Gouda-matkavakuutus

Flöf

17

6655

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Ainakin kalliilta tuo vaikutti.

      • kalliilta

        MInusta oli ihan linjassa, kun luki ehtoja. Korvaussummat asialliset, matkatavaraa 1250€, hätäpalvelut sun muut. Ehdot oli selkeät. Niistä luulisi kaikkien ymmärtävän. Ei siellä mun mielestä mitään ylitsepääsemätöntä loistoa olla.
        Matka matkatavarat supertaso 50 viikko. Ei ollut paha. 10 sinne tai tänne jos harvoin matkustaa.


      • ....
        kalliilta kirjoitti:

        MInusta oli ihan linjassa, kun luki ehtoja. Korvaussummat asialliset, matkatavaraa 1250€, hätäpalvelut sun muut. Ehdot oli selkeät. Niistä luulisi kaikkien ymmärtävän. Ei siellä mun mielestä mitään ylitsepääsemätöntä loistoa olla.
        Matka matkatavarat supertaso 50 viikko. Ei ollut paha. 10 sinne tai tänne jos harvoin matkustaa.

        Monissa firmoissa taitaa matkatavarat kuulua kotivakuutukseen, näin ainakin itsellä ja vielä suuremmalla summalla kuin tuo naurettava 1250e. Itse sain vuoden hinnaksi n. 100e (siis jatkuvana) joka on mielestäni erittäin paljon kun nykyään se maksaa alle 40e.


    • Faktio

      "1.1.3 Gouda ei ole vastuussa mistään vahingoista, jotka aiheutuvat Goudan yhteistyökumppanin
      maksukyvyttömyydestä tai -häiriöistä, selvitystilasta, konkurssiin asettamisesta tai muusta vastaavasta."


      En ole näin pätevää korvausrajoitusta löytänyt mistään muusta matkavakuutuksesta. Pitääpä vinkata Pohjolaan. Tuon perusteella voidaan rajata kaikki isot korvaukset pois.

      • runktio

        myös Raamattuun. Uskonto ja vakuutusmies-loistava yhdistelmä.


    • Dengue-mies

      Mulla on toi jatkuva Goudan super vakuutus. Sairastuin Malesiassa Tiomanilla kovaan kuumeeseen ja menin sitten Kuala Lumpurissa lääkäriin. Ei ollut dengue kuume tai muukaan vakava sairaus. Gouda korvasi moitteitta käynnin lääkärillä, lääkkeet ja taksimatkat. Summa tosin ei ollut iso (alle 100e) mutta toisaalta ei mulla ollut edes lääkärin lausuntoa vaan pelkät kuitit todisteena. Summa piti maksaa ensin ite kun en jaksanu ottaa yhteyttä goudan yhteistyöhenkilöön Kuala Lumpurissa.

    • Tadsa

      itseltäni hajosi tietokoneen näyttö reissussa, laitoin kaikki kuvat, matkadokumentit ja selvityslomakkeen sähköpostilla 2vk sitten ja en ole kuullut heistä mitään vaikka laitoin pari päivää sitten muistutus mailin.

      aikaisemmin on ollut lähivakuutuksessa ja sieltä on tullut korvauksetkin jos parissa päivässä.
      eli ensivuodelle vaihtuu vakuutusyhtiö toimivuuden takia.

      • Petokset.nostavat.hint

        Siis onko sinulla tietokone särkynyt aiemminkin juuri matkoilla? Haiskahtaa! Petollisten matkustajien vuoksi maksut ovat korkeita. Tiedän varmasti tapauksen, jossa matkustajalta katkesi hammas humalassa etelän reissulla ja hammaslääkäri paikkasi kaksi muutakin vakuutusyhtiön piikkiin. Asiakas kertoi tämän itse


    • Tiukuböö

      En todellakaan suosittele. Useamman sadan euron matkatavaravahingoista korvasivat jollakin ihmeen järjellä 85 euroa. En voi käsittää.

      • Vaukuutusvaihtoon

        Itsellä kävi sama, kun koko rinkka hävisi minibussin katolta.
        Toimitin matkaliput, kuitit, sun muut lippulaput ja todisteet, mutta olisi kuulemma pitänyt pyytää lentoyhtiötyylinen matkatavaratägi. Kun matkalippu kuulemma todistaa vain että olin itse kyydissä, muttei todista matkatavaroista mitään.
        Jokainen vähänkään reissannut voi kuvitella jaetaanko tällaisia sumatralaisissa minibussifirmoissa.


    • juustoa

      Olet erehtynyt - Gouda on juusto!

    • SamuliPamuli85

      En suosittele kyllä kenelläkään.
      10kk sitten oli Ukraina - Puola reissu tiedossa ja Goudalta otin matkavakuutuksen kun siihen opiskelija-alennustakin sai.

      Vakuutuksen kyllä sai mutta muille matkavakuutuksille tyypillinen kortti, jolla todistetaan että matkavakuutus myös on, jäi saamatta.

      Soitin sitten ennen matkaa että millä minä Ukrainassa todistan jos kakka osuu kattilaan että minulla matkavakuutus on. Olivat ihan ymmällään.

      Lopulta lähettivät spostissa SUOMENKIELISEN paperin jossa vähän luki jotain että "juu on Goudan matkavakuutus". Suomihan Ukrainassa ja Puolassa on se ykköskieli. Olisi ollut mukava vahingon sattuessa sitten yrittää vakuutella että juu juu on ihan oikeasti on matkavakuutus.

    • Goudaneverforget

      Siis aivan järkyttävää paskaa. Otin super matkavakuutuksen JA peruutusturvan. Matka peruuntui tapaturman takia ja sain lääkärintodistusta vastaan 25% korvausta???? Oikei vuoden vakuutus, saatana.

      • Abcdefghij

        Jouduin perumaan matkan sairauden takia viime tipassa. Korvaus 5% matkan hinnasta... siis matkatoimistot eivät palauta juuri mitään lääkärintodistuksenkaan perusteella....

        Ainakin Tjäreborg käyttää lääkärintodistusta haitarin puhdistukseen.

        Muistetaan kyllä...


    • Anonyymi

      Pieni tapaturma Gran kanarialla:
      Paikanpäällä hoitui lääkärit ja poliklinikat suoraan vakuutuksesta.
      Mutta korvausta ambulanssikyydistä ja takseista odoteltu jo kauan.
      Ymmärrän miksi kyseiset piti maksaa käteisellä. Eiväthän kuljetusyritykset halua odottaa palkkaansa.
      Lisäksi Goudan kieli tuntuu olevan TANSKA. Enlanti tuntuu olevan heille hankala, Suomeksi asiointi mahdotonta.
      Itsellä sattui onneksi olemaan likviditeettiä. Ja sitähän tarvittiin lähes tonni.
      Mitenkähän olisi käynyt jos ei olisi ollut?
      Olisi jääty Puerto Ricoon rantareissaajiksi.

      Gouda ei sovi tavallisille kadun tallaajille. SUOSITTELEN MUITA VAKUUTUKSIA!

    • Anonyymi

      Jatkoa edelliseen: Taksi ja ambulanssikulujen korvaushakemus lähti kirjekuoressa Tjäreborgin sivuilla olleeseen osoitteeseen Helsinkiin. Paalutuivat kahden kuukauden kuluttuaa Trafi saatteella. Kyseisessä osoitteessa ei tunneta koko Goudaa.
      Soitin Tjäreborgiin ja koin olevani sketsiohjelmassa. Lähes puolen tunnin odotuksen hermoja riipivän musiikin jälkeen vastattiin ja neuvottiin lähettämään hakemus [email protected] sähköpostiin. Lomake piti tietenkin täyttää tulostaa ja skannata. Sitten skannata kaikki kulutositteet. Toimitin ne yli kuukausi sitten sähköpostiin. Mitään palautetta ei ole tullut. Ei edes tietoa että posti vastaanotettu tai avaaminen ei onnistnut. Eikiä oma postini kertonut tuntemattomasta vastaan -ottajasta.
      Olisi varmaan ihan sama lähettää vaikkapa Pohjolan meijeriin maininnalla Gouda. Testin vuoksi.
      Huom . Soitto Tjäreborgiin ei ole ilmainen!

    • Anonyymi

      Aivan onneton palvelu. Vakuutusta myydään Suomen kielellä, mutta kaikki kommunikointi englanniksi/ tanskaksi. . Vaikea saada yhteyttä, eivät vastaa e mail in. Korvauspäätös englanniksi. Mahdoton tapaus tavalliselle tallaajalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe