haisevin,huonoin,kallein,tyhmin,rumin ja p*skin kaupunki. Älkää vaan missään nimessäkö muuttako tänne. Täältä kaikki muuttaa vaan poispäin.
Kotka on Suomen....
7
731
Vastaukset
- pikku pilleri
Jäikö taas aamulääke ottamatta. Punainen pillri aamulla niin ei vituta niin paljon.
- Japania..
natisuta hetekata=minä rakastaa sinua.
- estää
ite muutan sinne heti ku mahollista
- Kotkassa.
Voi kun lapsella on asiat huonosti tulee hampaita.
- huomaa
ettet ole muualla asunut.
Itse monissa eri kaupungeissa ja jopa ulkomaisissakin asuneena osaan arvostaa Kotkan hyviä puolia.
En kai muuten olisi takaisin muuttanut monien vuosien jälkeen.
Joka maassa ja kaupungissa on huonot ja hyvät puolensa. Kokeile, niin tiedät, mistä puhut. - PPP69
Kotkahan on hieno kaupunki verrattuna esim. Helsinkiin jossa nyt asun, vaikkei kaikki siellä Kotkassa nyt aivan kohdallaan olekkaan. Kaikista maailman kaupungeista missä olen majaa pitänyt, niin kyllä Amsterdam ja Seychellien Victoria on hienoimmat ja ystävällisimmät kaupungit.
Suomen mittapuussa Kotka on tämän rupusen maan hienoimpia ja parhaimpia kaupunkeja. - täällä
on vain pakolaisia liikaa,muutenkin kuin afrikkaan menis,värivammaisia ja karvakäsiä joka kulmassa vaanimassa uhriaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448