Moikka
Mulla on tollainen ZyXELin Prestige 650HW-11 laajakaistamodeemi.
Mistäköhän saisin siihen uudelleen DNAn IP-osoitteet? Menin nimittäin eilen painamaan laitteen asetuksista sitä "Palauta tehdasasetukset" -kohtaa tajuamatta, että DNA olikin sinne laittanut jotain omia asetuksiaan aikanaan ennen kuin oli minulle laitteen toimittanut. Nyt kyseisellä boksilla ei pääse nettiin, vaikka laitankin koneen hakemaan IP-osoitteen automaattisesti. Ei löydä muuta kuin sen IP-osoitteen, jolla pääsee sinne Zyxelin asetussivuille...
Ip-ongelma
Kaisa91
2
514
Vastaukset
- ip:n hakee kun...
saat siihen oikeat arvot/asetukset. kokeile toimiiko jos laitat näin: RFC1483-protokolla(siltaava), vpi=0 ja vci=100... pitäisi alkaa nousemaan linjalle?
- ...
tuo ei kyllä päde Dna pohjois-suomeen, koska ne käyttää siellä pppoe yhteyttä, ja vpi/vci arvot on 0/33. Myöskin kehysrakenne on eri, en muista tarakka nimeä, mutta muistaakseni sielläkin oli maininta pppoe:stä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831688- 411309
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891031Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202966Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71948- 53892
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20860- 34814
- 37789