Niklas Wigegård

Juha82

oon seurannut jonkun verran Elitserien-pelejä vuodesta 2003-2004 alkaen.
Tuo ex-koutsi Wigegård oli erittäin hyvä koutsi mulle Djurgårdenin aikoina.
Silloin siellä pelasi Mika Strömberg joka sai kiitosta Wikegårdilta.
Työsulkukaudella Wikegård antoi "piiskaa" Puolalaiselle kiekkotaiturille eli Mariuz Cherkawskille(helevetin vaikea kirjoittaa) koska tämä pelasi liian pehmeästi.

Tuo liike teki minuun suuren vaikutuksen.
Mutta oli hyvin inhottava kuulla tuo juttu Wikegårdista että ei pidä Suomalaisista pelaajista, buuu!!!

6

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82

oli hyvä keskustelija pelaajilleen mutta samalla ankara oppi-isä niinkuin pitää ollakin.

Tosissaan pitää olla.
      Ei voi opastaa "oppilaitaan" ns "vasemmalla kädellä"

• Mmjklms

Olen Myös Kuullut kaverista < Ihme ettei ole Tullut suomeen valmentamaan < Oma suosikkijoukkue ruotsista On Modo hockey ja toinen Hv-71 ja Kolmas Västra Frölunda ja Neljäs Ifk norrköping jalkapallossa..wilkegard sopisi sm-liigaan Valmentajaksi

• studio-osuus

aika hyvä kommentaattorina myös,kehuu suomalaista
      jääkiekoilua aika paljon...

• Katsoja ja kuuntelija

Kun itse kuulee ja näkee hänen rasismin suomalaisia kohtaa niin täytyy ihmetellä kuka sinä olet??????

• Juha82

ihan Juha82 vaan Suomen maalta, jolla ei oo mitään eikä tule olemaan mitään ulkomaalaisia vastaan.

Ei Wikegårdilla kysymys oo välttämättä rasismista hei!!
        Hän ei vain pidä Suomalaisten pelitavasta.

Kun vertaat Suomalaisia ja Ruotsalaisia pelaajina, niin heissä on eroa sanon mä.
        Siksi Wikegård Ruotsalaiseen pelitapaan ihastuneena ns "mollaa" Suomalaisia.
        Se on vain mun mielipide.
        Sou vat mitä sä ajattelet, sillä en aio muuttaa kantaani koska on tarpeeksi vahvat perusteet.

• Juha82

myyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      3215
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2279
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      441
      1476
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1386
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1351
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      535
      1276
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      109
      1238
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      112