oon seurannut jonkun verran Elitserien-pelejä vuodesta 2003-2004 alkaen.
Tuo ex-koutsi Wigegård oli erittäin hyvä koutsi mulle Djurgårdenin aikoina.
Silloin siellä pelasi Mika Strömberg joka sai kiitosta Wikegårdilta.
Työsulkukaudella Wikegård antoi "piiskaa" Puolalaiselle kiekkotaiturille eli Mariuz Cherkawskille(helevetin vaikea kirjoittaa) koska tämä pelasi liian pehmeästi.
Tuo liike teki minuun suuren vaikutuksen.
Mutta oli hyvin inhottava kuulla tuo juttu Wikegårdista että ei pidä Suomalaisista pelaajista, buuu!!!
Niklas Wigegård
6
909
Vastaukset
- Juha82
oli hyvä keskustelija pelaajilleen mutta samalla ankara oppi-isä niinkuin pitää ollakin.
Tosissaan pitää olla.
Ei voi opastaa "oppilaitaan" ns "vasemmalla kädellä"- Mmjklms
Olen Myös Kuullut kaverista < Ihme ettei ole Tullut suomeen valmentamaan < Oma suosikkijoukkue ruotsista On Modo hockey ja toinen Hv-71 ja Kolmas Västra Frölunda ja Neljäs Ifk norrköping jalkapallossa..wilkegard sopisi sm-liigaan Valmentajaksi
- studio-osuus
aika hyvä kommentaattorina myös,kehuu suomalaista
jääkiekoilua aika paljon... - Katsoja ja kuuntelija
Kun itse kuulee ja näkee hänen rasismin suomalaisia kohtaa niin täytyy ihmetellä kuka sinä olet??????
- Juha82
ihan Juha82 vaan Suomen maalta, jolla ei oo mitään eikä tule olemaan mitään ulkomaalaisia vastaan.
Ei Wikegårdilla kysymys oo välttämättä rasismista hei!!
Hän ei vain pidä Suomalaisten pelitavasta.
Kun vertaat Suomalaisia ja Ruotsalaisia pelaajina, niin heissä on eroa sanon mä.
Siksi Wikegård Ruotsalaiseen pelitapaan ihastuneena ns "mollaa" Suomalaisia.
Se on vain mun mielipide.
Sou vat mitä sä ajattelet, sillä en aio muuttaa kantaani koska on tarpeeksi vahvat perusteet. - Juha82
myyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875