Tiedoksi vaan teille kaikile jotka aiotte kerrata intissä niin parasta kertausta saa kymeen läänissä erikois isku osastossa. Mä oon siin isku osastossa kärki miehenä eli ekana joka paikassa niinku taisteluissa ja vankigsemisis ja tetsaukses. Meil oli viime kesänä harjotus johon tuli reservi koulun käynyt vängrikki kertomaan miten asutus keskuksis kannattaa taistela. Oltiin siin nuotilla ja se kerto ainakin 2 tuntii kaikkii uusinpii taktiikoita ja tekniikoita ja esitteli uusinpia taistelu varusteita ja näytti miten omaan naamio verkkoon kannattaa kääriytyä jos viholinen tulee. Lisäksi ammuttiin rynkyillä tauluihin ja lopuksi parhaat sai mitaleja! Suosittelen!
Kertaus muisto
Isku osaston sissi/tieduste...
1
734
Vastaukset
- recon
mullakin hyviä muistoja noista intti ajoista. kerran oltiin tiedustelemassa sellasta suurta harjotusta jossa oli paljon reserviläisiä, niin päästiin aika lähelle niitten nuotiota. meillä oli ne wild bik valokiikarit joilla nähtiin kun ne joi siellä kaljaa ja joku sellanen vänrikki otti mp vitosen esiin. kyllä siinä vähän jännitti ku tehtävä oli piirtää se tuki kohta kartalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996