miehiltä ja naisilta jotka ovat olleet samassa tilanteessa:jos ei nainen pidä yhdynnästä, riittääkö miehille pelkkä suihinotto...? en tarkoita että aina, mutta pitävätkö miehet sitä vain esileikkinä...? en pidä myöskään suihin ottamisesta, mutta huomattavasti mukavampaa se on kuin itse yhdyntä. ja toinen kysymys, pahastuvatko miehet jos sylkäisee pois, vaikka pyytäisikin anteeksi?
pelkkä suihinotto...riittääkö?
10
5755
Vastaukset
- peke
taiat olla vielä aloittelia näissä asiossa?ei sinun tarvi pyydellä keneltäkään anteeksi vaikka et haluais niellä.se on sinusta kiini mitä haluat.jos äijä pyytelee että niele kaikki niin potkaise nivusiin.
- Jussi
Itse ainakin pidän imemistä paljon nautinnollisempana kuin naimista...
- Antti
Suuseksihän on aivan mahtavaa.
Esimerkiksi pitkä nautinnollinen 69-sessio voittaa keskinkertaisen yhdynnän milloin tahansa.
Ja keskinkertainenhan yhdynnästä väkisinkin tulee jos molemmat osapuolet eivät ole siinä täysillä mukana.
Tietysti miehestä riippuu se suhtautuminen suuseksiin yhdynnän korvikkeena. Osa tutuista miehistä on katsonut kuin umpihullua kun suuseksi vs. yhdyntä on tullut puheeksi.
Sinä kuitenkin päätät miten pitkälle menet. Ei ole miehellä siihen nokan koputtamista jos et hänen spermaansa halua niellä. Eikä todellakaan tarvitse pyytää anteeksi. Ei yhdelläkään miehellä ole oikeus sitä sinulta vaatia. Siitähän vasta ikävä maku (!) jää suuhun jos kiva rakastelutuokio päättyy anteeksipyyntöön... - Pigeon
Meillä suihinotto menee ainakin yhdynnästä. Sen takia taidankin olla välillä laiska ottamaan suihin. Mies on nimittäin sitten niin sfääreissä, että minä jään osattomaksi kivasta...
Eikä sitä spermaa tarvi niellä. Itse en niele, jos ei huvita, eikä toinen puolisko siitä välitä. - qwert
Et pidä yhdynnästä,etkä suihinotosta?Onneksi olkoon vaan sun ukolle...
Ja asiaan.Eli jos se yhdyntä ei syystä tai toisesta tule kyseeseen(esim.kuukautiset),niin kyllä suihinotto riittää ihan hyvin.Kunhan se yhdynnän poisjättäminen siis on enemmän poikkeustapaus,eikä mikään jatkuva käytäntö.Eli ei se pelkkä suihinotto enää pidemmän päälle riitä.
Mutta esim. kesken päivän spontaani suihinotto on kyllä parasta,mitä voit miehelle tehdä :)
Sitä et tosin tainnut ihan tarkoittaa...
Niin ja lastia ei saa missään tapauksessa sylkeä pois!Mieluummin annat vaikka laueta kasvoille.Se on sentään seksyn ja kiihottavan näköistä,mutta pois sylkeminen on kyllä vähän sama kuin läpsäisisit naamalle avokämmenellä...
Tosin sen "pois sylkemisen" voi hoitaa niinkin,että antaa sen valua huulien välistä leualle ja siitä edelleen kaulalle jne.Se on kanssa aika kiihottavan näköistä(siis mun mielestä,joku toinen voi olla toista mieltä).
Mutta miksei sitä voi niellä?- suski
...en tiedä kuinka usein itse nielet, mutta mikään ei maistu kamalammalle!!! ja en varsinkaan halua sitä iholleni... tiedän, ehkä mulla on ongelma, mutta se ei vaan tunnu mukavalta! tietenkin haluaisin miellyttää miehiä, mutta valitettavasti tietyssä kohdassa tulee seinä vastaan!
- qwert
suski kirjoitti:
...en tiedä kuinka usein itse nielet, mutta mikään ei maistu kamalammalle!!! ja en varsinkaan halua sitä iholleni... tiedän, ehkä mulla on ongelma, mutta se ei vaan tunnu mukavalta! tietenkin haluaisin miellyttää miehiä, mutta valitettavasti tietyssä kohdassa tulee seinä vastaan!
"mutta mikään ei maistu kamalammalle!!!"
Jos toi on sun ihan rehellinen,käytännön kokemusten kautta muodostunut mielipide,niin sulla tosiaan taitaa olla jokin ongelma.
...niin itse en ole niellyt kuin kerran(omat),mutta en tosiaan voi yhtyä tohon "mikään ei maistu kamalammalle" -kommenttiin.
Mutta toi "ja en varsinkaan halua sitä iholleni" -juttuhan jo kertookin,että niinkuin yleensä,tässäkään ei ole todellisuudessa kyse sen mausta,vaan jostain henkisen puolen jutuista.
No,mä en oikeasti edes ymmärrä ongelmaasi,enkä siis pysty myöskään auttamaan.
Vaikka mä joisin litran spermaa,niin se ei varmasti muuttaisi mitään.
- kesäneito
Mun kokemuksen mukaan miehet kyllä mielellään ottavat vastaan pelkän ihanan ja antaumuksellisen suihinoton vietynä loppuun asti ilman yhdyntää. Mä nautin ainakin itsekin todella tuosta hommasta.
Onhan se kyllä niin kiihottavaa touhua, että kyllähän sen mielellään sinnekin lopulta saisi, mutta joskus on kiva olla pelkästään se antava osapuoli ja vähän kiusata itseään...(:
Mun mielestä sperma ei ole ollenkaan niin kamalan makuista, etteikö rakkaimpansa antaisi laueta suuhun ja aina nieltäväksi asti. Samaten rinnoille, kasvoille ym:lle laukeaminen on aika
upean kiihottavaa... - Lassie
...elikä...kyllä suihin otto välillä riittää jos se on tasapuolista,eli 69 asennossa kumpikaan ei lopeta ennen kuin kumpikin on LAUENNUT!!! Mielummin tietysti niin että näinen laukeaa ensin muuten käy monesti niin että nainen jää ilman ELI NAISELLA ON PALLO,HÄRNÄÄ VÄHÄN JA ANNA NUOLLA/IMEÄ KUNNOLLA!!!!
- elänyt pelkällä
Itselläni on ollut kaksikin suhdetta joissa nainen ei ole halunnut yhdyntää ja seksi vain suuseksinä on ollut ihan hyvää. Toisessa nainen ei halunnut alapäähänsä kajottavan ollenkaan, sallin hänelle tietysti tämän ja ilman jäi. Todella hyvä oli ottamaan suihin.
Toisessa sitten molemmat saatiin toisiltamme orgasmeja kasapäin, mutta hän ei ollut niin hyvä toimessaan. Hän ei myöskään pystynyt nielemään ja, harmi kyllä, minäkin kuulun näihin joita tämä jostain syystä häiritsee.
Molemmat suhteet ovat kyllä lopulta hiipuneet kasaan parin kuukauden jälkeen, tiedä sitten onko ollut sen takia että seksi on ollut vain "suullista", mutta varmaankin muistakin syistä. Toimi kuitenkin lyhyempiin suhteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719