Anteeksi tyhmyyteni, mutta aloin tuossa miettimään, että miksi käärmeen peräpäätä mahdetaan kutsua? Eli käytännössä, onko käärmeellä häntä? Jos on, niin mistä tämä nimenomainen häntä mahtaa alkaa, vai onko käärme kenties yhtä häntää?
Käärmeen häntä
4
3424
Vastaukset
- ...
Häntähän se peräpää on. Tässä: http://www.cornutopia.com/Corn Utopia on the Web/Photo & Image Stockpile - CornUtopia/Sexing corns collage - CAPTION.jpg on aika hyvä kuva vijakäärmeen hännästä ja sen alkukohdasta. Käärmeen mahassa on koko mahan leveydeltä olevia suomuja, hännässä on käärmeen alapuolella 2 suomuriviä. Käärmeen häntä alkaa peräaukon kohdalta.
- gfoodgdhgfg
Sanoisin vaan että se kun sanoit;
'Käärmeen mahassa on koko mahan leveydeltä olevia suomuja, hännässä on käärmeen alapuolella 2 suomuriviä.' kaikilla käärmeillä ei ole noin, esim sokkokäärmeillä.
Tää ei ollu sitte mitää viisasteluu, halusin vaa korja virheen.
- Paskakasa
Kyssaa ittes lol
- niiin
käärmeen häntä alkaa siitä kloaakin jälkeen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808