Moikka
Mulla on tollainen ZyXELin Prestige 650HW-11 laajakaistamodeemi.
Mistäköhän saisin siihen uudelleen DNAn IP-osoitteet? Menin nimittäin eilen painamaan laitteen asetuksista sitä "Palauta tehdasasetukset" -kohtaa tajuamatta, että DNA olikin sinne laittanut jotain omia asetuksiaan aikanaan ennen kuin oli minulle laitteen toimittanut. Nyt kyseisellä boksilla ei pääse nettiin, vaikka laitankin koneen hakemaan IP-osoitteen automaattisesti. Ei löydä muuta kuin sen IP-osoitteen, jolla pääsee sinne Zyxelin asetussivuille...
Ip-ongelma
Kaisa91
2
538
Vastaukset
- ip:n hakee kun...
saat siihen oikeat arvot/asetukset. kokeile toimiiko jos laitat näin: RFC1483-protokolla(siltaava), vpi=0 ja vci=100... pitäisi alkaa nousemaan linjalle?
- ...
tuo ei kyllä päde Dna pohjois-suomeen, koska ne käyttää siellä pppoe yhteyttä, ja vpi/vci arvot on 0/33. Myöskin kehysrakenne on eri, en muista tarakka nimeä, mutta muistaakseni sielläkin oli maininta pppoe:stä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283406- 973186
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702958"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432205- 321953