oon seurannut jonkun verran Elitserien-pelejä vuodesta 2003-2004 alkaen.
Tuo ex-koutsi Wigegård oli erittäin hyvä koutsi mulle Djurgårdenin aikoina.
Silloin siellä pelasi Mika Strömberg joka sai kiitosta Wikegårdilta.
Työsulkukaudella Wikegård antoi "piiskaa" Puolalaiselle kiekkotaiturille eli Mariuz Cherkawskille(helevetin vaikea kirjoittaa) koska tämä pelasi liian pehmeästi.
Tuo liike teki minuun suuren vaikutuksen.
Mutta oli hyvin inhottava kuulla tuo juttu Wikegårdista että ei pidä Suomalaisista pelaajista, buuu!!!
Niklas Wigegård
6
985
Vastaukset
- Juha82
oli hyvä keskustelija pelaajilleen mutta samalla ankara oppi-isä niinkuin pitää ollakin.
Tosissaan pitää olla.
Ei voi opastaa "oppilaitaan" ns "vasemmalla kädellä"- Mmjklms
Olen Myös Kuullut kaverista < Ihme ettei ole Tullut suomeen valmentamaan < Oma suosikkijoukkue ruotsista On Modo hockey ja toinen Hv-71 ja Kolmas Västra Frölunda ja Neljäs Ifk norrköping jalkapallossa..wilkegard sopisi sm-liigaan Valmentajaksi
- studio-osuus
aika hyvä kommentaattorina myös,kehuu suomalaista
jääkiekoilua aika paljon... - Katsoja ja kuuntelija
Kun itse kuulee ja näkee hänen rasismin suomalaisia kohtaa niin täytyy ihmetellä kuka sinä olet??????
- Juha82
ihan Juha82 vaan Suomen maalta, jolla ei oo mitään eikä tule olemaan mitään ulkomaalaisia vastaan.
Ei Wikegårdilla kysymys oo välttämättä rasismista hei!!
Hän ei vain pidä Suomalaisten pelitavasta.
Kun vertaat Suomalaisia ja Ruotsalaisia pelaajina, niin heissä on eroa sanon mä.
Siksi Wikegård Ruotsalaiseen pelitapaan ihastuneena ns "mollaa" Suomalaisia.
Se on vain mun mielipide.
Sou vat mitä sä ajattelet, sillä en aio muuttaa kantaani koska on tarpeeksi vahvat perusteet. - Juha82
myyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818