Tylsää

jotain uutta

Olen nähnyt Hanoi Rocksin livenä jo niin monta kertaa, että ei jaksa enää kiinnostaa nähdä bändiä keikalla. Itseään toistavaa keikkasettiä alkaa olemaan. Kaipaako joku muu takaisin Andyn ja Miken sooloaikojen tuotantoa? Itse lähtisin katsomaan Hanoi Rocksia, jos bändi soittaisi matskua herrojen soolokiekoilta. Andy on kuitenkin ollut parhaimmillaan (alkuperäisen Hanoin jälkeen) Building On Traditionin aikoihin ja Mike on ollut parhaimmillaan Not Fakin' It - Life Gets You Dirty levyjen välillä. Etenkin Demolition 23 iski kovaa muhun aikoinaan. Ainoa oikea Hanoi on kuitenkin Mike, Andy, Sam, Nasty ja Razzle! Nää muut on mulle pelkkiä keikkamuusikkoja, eikä jaksa oikein innostaa nähdä bändiä enää. Toki Costello oli mies paikallaan ja helvetin hyvä kitaristi, eikä Lacu mikään huono rumpali ollut, mutta ei ne oikein ollut sitä "oikeaa" Hanoi Rocksia. Nykyään Hanoi on mulle aika lame bändi, vaikka Andy ja Mike oli mulle isoja idoleita kakarana. Ehkä mä oon tulossa vanhaksi...

11

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lame Dick

      Ne on tulossa vanhaks ja Hanoi on niille duunipaikka. Ei tommonen vanha gubbe voi enää tehdä elinvoimaista rokkia ja uudistua,
      se vaan menee niin että väkisin tulee toistoa.
      Niinde imagokin on so yesterday nykyään-

      • voi kökkö

        joo onhan Hanoi jo aika vanha bändi,mutta ei mielestäni kuitenkaan liian vanhoja lopettamaan!!!. vielä on kasassa todella vanhoja bändejä,jotka tekevät rock musiikkia.yms.luulen myös,että kyllä bändi tästä vielä kehittyy,esim seuraava lp joka joskus tulee,niin on luultavasti erinomainen. ja mitä tulee live keikkoihin,niin Hanoi Rocks on loistava live esiintyjä ja kyllä ne keikat varmaan kyllästyttääkin,jos käy niiden joka ikisellä keikalla. keikkojen samaan toistumisen syynä voi olla se,että niillä on ollut paljon keikkoja suomessa lähiaikoina.niiden tarvitsisi päästä johki usa:han.näin voisivat saada jonkun "haamu kirjoittajan" tai tuottajan joka suunnittelisi niiden bisit,niinkuin bob ezrin two stpes from the move levyllä. nykyään Hanoi tekee itse biisit kokonaan,mutta ennen niillä oli tuottaja jota nyt tarvitaan,syntyis jonkin näköistä uudistusta. Hanoin ongelmana kuitenkin on tuo pääsy usaan?!!!!


      • Mitä...

        Andyhän on vasta 46v, mikäs vanha se on. Tuon ikäisiä ja paljon vanhempikin ukkoja kiertää bändiensä kanssa ja ovat suosittuja. Ja mitä pahaa toistossa on, sehän on tunnistettavuutta ja omaa tyyliä. Oisko hienoa jos joku Motörhead tekisi yhtäkkiä iskelmälevyn. Tai mitä AC/DC on tehnyt, jo kummeniä vuosia levyttäneet uudelleen ja uudelleen saman levyn, siinä ei todellakaan ole ollut mitään uuditumista. Ja sama pätree moniin muihinkin bändeihin. Yleisesti ottaen Hanoi on uudistunut matkan varrella enemmän kuin rockbändit yleensä. Mutta ehkä Andy on niin arvostettu, että häneltä siksi aina vaaditaan hiukan enemmän kuin muilta.


    • lähtien........

      nyppiny soundit. eli vaikka kitarasäröt. miks ne ei voi olla tarkalleen samanlaiset kuin two steps from the movella. sillä levyllä on TÄYDELLISET rokkisoundit. nykyjään on tollanen "suhinasärö" (niiku himillä) tai miksikä sitä kutsuisi. ei oo sellanen rankka rokkisärö joka on vähän niiku rämeä, leikkaava ja repivä.

      • Treyo

        Ihan ok uusi levy, mutta jotain puuttuu. Kunnon tuottaja varmaan auttaisi. Ja soolobiisejä vois tosiaan soittaa keikoilla. Eikä enää ruotsalaisia tyyppejä bändiin kiitos. Paras levy toistaiseksi on Two Steps, ei mahda mitään. Se on lähes täydellinen.


      • "luke64"
        Treyo kirjoitti:

        Ihan ok uusi levy, mutta jotain puuttuu. Kunnon tuottaja varmaan auttaisi. Ja soolobiisejä vois tosiaan soittaa keikoilla. Eikä enää ruotsalaisia tyyppejä bändiin kiitos. Paras levy toistaiseksi on Two Steps, ei mahda mitään. Se on lähes täydellinen.

        Mä oon kyllä eri mieltä.
        Mun mielasetä bändii vetää kybällä.
        10 keikkaa nähny, tällä vuosikymmenellä.
        Conny ja AC olivat erinomainen vhvistus bändiin, Lacu ois ollu mies paikallaan.

        Niin tänään keikka Stociksessa, mistä uus rumpali?
        Samaa mieltä setustä, vois uudistaa.
        Koskaan ei kuule sellasia killereitä kuin,
        -keep our fire burning
        -sailing down the tears
        -center of my universe
        -in my darknest moment
        -no compromices no regrets
        no, onhan niitä aika paljon,mitä ei kuule.

        Hanoi on kummiskin paras bändi genressään, mun mielestä.


      • guitar

        joo hanoilla on aina hyvät kitara soolot, ja himin kitarointiin, ja myös tämän päivän kitaroinnista sitä että ne ovat ihan paskoja,hanoin two stpsissä ne ovat juuri oikeita, sairaan hyviä sellaisia rosoisia,rämiseviä, nykyään ehkä kitarointi rock levyillä (HIM) on tyhmän kuuloista koska musiikki on mennyt niin kaupallisesksi että biiseistä koitetaan saada hyviä sillain että olisi muka rock biisi,mutta on täyttä poppia, esim him, levyillä käytetään kitaraa mutta se jää piiloon ikäänkuin levyn melodiaan ja näin se ei oikein pääse kuulumaan, eli levyt on olevinaan jotain ROCKIA mutta on on lähes kuin poppia. en oikein muuta selitystä tiedä...mielestäni hanoin street poetry levyllä on ihan hyvää kitarointia.nyky ajan bändit varmaan koittaa soittaa kitaraa sillain juuuri että ei kuulu säröjä vaan soittavat mahdollisimman tarkasti,tasaisesti jotta uppoisi nykyajan "poppi ihmisiin" tai sit nyky ajan bändien kitaristi ei vain osaa soittaa, syitä on monia


      • Jonas Rövan
        guitar kirjoitti:

        joo hanoilla on aina hyvät kitara soolot, ja himin kitarointiin, ja myös tämän päivän kitaroinnista sitä että ne ovat ihan paskoja,hanoin two stpsissä ne ovat juuri oikeita, sairaan hyviä sellaisia rosoisia,rämiseviä, nykyään ehkä kitarointi rock levyillä (HIM) on tyhmän kuuloista koska musiikki on mennyt niin kaupallisesksi että biiseistä koitetaan saada hyviä sillain että olisi muka rock biisi,mutta on täyttä poppia, esim him, levyillä käytetään kitaraa mutta se jää piiloon ikäänkuin levyn melodiaan ja näin se ei oikein pääse kuulumaan, eli levyt on olevinaan jotain ROCKIA mutta on on lähes kuin poppia. en oikein muuta selitystä tiedä...mielestäni hanoin street poetry levyllä on ihan hyvää kitarointia.nyky ajan bändit varmaan koittaa soittaa kitaraa sillain juuuri että ei kuulu säröjä vaan soittavat mahdollisimman tarkasti,tasaisesti jotta uppoisi nykyajan "poppi ihmisiin" tai sit nyky ajan bändien kitaristi ei vain osaa soittaa, syitä on monia

        Miksi sinä luulet että hanoi ei tekisi kaupallista musaa? Tottavituss ne haluaa että niiden levyjä myydään mahdollisimman paljon. Musiikki on AINA kaupallista jos siitä saa ostaa kukavaan, sinä vaan olet niin vitun dorka ettet tajua että ne tekee sitä elääkseen eikä harrastukseksi.


      • jljmökljkjkl
        Jonas Rövan kirjoitti:

        Miksi sinä luulet että hanoi ei tekisi kaupallista musaa? Tottavituss ne haluaa että niiden levyjä myydään mahdollisimman paljon. Musiikki on AINA kaupallista jos siitä saa ostaa kukavaan, sinä vaan olet niin vitun dorka ettet tajua että ne tekee sitä elääkseen eikä harrastukseksi.

        dorka.pitääkö tuollaisesta suuttua.hah joo mut nyt on musiikki on ihan eri asia kuin 80 luvulla.nykyään biisit on sellaista paskaa joka uppoaa joka väestöön,ennen tehtiin omallla tyylillä, varsnkin hanoi teki omalla tyylillää musiikkia,myymättä tyyliään, öö et tiedä paljoakaan


      • mikä äijä
        Jonas Rövan kirjoitti:

        Miksi sinä luulet että hanoi ei tekisi kaupallista musaa? Tottavituss ne haluaa että niiden levyjä myydään mahdollisimman paljon. Musiikki on AINA kaupallista jos siitä saa ostaa kukavaan, sinä vaan olet niin vitun dorka ettet tajua että ne tekee sitä elääkseen eikä harrastukseksi.

        et oikein tajunnu tarkoitin että biisit ovat menneeet niin kaupallisiksi että ovat olevinaan jotain rokkia,mutta on aivann poppia joka uppoaa nyky väestöön.


      • ................
        Jonas Rövan kirjoitti:

        Miksi sinä luulet että hanoi ei tekisi kaupallista musaa? Tottavituss ne haluaa että niiden levyjä myydään mahdollisimman paljon. Musiikki on AINA kaupallista jos siitä saa ostaa kukavaan, sinä vaan olet niin vitun dorka ettet tajua että ne tekee sitä elääkseen eikä harrastukseksi.

        hanoilla ei voisi vieläkin olla samanlaiset soundit kuten two stepsillä? sehän on hyvin tuotettu levy, soundit on vaan erilaiset. ei ne nyt olisi ollenkaan mahdottomat soundit tänäpäivänäkään, onhan noita "rokkibändejä", välillä taisivat olla ihan kaupallisiakin nämä flaming sideburns tyyppiset yhtyeet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe