JONE'S BAR Kärsämäellä

suomen kehnoin kapakkako?

Olipa sunnuntai-iltana 10.2 Megatähti semifinaali kyseisessä paikassa. Olin mukana ja pääsin jatkoon.
Antaisin kuitenkin pientä palautetta kyseisen paikan kapakoitsijalle: Meitähän oli siellä yli 50 henkilöä paikalla, suurin osa omalla autolla, joten alkoholipitoisten aineiden myynti havaintoni mukaan oli varsin pientä ja tuotto vähäistä. Bisnesmies olisi hommannut baaritiskille vadillisen karjalanpiirakoita ja munkkeja sekä pitänyt pannun kuumana koko illan. Olimme nälissämme pelkän limpparin varassa klo 15-23. Laskelmieni mukaan tuotto em. artikkeleista olisi taatusti ollut useita satoja euroja, sillä 4€ karjalanpiirakasta ja kahvista olisi ollut ko. tapauksessa köykänen hinta.
Ja sitten se viihtyisyys! HUH HUH! Kolkot kiviseinät ilman minkään näköisiä rekvisiittoja, johdot roikkuivat katossa irtoamaisillaan...
Meilläpäin pottukellaritkin ovat paljon viihtyisämmän näköisiä.
POIKA! Katsele ympärillesi ja panosta vähän enemmän siihen viihtyisyyteen, käytä mielikuvitustasi ja kehittele jonkinlaista rekvisiittaa seinille (länkkäreitä, inkkareita, tanssityttöjen kuvia... jne...) Käyn joskus tsekkaamassa onko asia ymmärretty.
Menestystä kuitenkin!

17

4757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pisnismies...

      Jos piirakkaa mieles tekee, mene ruokakauppaan.
      On tosin joskus ko. baarista löytyny piirakkaakin...

      ...jota oon pannu kuumana...

    • jones bar

      huom! jones bar kärsämäellä on kekiolut juottola, se että saa kaljaa riittää juopoille ei muuta viihtyvyyttä kaipaa.

      • VAI OLIKO

        TAISI OLLA "KÄKIOLUT"
        HUOMIONI MUKAAN OLI KYLLÄ VÄKEVIÄKIN TARJOLLA.


    • juottolalta

      voi emempää vaatia. Tulis pommi ja räjäyttäs koko paskan!!! Maakunnan häpeäpilkku nro.1!!!!

    • Anonyymi

      Vali vali vali oisit ottanu evväät mukkaan

      • Anonyymi

        tappaakaa ny sekin..kuuluu käki kulttuuriin siis se yritysten kaato, jos joku pinnalle nousee se pinnan alle painetaan
        voi sitä kateuden määrää, miten sen sais sähköksi muunnettua, mutta sehän ulkoistettaisiin..Carunalle..


      • Anonyymi

        Mistä erottaa kärsämäkiset baarissa?Pöytä täynnä tyhjiä SOL kaljapulloja ja yksi nukkuu pöydässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä erottaa kärsämäkiset baarissa?Pöytä täynnä tyhjiä SOL kaljapulloja ja yksi nukkuu pöydässä.

        Oikein kunnon juntteja jotka ei juuri ole käyneet Oulua kauempana.


    • Anonyymi

      Ammattitaito on juuri SE juttu, jonka jokainen menestyvä edestään löytää!
      Palvele niin, kuin toivoisit itseäsi palveltavan ja ne "karjalanpiirakat kahveineen olisivat olleet tässäkin tapauksessa sekä asiakkaille ja yrittäjälle juuri SE juttu, että ihan torvelo ei sentään tarvi olla, eikö niin!?

      Asiakas viihtyvyyteen satsaaminen ja visuaalinen silmä on pikkukapakeiden omistajien pääomaa oltava, jos meinää alalla selvitä.

    • Anonyymi

      Vtun mielesäpahoittaja vejä vttu päähä ja pakene vuorille. Piirakkaa prkl ääliö, voi vttu

    • Anonyymi

      Ethän vaaaan ole satttumoisin kyseinen kapakoitsija, tai sukulainen or vastaava?

      Hyvin passais, kun sivistyksen taso, kielenkäyttö ja ennen kaikkea ÄLY, tuntuisi osuvan kohdilleen! Jos näin, niin ei voi toivottaa alalla hyvää tulevaisuutta!

    • Anonyymi

      En ole, mut tumputa sinä peräkamarissa vaa äläkä tuu su ip piirakkaa vonkaa. Vtun fossiili. Juo kaljaa niinku miehet

    • Anonyymi

      Pitäiskö sun ressukan opetella ensin kirjoittamaan, ennen kuin tänne mitään tököstelet?

    • Anonyymi

      Turhaan moitit paikkaa, itse ainakin söin siellä joskus maukkaita siipiä ja Jones teki minulle hyvän drinkin. Eipä ne baarit yleensä oo keskittyneet karjalanpiirakoiden myyntiin. Itse ainakin olen viihtynyt.

    • Anonyymi

      Kerran oon käynyt naapuripitäjästä iltaa istumassa. Oli niin sisäänpäin lämpiävää sakkia, ei kyllä toista kertaa.

    • Anonyymi

      Kyllä kyseisestä baarista syötävääkin saa nykyään, ei siellä todellakaan tarvitse nälissään istua. https://jonesbar.fi/

    • Anonyymi

      Ei ymmärrä kirjoitaja millä Kärsämäki rikuatuu se ei myy karjalanpiirakoita.
      Kokonut motorolla kulkija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe