Valmistun keväällä, siihen tosin vielä aikaa parisen kuukautta, mutta olen siitä huolimatta jo miettinyt hieman juhlia. Tarkoituksena olisi kahvit kakun kera tarjota. Lisäksi suolaista piirakkaa, pullaa ja piparia. Ja ihan vain lähipiirille. Illalla sitten tuttuja, kavereita hieman juhlimaan. Nyt kysymykseni kuuluukin, että pitäsikö illaksi ajatella jokin ruokaisampi salaatti lisäksi vaikka patongin kera? tms.. onko jollain kokemuksia? oletko pitänyt itse näin valmistumisesi? kerro kokemuksia, ajatuksia.
Sitten onko ideoita kivaan, hauskaan runoon, jonka kutsuun voisi laittaa? valmistun terveydenhoitajaksi.
kiitos jo etukäteen vastanneille!! :)
valmistujaiset (amk:sta)
5
3132
Vastaukset
- Keväällä.....
Miksi sä piparia tarjoot?
- Ollaankometuttuja
Jos ollaan, tuun varmasti sun juhliin!
- kultahippu
Hei ja onnittelut valmistumisesi johdosta!
Ehdottaisin että tekisit kakun, esimerkiksi jonkun hyytelökakun digestive keksi pohjalla ja muutamaa sorttia pikkuleipiä :) Suolaisena vaikka kahta erilaista salaattia: makaroni ja viher. Ja siihen lisänä patonkia johon kaveriksi esimerkiksi itse tekemäsi levite! Ja jos oikein haluat ahertaa voi aina tehdä myös pienenä lisänä suolaista piirakkaa!
Mutta mielestäni on kuitenkin ihan hyvä että on myös suolaista syötävää jolloin verensokerit pysyvät tasoissa jne. :) Joten idea ei ole alkuunkaan paha!
Kutsuun vosiit laittaa esimerkiksi näin:
Tahtoisin kanssanne juhlistaa
saavutustani tätä suurta ja mahtavaa,
piikit ja mittarit nuo hallitsen nyt,
samoin kuin kaikki arvot nuo!
Tulkaa siis ystävät ja rakkaat
kanssani mun hetkeä tätä juhlistamaan
yhdessä on aina hauskempaa!
Kelpaisko tälläinen runo? :)- ideoista
Oli kiva kuulla mielipiteesi ja ideasi!
- miten huono
runo. Sä olet varmaan se joka juhlien koti runoilija jolla ei riimit täsmää.
Ei helevetti, tukehun pullaan....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658