Eli siis jos joku on kiinnostunut ostamaan tämän vuoden kauppakorkean pääysykirjoja, niin mulla olis 5 kirjan setti myynnissä. Oon ostanu ne viime marraskuussa, mutta päädyinkin hakemaan toiseen paikkaan. Osassa kirjoista on jotain alleviivauksia, mutta pari kirjaa on melkeen koskemattomia. Ne on vieläpä valmiiks päällystettyjä :)
Jos löytyy kiinnostuneita niin ottakaa yhteyttä. Hinta vois olla ehkä 100 euron paikkeilla? Ehkä allekin, haluaisin niistä nyt vaan eroon :)
Kauppakorkean pääsykoekirjoja myynnissä!
no name
5
651
Vastaukset
- kiinnostunut :)
...voisin ostaakin, kun vasta näin myöhään heräsin, että kauppis olisikin se paikka johon tahtoisin.
- no name
Hienoa! Missäs päin suomea asut? :)
- kiinnostunut..
no name kirjoitti:
Hienoa! Missäs päin suomea asut? :)
Helsingissä asun, toivottavasti en kovin kaukana :)
- annra
Täällä olisi toinenkin kiinnostunut Etelä-Pohjanmaalta.
[email protected] - no name
Kiinnonstuneet, ottakaa yhteyttä! Sähköpostiosoite on:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388