Moikka
Mulla on tollainen ZyXELin Prestige 650HW-11 laajakaistamodeemi.
Mistäköhän saisin siihen uudelleen DNAn IP-osoitteet? Menin nimittäin eilen painamaan laitteen asetuksista sitä "Palauta tehdasasetukset" -kohtaa tajuamatta, että DNA olikin sinne laittanut jotain omia asetuksiaan aikanaan ennen kuin oli minulle laitteen toimittanut. Nyt kyseisellä boksilla ei pääse nettiin, vaikka laitankin koneen hakemaan IP-osoitteen automaattisesti. Ei löydä muuta kuin sen IP-osoitteen, jolla pääsee sinne Zyxelin asetussivuille...
Ip-ongelma
Kaisa91
2
517
Vastaukset
- ip:n hakee kun...
saat siihen oikeat arvot/asetukset. kokeile toimiiko jos laitat näin: RFC1483-protokolla(siltaava), vpi=0 ja vci=100... pitäisi alkaa nousemaan linjalle?
- ...
tuo ei kyllä päde Dna pohjois-suomeen, koska ne käyttää siellä pppoe yhteyttä, ja vpi/vci arvot on 0/33. Myöskin kehysrakenne on eri, en muista tarakka nimeä, mutta muistaakseni sielläkin oli maininta pppoe:stä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536777
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264038- 453276
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323084- 512876
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262256- 422142
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2721993Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511938- 291806