Ei toimi

WebCam

Logitech QuickCam expres eikä Labtec webcam1200 winME:llä. Logitekin paketissa ei kylläkään lukenut ME. Labtekin luki win98SE, ME, 2000, XP ja vista vaan CD;llä ei ollut ME:n ohjainta. Eikä kummankaan valmistajan sivuilla ole ohjainta ME:lle.
Ajuriapajalla on vaan ei niillä toimi.
Logitech ilmoittaa laitehallinnassa toimimattomiksi USB Device? ja Camera?. Labtec asentaa kyllä USB ohjaimen jossa lukee Labtec USB Composite Device mutta lisäksi toimimaton CIF single chip?
Joten ei toimi WebCam winME:llä.

5

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli todellinen

      Floppi kaikesta media pasunoinnista huolimatta.
      Siinä ei todellakaan toimi w95/98 ohjelmat, eikä XP:n kään.
      En saanut edes rullahiirtä toimimaan. Ei ollut ohjaimia.

    • lkhsdkfsld

      Oliskos jo aika vaihtaa käyttis? XP:tä saa puol ilmatteeks jos välttämättä haluut kätes Windowsiin sotkea. Toi Me on niin syvältä hanurista etten ymmärrä miks ees joku käyttää sitä tai ylipääns jotai susikaseja.

      • WebCam

        olenkin katellut uutta käyttistä. Vaan kun mustamäen tori on suljettu ja muutkin torit poliisi ratsannut.


      • Poro1

        voisi vaihtaa...

        Mutta siitä olen samaa mieltä, että ME on aika syvältä...

        Tosin moni edelleen käyttää "susikasia" tai 98SE versiota. Ei pöpöt jyllää läheskään niin paljon kuin XP versiossa... Eivät siis osaa jyllätä...

        Mutta jos vaihdat niin tuo XP home lienee sellanen 80-90e verkkokaupoissa...

        :)


      • suljettu
        WebCam kirjoitti:

        olenkin katellut uutta käyttistä. Vaan kun mustamäen tori on suljettu ja muutkin torit poliisi ratsannut.

        > joo.... olenkin katellut uutta käyttistä. Vaan kun mustamäen tori on suljettu ja muutkin torit poliisi ratsannut.

        Heh. Vai on tuo suomalaisten it-harrastajien takavuosien pyhiinvaelluspaikka pantu kiinni. Sieltä sai aikoinaan ostaa maailman parhaita ohjelmia, musiikkia ja pelejä halvalla ja muistaakseni vieläpä sikäläisittäin laillisesti. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe