kuva (niemi: www.dalmatia.hr )kiinnitti huomion.
Missä Bol on ?
BOL ?
4
970
Vastaukset
- löytää?
Eipä ole itsellä kokemusta, mutta Googlelta löytyi heti sivut: http://www.bol-croatia.com/. Sielläpä on infoa, ole hyvä :)
- käynyt
Bol on saari Kroatian rannikolla n tunnin laivamatkan päässä Splitistä. Bol tunnetaan paremmin nuorison bilesaarena, kun taas vanhuksille sopii puolen tunnin lisälaivamatkan päässä oleva saari nimeltään Hvar. Hvarilla ei riemuliitereitä ole, joten tällainen vanhempikin pariskunta sai viettää lomansa rauhassa. Saarten välillä liikkuu säännöllisesti lauttoja. Tutustumisen arvoista!
- Anonyymi
Kuukkelin taitajille tuo ei ole edes kysymisen arvoinen asia.
- Anonyymi
"Käynyt" oli käynyt ko. kohteissa yli 10v. sitten. Päivitetyt tiedot kertovat, että nimenomaan Hvar on nykyään nuorison bilemesta. Ajat siis muuttuvat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329