HUONOA KOHTELUA KOIRAHOITOLOISSA!

Nimetön

On ihan uskomatonta, miten paljon koirahoitola voi nettisivuillaan valehdella. Petyimme pahemman kerran viedessämme koiramme hoitoon.

Kopit eivät olleet tilavia, niissä ei ollut lattialämmitystä, niissä ei ollut sivuseinää vaan koirat näkivät toisensa ja kaikki koirat haukkuivat koko ajan! Kolmea suurta tarhaa (omenapuiden katveessa) emme nähneetkään eikä ihminen ollut koirien seurana todellakaan lähes koko päivää. Ja nuo väitteet lukevat siis hoitolan nettisivuilla.

Kun veimme koiramme hoitoon ja olimme lähteneet, niin hoitaja lähti heti koirien luota pois, ja kun tulimme hakemaan lemmikkiämme, emme heti edes löytäneet koko hoitajaa. Kummastusta herätti myös se, että hoitaja ei edes antanut koiramme haistella häntä! Hoitaja sanoi, että ”käyttää lenkillä jos ei vedä hihnassa!”

Haluaisin kuulla muidenkin mielipiteitä koirahoitoloista. Hyviäkin varmasti on, mutta tuollainen suoranainen valehtelu nettisivuilla herättää kummastusta!
Emme olisi koiraamme ikinä jättäneetkään hoitoon, (kun olimme paikan nähneet), mutta meidän oli pakko.

6

3975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallista palautetta

      saa aina antaa ja omaa mielipidettä,kun muistaa jottei yllytä esim boikotoimaan tai muuta.Voi siis kirjoittaa ilman oikeusjutun pelkoa täysin esim:epäasiallinen tarha nimeltä.......ei minun mielestäni ollenkaan mainosten mukainen ja sotkuinen paikka muutenkin.MINÄ en ikinä enään vie koiraani kyseiseen tarhaan.Yrityksiä saa arvostella kuka tahansa.Mielummin omalla nimellä kirjoitus ei voida herjauksesta syytellä.

    • Nimetön

      Kyseessä on koirahoitola Filmur Paimiossa

      • eikä ulkotarhassa ole välis...

        esitteessäkään vaan sisätiloissa.Pitää käydä katsomassa itsekkin,kun ei kovin kaukana miltä tosissaan näyttää.


    • Tietämättä asiasta en muuta kommentoi,mutta kun yrityksestä kyse,niin jos mainonta on täysin väärää,niin voi kuluttajasuojatoimistoon ottaa yhteyttä.

      • jo vuodesta 1996

        Itselläni melko innokas Dogo, jota monet hoitolat arastelevat. Tämä on jo toinen koirani, jota tuon Filmuriin. Matkustan työni puolesta kohtalaisen paljon, joten koirani on tuttu näky Paimiossa. Olen käyttänyt paria muutakin hoitolaa näinä vuosina, mutta parhaimmaksi olen kokenut juuri Filmurin. Koira on tulee aina tasapainosena kotiin ja sairastapauksissakin on toimittu ripeästi ja koira päässyt nopeasti lääkärin hoitoon, samoin hoituvat ammattitaidolla lääkkeiden annot yms. asiat.

        Hoitolan takapihalla on tarhat joissa on omenapuita ja hoitolan lattialämmitys on säädetty 17 asteeseen. Hoitolassa on myös erityisen siistiä, moniin muihin verrattuna.

        Käsittääkseni on hyvin luonnollista, että koirat haukkuvat, kun uusi koira tulee tai jo hoidossa ollut haetaan. Useimpien koirat tekevät tätä myös kotonaan, jos joku vieras tulee kylään, eikä vain?

        Itse en edes odota, että koirahoitaja pitää seuraa koiralleni, koiralla on siellä ihan tarpeeksi virikettä, kun katselee ulos ikkunasta ja ihmettelee toisia koiria. Kotona ollessaan muutenkin nukkuu suurimman osan päivää, kun olen töissä.


    • jsaj

      Jep, jep
      Jos haluaa että hoitolassa pidetään kokoajan koiralle seuraa kannatta viedä koirien päiväkotiin? Miten joku voi edes kuvitella että
      hoitoloissa olisi 17e/vrk hinnalla seuraneiti palkattuna koirille:-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe