Muuttaiskos takas Keiteleelle eläkkeellä. muutin sieltä koulun ja työn perässä 70-luvun alussa. tuntiskos samaksi paikaksi, onko ketään tuttua?
keitele
7
1636
Vastaukset
- Telekei
Kylläpä Keitele on noista ajoista muuttunut aika paljon. Porukkaa on lappanut muualle, mutta niinpä on muistakin vastaavista pitäjistä. Porukka vähenee ja juorut kulkee.
Okei, onhan se Keitsu pikkukunta, mutta kylläpä vaan nuo kauppapalvelut ovat tosi huonoja. Salen ja K-marketin valikoimat on aikas huonolaatuisia mitä tulee hedelmiin ja vihanneksiin. K-marketin hyllyistä tarttui jokin aika sitten käteen 3 kk wanha ruokatuote. Ilmeisesti kuitenkin PeeÄssä suunnittelee uuden kaupan rakentamista, onko sitten uusi Sale vai sen tilalle S-market, enpä tiedä.
Bensa oli aikaisemmin ihan älyttömissä hinnoissa siellä; joskus jopa kävi niin, että en saanut siellä tankattuakaan. Oli nimittäin menovesi loppu molemmilta asemilta.
Pankkeja on vain yksi. Pankkiautomaatistakin on joskus rahat olleet loppu.
Mutta, noinhan se elämä maalla menee. Keitsuun vaan, ihan hyvä paikka.- keiteleläinen
Minusta täällä pn peruspalvelut kohdallaan. Tosin joutuu jotain tavaroita hakemaan naapuripitäjistä. Ruokakauppoja on kaksi ja minusta niiden valikoimat on hyvät. Bensaa saa St1 asemalta edullisesti ja sieltä se kantsii ostaakin. Pankkeja on yksi , mutta nykyaikana kun netis maksaa laskut, on ihan sama minkä pankin asiakas on.
Keitele on hieno pitäjä, ja vireä, joten TERVETULOA vaan tänne viettämään eläkepäiviä:) - immeiset
keiteleläinen kirjoitti:
Minusta täällä pn peruspalvelut kohdallaan. Tosin joutuu jotain tavaroita hakemaan naapuripitäjistä. Ruokakauppoja on kaksi ja minusta niiden valikoimat on hyvät. Bensaa saa St1 asemalta edullisesti ja sieltä se kantsii ostaakin. Pankkeja on yksi , mutta nykyaikana kun netis maksaa laskut, on ihan sama minkä pankin asiakas on.
Keitele on hieno pitäjä, ja vireä, joten TERVETULOA vaan tänne viettämään eläkepäiviä:)Onkohan ketään entistä enää paikkakunnalla...olisi edes joku tuttu.
Kiitti vastauksista! Huomasin monen muuttuneen: ennen oli Esso ja Esson kioski ja Veljestupa ja Shellin baari ja työväentalo ja elokuvat. Nyt on Keitsu! - TeleKei
Enpä ole ennen itselleni vastannut. Nytpä sen teen.
Sen asian haluan tuoda esille, että kyllä Keitsu ympäryskunnat voittaa, muuthan ovat kuolemanpitäjiä. Kunnallisverotus on Pohjois-Savon alhaisimpia.
Kylän keskusta on ihan siisti. Vuonamonsalmen sillalta on hienot näkymät niin pohjoiseen kuin etelään. Vuonamonsalmen näkymät ovat itseasiassa jääneet ympäri Suomea tapaamieni ihmisten mieleen. Tuntuu erityisen mukavalta kuulla, että ihmiset ko. paikan muistavat.
Paljon on muuttunut vuosien saatossa, mutta sepä Keitsun juuri muista erottaakin. On tajuttu ja osattu muuttua, siitä on Keitsulle pakko antaa tunnustusta. - mainoksesta
TeleKei kirjoitti:
Enpä ole ennen itselleni vastannut. Nytpä sen teen.
Sen asian haluan tuoda esille, että kyllä Keitsu ympäryskunnat voittaa, muuthan ovat kuolemanpitäjiä. Kunnallisverotus on Pohjois-Savon alhaisimpia.
Kylän keskusta on ihan siisti. Vuonamonsalmen sillalta on hienot näkymät niin pohjoiseen kuin etelään. Vuonamonsalmen näkymät ovat itseasiassa jääneet ympäri Suomea tapaamieni ihmisten mieleen. Tuntuu erityisen mukavalta kuulla, että ihmiset ko. paikan muistavat.
Paljon on muuttunut vuosien saatossa, mutta sepä Keitsun juuri muista erottaakin. On tajuttu ja osattu muuttua, siitä on Keitsulle pakko antaa tunnustusta.Kylläpä te osaatte mainostaa Keitelettä. HYVÄ! Vuonamonsalmen silta on upea ja sitä oli lossikin.
- Anonyymi00006
Kaikki pienet kylät muuttuneet paljon v-2000 lunvun alusta. Väki vähenee ja palvelut myös. Monessa on niin, että kauppojakaan ei ole kuin yksi. Pärjää joten- kuten, kun ei ole kilpailijoita kannikan myynnissä. Kesäaika ja varsinkin loma-ajat. Tuohon edelliseen sopii hyvin sanaksi : Lomaajat ! tuovat piristystä
katukuvaan. - Anonyymi00007
Ei kannata muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511