Ihan kohtalainen elokuva

keski-savon-mies

Kävin illalla katsomassa tuon Lordin Dark Floors-elokuvan. Olihan tuo ihan katsottava, etenkin erikoistehosteet olivat Hollywood-tasoa. Muutenkin oli hyvä, että oli mukana englanninkielisiä näyttelijöitä eikä kukaan tankerollaan pilannut filmiä.
Se mitä elokuva olisi kuitenkin kaivannut, oli vähän syvyyttä päähenkilöihin. Aika valjuiksi nuo jäivät.
Ja koska Lordi on hardrock-yhtye, olisi sitä musiikkia tahtonut enemmänkin kuin lopputeksteihin.
Juontakin olisi voinut hieman kehitellä lisää. Hyvää siinä kuitenkin olivat nuo rinnakkainen universumi/aikamatkustusteemat, niistä saatiin muutama hyvä juju tehtyä. Siitä hyvästä saa minulta kolme tähteä viidestä.

9

3172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anniina

      Minäkin kävin katsomassa kyseisen leffan ja olen samaa mieltä, että se oli varsin kelvollinen kauhuleffa. Hienon visuaalinen ja toimiva omassa genressään. Leffan tuskin oli tarkoituskaan voittaa Oscaria, vaan olla viihdettä, ja siinä se on onnistunut hyvin. Yleensä kauhuleffojen päähenkilöiden ei kai olekaan tarkoitus olla kovin syviä hahmoja. Se autistinen tyttö sitä paitsi näytteli hyvin.

      Se mitä en todellakaan ymmärrä, on monissa lehdissä esiintynyt kritiikin sävy. Aika harva on kirjoittanut ammattitaitoista, asiaan paneutuvaa elokuva-arvostelua (Jossa kriitikon mielipide toki voi olla se, että elokuva ei ollut hyvä näistä näistä ja näistä syistä). Kritiikin sävynä on jostain syystä ilkeily. Se on helppo laji. Elokuva-arvosteluissa on jopa kritisoitu Lordin voittoa Euroviisuissa - miksi ihmeessä?

      • dfbhourhobhgnif

        Lordi kaikkine tekoineen tuo hyvän lisän tähän arkiseen puuroon. Euroviisuvoitto oli ihan ansaittu ja sitä paitsi kauan odotettu, näin suomalaiselta kantilta ajateltuna.


      • Lordisami

        Jotkut kriitikot on sanoneet, että Dark Floors olisi parempi, jos Lordi hirviöiden tilalla olisi jotkut muut hirviöt. Miten se muka asiaan vaikuttaa.


    • Xero

      Se on todella hienoa todeta, kuinka korkealaatuista työtä suomessa tehdään, olipa sitten kyseessä mikä ala tahansa!

    • Just joo........
    • Elokuva

      Nyt helpottaa kun saa haukkua. lordia.

      En oo kattonu elokuvaa enkä kato paska se kumminkin on.

    • antipartiolainen
    • Lordi fani

      On tämä Dark Floors leffa aivan mahtava. Kävin tämä leffateatterissa katsomassa ja ostin DVD:n sillon kun se ilmesty. oon nähny sen jo kolme kertaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe