Masennuslääkkeistä vihaiseksi?

Osaako joku kertoa, aiheuttaako jokin masennuslääke vainoharhoja ja aggressiivisuutta? Tuttavani käyttää jotain O:lla alkavaa.
3516
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Jos jo valmiiksi on vittuuntunut joistain asioista.

Äänestä

ehkä myös vainoharhoja. Itse söin aikoinaan Remeron nimistä, en tiedä onko sitä enää tai minkä nimisenä se on nyt. Se teki minusta lähes raivohullun vaikka olen rauhallinen henkilö normaalitilassa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


ooooooo kirjoitti:

Osaako joku kertoa, aiheuttaako jokin masennuslääke vainoharhoja ja aggressiivisuutta? Tuttavani käyttää jotain O:lla alkavaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu