Ostin käytetyn Twingon, jossa ruostetta joissain kohdissa, haluaisin maalauttaa ja korjata nuo kohdat ennenkuin leviää enemmän. Olisiko kellään vinkata jotain suht edullista paikkaa pääkaupunkiseudulla? Joissain ammattikouluissakin tehdään ilmeisesti oppilastyönä tällaisia korjauksia, onko kellään kokemusta?
Missä hintaluokassa nämä ruostekorjaukset ovat? Ruostetta on aika vähän, mutta kyllä näkyvästi..
Ruostekorjaukset
1
449
Vastaukset
- kjljgklk
Oppilastyöt kestävät.. ja kestävät. Voi olla auto vaikka kuukaudenkin siellä.
Toiseksi, ruostevaurioitten koko: näkyvät vauriot ja kerro se vähintään kolmella. Jos haluat kestävän
korjauksen, kunnolla tehtynä maalauksineen tekee pienehkötkin korjaukset yli 500 euroa ja aina 1000 euroon asti. Jos viet jonnekkin jepelle, joka sanoo viidelläkympillä laittavansa kuntoon, älä usko. Ruostevauroiden korjaaminen vie ammattilaiseltakin nimenomaan paljon aikaa. Ja työtunnit maksavat. Kun se tehdään kunnolla.
Suosittelisin, jos on omakotitalo tai pihaa missä laittaa, niin itse voi ottaa projektiksi. Tietenkin jos taitoja on yhtään, ja aikaa se vie kun kokemusta ei ole. Muuten ei Twingo-luokan autoon valitettavasti kannata tehdä, muuta kuin katsastusluokan kantavien rakenteiden ruostekorjauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264