Kana tietä kulkee sipsuttaa,tie on liukas,jalkaa lipsuttaa.Vastaan tulee jyrä suuri,kävipä kanalla huono tuuri. Jyrän alle kana jää,pyörän alta näkyy pää.Jyrä painaa vauhdilla hanaa,ei se huomaa pientä kanaa. Kun kana pääsee jyrän alta,tuntuu olo mahtavalta. Sulat pöyhii ja kuntoon laittaa,päänsä somasti kenoon taitaa. Kun on kunnossa viimeinen sulkatukko,huokaa kana: ohoh... Olipa kerrankin kunnon kukko!:-)))
Runo
kanarunonen
2
115
Vastaukset
Ei saa kohdella noin pahoin viatonta maantiejyrää.
- 11111
minä rakastan essiä
rakastan sua aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399