikeasti on matkavakuutus. - Goudaneverforget
Siis aivan järkyttävää paskaa. Otin super matkavakuutuksen JA peruutusturvan. Matka peruuntui tapaturman takia ja sain lääkärintodistusta vastaan 25% korvausta???? Oikei vuoden vakuutus, saatana.
- Abcdefghij
Jouduin perumaan matkan sairauden takia viime tipassa. Korvaus 5% matkan hinnasta... siis matkatoimistot eivät palauta juuri mitään lääkärintodistuksenkaan perusteella....
Ainakin Tjäreborg käyttää lääkärintodistusta haitarin puhdistukseen.
Muistetaan kyllä...
- Anonyymi
Pieni tapaturma Gran kanarialla:
Paikanpäällä hoitui lääkärit ja poliklinikat suoraan vakuutuksesta.
Mutta korvausta ambulanssikyydistä ja takseista odoteltu jo kauan.
Ymmärrän miksi kyseiset piti maksaa käteisellä. Eiväthän kuljetusyritykset halua odottaa palkkaansa.
Lisäksi Goudan kieli tuntuu olevan TANSKA. Enlanti tuntuu olevan heille hankala, Suomeksi asiointi mahdotonta.
Itsellä sattui onneksi olemaan likviditeettiä. Ja sitähän tarvittiin lähes tonni.
Mitenkähän olisi käynyt jos ei olisi ollut?
Olisi jääty Puerto Ricoon rantareissaajiksi.
Gouda ei sovi tavallisille kadun tallaajille. SUOSITTELEN MUITA VAKUUTUKSIA! - Anonyymi
Jatkoa edelliseen: Taksi ja ambulanssikulujen korvaushakemus lähti kirjekuoressa Tjäreborgin sivuilla olleeseen osoitteeseen Helsinkiin. Paalutuivat kahden kuukauden kuluttuaa Trafi saatteella. Kyseisessä osoitteessa ei tunneta koko Goudaa.
Soitin Tjäreborgiin ja koin olevani sketsiohjelmassa. Lähes puolen tunnin odotuksen hermoja riipivän musiikin jälkeen vastattiin ja neuvottiin lähettämään hakemus [email protected] sähköpostiin. Lomake piti tietenkin täyttää tulostaa ja skannata. Sitten skannata kaikki kulutositteet. Toimitin ne yli kuukausi sitten sähköpostiin. Mitään palautetta ei ole tullut. Ei edes tietoa että posti vastaanotettu tai avaaminen ei onnistnut. Eikiä oma postini kertonut tuntemattomasta vastaan -ottajasta.
Olisi varmaan ihan sama lähettää vaikkapa Pohjolan meijeriin maininnalla Gouda. Testin vuoksi.
Huom . Soitto Tjäreborgiin ei ole ilmainen! - Anonyymi
Aivan onneton palvelu. Vakuutusta myydään Suomen kielellä, mutta kaikki kommunikointi englanniksi/ tanskaksi. . Vaikea saada yhteyttä, eivät vastaa e mail in. Korvauspäätös englanniksi. Mahdoton tapaus tavalliselle tallaajalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409