Olipa sunnuntai-iltana 10.2 Megatähti semifinaali kyseisessä paikassa. Olin mukana ja pääsin jatkoon.
Antaisin kuitenkin pientä palautetta kyseisen paikan kapakoitsijalle: Meitähän oli siellä yli 50 henkilöä paikalla, suurin osa omalla autolla, joten alkoholipitoisten aineiden myynti havaintoni mukaan oli varsin pientä ja tuotto vähäistä. Bisnesmies olisi hommannut baaritiskille vadillisen karjalanpiirakoita ja munkkeja sekä pitänyt pannun kuumana koko illan. Olimme nälissämme pelkän limpparin varassa klo 15-23. Laskelmieni mukaan tuotto em. artikkeleista olisi taatusti ollut useita satoja euroja, sillä 4€ karjalanpiirakasta ja kahvista olisi ollut ko. tapauksessa köykänen hinta.
Ja sitten se viihtyisyys! HUH HUH! Kolkot kiviseinät ilman minkään näköisiä rekvisiittoja, johdot roikkuivat katossa irtoamaisillaan...
Meilläpäin pottukellaritkin ovat paljon viihtyisämmän näköisiä.
POIKA! Katsele ympärillesi ja panosta vähän enemmän siihen viihtyisyyteen, käytä mielikuvitustasi ja kehittele jonkinlaista rekvisiittaa seinille (länkkäreitä, inkkareita, tanssityttöjen kuvia... jne...) Käyn joskus tsekkaamassa onko asia ymmärretty.
Menestystä kuitenkin!
JONE'S BAR Kärsämäellä
17
5077
Vastaukset
- pisnismies...
Jos piirakkaa mieles tekee, mene ruokakauppaan.
On tosin joskus ko. baarista löytyny piirakkaakin...
...jota oon pannu kuumana... - jones bar
huom! jones bar kärsämäellä on kekiolut juottola, se että saa kaljaa riittää juopoille ei muuta viihtyvyyttä kaipaa.
- VAI OLIKO
TAISI OLLA "KÄKIOLUT"
HUOMIONI MUKAAN OLI KYLLÄ VÄKEVIÄKIN TARJOLLA.
- juottolalta
voi emempää vaatia. Tulis pommi ja räjäyttäs koko paskan!!! Maakunnan häpeäpilkku nro.1!!!!
- Anonyymi
Vali vali vali oisit ottanu evväät mukkaan
- Anonyymi
tappaakaa ny sekin..kuuluu käki kulttuuriin siis se yritysten kaato, jos joku pinnalle nousee se pinnan alle painetaan
voi sitä kateuden määrää, miten sen sais sähköksi muunnettua, mutta sehän ulkoistettaisiin..Carunalle.. - Anonyymi
Mistä erottaa kärsämäkiset baarissa?Pöytä täynnä tyhjiä SOL kaljapulloja ja yksi nukkuu pöydässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä erottaa kärsämäkiset baarissa?Pöytä täynnä tyhjiä SOL kaljapulloja ja yksi nukkuu pöydässä.
Oikein kunnon juntteja jotka ei juuri ole käyneet Oulua kauempana.
- Anonyymi
Ammattitaito on juuri SE juttu, jonka jokainen menestyvä edestään löytää!
Palvele niin, kuin toivoisit itseäsi palveltavan ja ne "karjalanpiirakat kahveineen olisivat olleet tässäkin tapauksessa sekä asiakkaille ja yrittäjälle juuri SE juttu, että ihan torvelo ei sentään tarvi olla, eikö niin!?
Asiakas viihtyvyyteen satsaaminen ja visuaalinen silmä on pikkukapakeiden omistajien pääomaa oltava, jos meinää alalla selvitä. - Anonyymi
Vtun mielesäpahoittaja vejä vttu päähä ja pakene vuorille. Piirakkaa prkl ääliö, voi vttu
- Anonyymi
Ethän vaaaan ole satttumoisin kyseinen kapakoitsija, tai sukulainen or vastaava?
Hyvin passais, kun sivistyksen taso, kielenkäyttö ja ennen kaikkea ÄLY, tuntuisi osuvan kohdilleen! Jos näin, niin ei voi toivottaa alalla hyvää tulevaisuutta! - Anonyymi
En ole, mut tumputa sinä peräkamarissa vaa äläkä tuu su ip piirakkaa vonkaa. Vtun fossiili. Juo kaljaa niinku miehet
- Anonyymi
Pitäiskö sun ressukan opetella ensin kirjoittamaan, ennen kuin tänne mitään tököstelet?
- Anonyymi
Turhaan moitit paikkaa, itse ainakin söin siellä joskus maukkaita siipiä ja Jones teki minulle hyvän drinkin. Eipä ne baarit yleensä oo keskittyneet karjalanpiirakoiden myyntiin. Itse ainakin olen viihtynyt.
- Anonyymi
Kerran oon käynyt naapuripitäjästä iltaa istumassa. Oli niin sisäänpäin lämpiävää sakkia, ei kyllä toista kertaa.
- Anonyymi
Kyllä kyseisestä baarista syötävääkin saa nykyään, ei siellä todellakaan tarvitse nälissään istua. https://jonesbar.fi/
- Anonyymi
Ei ymmärrä kirjoitaja millä Kärsämäki rikuatuu se ei myy karjalanpiirakoita.
Kokonut motorolla kulkija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764