vieläkin!
http://www.youtube.com/watch?v=EJ29pVhsdMs&feature=related
Skorpparien musiikkimakug
9
1431
Vastaukset
- missä on
tunnetta
- coldplay!
esimerkkinä ja klassinen ehdottomasti!
- ...joten
....musiikin tulee myöskin olla sitä. Sanoitukset ei vät saa olla mitään liirumlaarumia kuten "please dont stop the music" tai vastaavaa. Musiikkilaji on sitten oma asiansa.
Mulle menee ehkä aika paljon suomi pop jossa on hyvät sanat, reggae jossa on hyviä rythmejä, tietysti kaikki klassikot on ihania! - pidän...
kaikenlaisesta musiikista, ihan mieli alojen mukaan menen, joskus kotiteollisuus, eminem, l.tähkä....
- tumma skopu
Suomirokkia tulee varmaan kuunneltua kaikista eniten. En hirveästi kuuntele musaa enkä mitenkään seuraa mitään "skeneä". Mä mieluummin luen. Ja ei, mä en pysty lukemaan ja kuuntelemaan musaa samanaikaisesti.
Mutta keikoilla ja festareilla tulee vuoden aikana aina kuitenkin jonkin verran käytyä. Viimeks kävin marraskuussa katsomassa Eppuja Jyväskylässä. rockabilly,psychobilly,rautalanka.
tuota osastoa kuuntelen.- tyypillinen
minulla räppi :D
- näkee kuinka
päin persettä nämä yleistykset että skorppari tykkää vain siitä ja tästä ja vesimies taas näistä ja tuosta.
Minä kuuntelen vakavaa tanssimusiikkia, eli eurohumppa jää pois, mutta kunnon trance, techno, garage, house, jne menee kyllä täysillä. Heviä en kuuntele aktiivisesti mutta sieltä löytyy muutamia aivan loistavia kappaleita muunmuassa Sepulturalta. Klassisesta musiikista Bach on aivan ehdoton ykkönen. Myös keskiaikainen ja renesanssiajan musiikki kolisee täysillä.
Turha kaupallinen teinipoppi ei iske, eikä oopperat. - änimöl
Sillä tämä on hyvinkin vakava asia nykypäivänä... Mikä tekee kulttuurista kulttuurin... Minun mielipiteeni siitä on, että ihmisen täytyy saada haastaa itsensä kaikin mahdollisin ja niitä tapoja ilmenee ihmismielessä jatkuvasti uusia. Kuten seinät, jotka haasteen voitettua laajenevat ja tilassa on mukavempi hengittää. Musiikin kautta voi tutkia omaa mieltään symbolisin tavoin jonka taide ja etenkin rehellinen taide(joka on ((erittäin))harvinaista popkulttuurissa), voidaan mahdollistaa. Tapoja on monenlaisia, ja haasteellisinta kulttuurissa on saada nämä elementit yhteen... Elementit joiden on tarkoitus rauhoittaa, ahdistaa ja näiden kautta yhdentää ihmistä siihen mikä on tärkeintä.. Elämä.. On artisteja jotka ovat onnistuneet tässä ja he löytyvät kaikki alamaailmasta joten propsit tÄysin sinne. Sitten ovat muut genret joissa toteutuu vain se yksi puoli... Joka useimmiten jättää ihmiselle paljon kysymyksiä kuten "kuka minä olen." Eli vastaus on sielukas musiikki.. Sen tunnistaa rehellisyydestä ja siitä miten ihminen käyttää rehellisesti totuutta hyväkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370