Selibaattigallup

Osallistu galluppin laittamalla otsikkoon esim. M43v tai N43v ja sitten viestikenttään syy miksi olet selibaatissa (esim. vaihdevuodet, puolison haluttomuus jne.)

Otannan vääristymien ehkäisemiseksi, ole hyvä ja vastaa tähän viestiin NYT!

33

4300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vituttaa joo

      Akka pihtaa, kerran kuussa saa jos sillonkaan.

    • m30v_

      puolison haluttomuus.

      • N30

        1-2 kertaa kuussa. Mies tekee sen mielummin itse.


    • minkäs tälle voi

      1-2 kertaa/1-3 kk.Puolison haluttomuus.

    • Tämän takia..

      Ei löydy panoseuraa. Haluja kyllä olisi ja pelkkä seksisuhdekkin riittäisi, mutta yksinkertaisesti minua ei missään ikinä edes tulla iskemään. Mielestäni en edes ole kovin pahan näköinen, mutta jostain syystä ei vain löydy petikumppaneita.
      Mahdollisesti paikkakunnan pienyys vaikuttaa asiaan ja se, että olen melkoisen vaativa miesten suhteen. Mutta eipä nuo hirveätkään tapaukset minua vokottele missään.
      Itse taas omaan niin vahvat periaatteet, etten kovin helpolla itse lähde miestä iskemään. Mielenkiintoisia ei edes vastaan tule tai ne jotka tulee ovat jo varattuja.

      • FeeFiFo

        Olen ymmärtänyt, että selibaatti on yksilön omasta tahdosta johtuva täydellinen kieltäytyminen seksistä JA masturboinnista.
        Joten ketään teistä EI voi lukea joukkoon....Ymmärsin, että kukaan teistä ei tee tätä valintaa tieten tahtoen.
        Mielenkiintoisempaa olisi lukea jonkun ihmisen perustelut sille, miksi hän on VALINNUT olla seksittä.

        Itse harkinnuut asiaa pidemmän aikaa - lähinnä sen takia, että seksi (=irtosuhteet / vakiopanot) ei anna minulle mitään. En tunne mitään muuta jälkeenpäin kun mielipahaa ja inhoa itseäni kohtaan. Lisäksi uskon pitäväni oikeasti naisista - en vaan teidä miten siihen suhtautua.

        Eli aika eksynyt yksilö...


      • nainen..
        FeeFiFo kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että selibaatti on yksilön omasta tahdosta johtuva täydellinen kieltäytyminen seksistä JA masturboinnista.
        Joten ketään teistä EI voi lukea joukkoon....Ymmärsin, että kukaan teistä ei tee tätä valintaa tieten tahtoen.
        Mielenkiintoisempaa olisi lukea jonkun ihmisen perustelut sille, miksi hän on VALINNUT olla seksittä.

        Itse harkinnuut asiaa pidemmän aikaa - lähinnä sen takia, että seksi (=irtosuhteet / vakiopanot) ei anna minulle mitään. En tunne mitään muuta jälkeenpäin kun mielipahaa ja inhoa itseäni kohtaan. Lisäksi uskon pitäväni oikeasti naisista - en vaan teidä miten siihen suhtautua.

        Eli aika eksynyt yksilö...

        Selibaatti eli naimattomuus voi tarkoittaa joko sitä, ettei ole naimisissa eikä harrasta seksiä tai vain sitä, ettei harrasta seksiä.

        Selibaatti käsitetään yleisesti vapaaehtoisena asiana, mutta sitä on alettu – kenties leikkimielisesti – käyttämään myös tarkoittamaan tilaa, jossa seksiä ei halusta huolimatta voida harjoittaa toisen ihmisen kanssa. Selibaatin kaltaista käytöstä saattaa esiintyä mm. päihderiippuvuuksien ja joidenkin psykiatristen tilojen yhteydessä.


      • FeeFiFo kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että selibaatti on yksilön omasta tahdosta johtuva täydellinen kieltäytyminen seksistä JA masturboinnista.
        Joten ketään teistä EI voi lukea joukkoon....Ymmärsin, että kukaan teistä ei tee tätä valintaa tieten tahtoen.
        Mielenkiintoisempaa olisi lukea jonkun ihmisen perustelut sille, miksi hän on VALINNUT olla seksittä.

        Itse harkinnuut asiaa pidemmän aikaa - lähinnä sen takia, että seksi (=irtosuhteet / vakiopanot) ei anna minulle mitään. En tunne mitään muuta jälkeenpäin kun mielipahaa ja inhoa itseäni kohtaan. Lisäksi uskon pitäväni oikeasti naisista - en vaan teidä miten siihen suhtautua.

        Eli aika eksynyt yksilö...

        Hmmm...tarkalleen ottaen TÄMÄN selibaattipalstan aihekuvaus menee näin:

        "Oletko vapaaehtoisesti vai vastentahtoisesti selibaatissa? Miten pitkään selibaatti voi kestää? Keskustele selibaatista"


      • ssssw

        annat asian edetä.


      • tauko
        FeeFiFo kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että selibaatti on yksilön omasta tahdosta johtuva täydellinen kieltäytyminen seksistä JA masturboinnista.
        Joten ketään teistä EI voi lukea joukkoon....Ymmärsin, että kukaan teistä ei tee tätä valintaa tieten tahtoen.
        Mielenkiintoisempaa olisi lukea jonkun ihmisen perustelut sille, miksi hän on VALINNUT olla seksittä.

        Itse harkinnuut asiaa pidemmän aikaa - lähinnä sen takia, että seksi (=irtosuhteet / vakiopanot) ei anna minulle mitään. En tunne mitään muuta jälkeenpäin kun mielipahaa ja inhoa itseäni kohtaan. Lisäksi uskon pitäväni oikeasti naisista - en vaan teidä miten siihen suhtautua.

        Eli aika eksynyt yksilö...

        aseksuaalisuus on kuitenkin eri asia kuin bi/homoseksuaalisuus. haluttomuutesi voi tietenkin olla ilmentymä seksuaalisen identiteettisi etsintävaiheesta. olet siis eksyksissä.

        anna itsellesi mahdollisuus ajatella naissuhdetta, unelmoi siitä. jos se tuntuu hyvältä, toteuta se. sen jälkeen tiedät, haluatko sitä vai et.

        omasta kokemuksesta myös tiedän, että eri elämänvaiheissa bi:nä kiinnostuksen kohteet vaihtelevat. vaihtoehdoillekin ja vaihtelulle ehkä voi antaa mahdollisuuden toteutua. en tiedä vielä.


      • N20
        ssssw kirjoitti:

        annat asian edetä.

        Ei kukaan tule edes suoraan ehdottamaan. Eikä juttelemaan. Katselee kyllä, mutta ei yritä iskeä. Itse tässä pitäisi mennä poikaporukan keskelle tyrkyttämään itseään selvästi. Senkin olen tehnyt jos hyvän näköinen osuu kohdalle ja pakit on yleensä tullu.

        Silti olen mielestäni ihan ok näköinen ja saan kyllä kehuja tuttavapiiristä ja kavereidenkin jätkiltä, mutta eij niin ei.


      • ei vientiä

        Ei ole vientiä. Selibaatissa ollut 7,5 vuotta. Kuluu tämä turha elämä näinkin :(.


      • hiphei
        N20 kirjoitti:

        Ei kukaan tule edes suoraan ehdottamaan. Eikä juttelemaan. Katselee kyllä, mutta ei yritä iskeä. Itse tässä pitäisi mennä poikaporukan keskelle tyrkyttämään itseään selvästi. Senkin olen tehnyt jos hyvän näköinen osuu kohdalle ja pakit on yleensä tullu.

        Silti olen mielestäni ihan ok näköinen ja saan kyllä kehuja tuttavapiiristä ja kavereidenkin jätkiltä, mutta eij niin ei.

        Laita Treffeihin ilmoitus tyyliin, että haet rakastajaa. Eiköhän sieltä löydy avuliaita urhoja vähän kauempaakin. Muista vaatia kaikilta kandidaateilta tuoretta valokuvaa.


    • Vaimoxxx

      Puolison haluttomuus.

    • pakotettu käsitöihin

      Miehen sairaudesta johtuva haluttomuus

    • Että silleen

      Ei vaan panettanut, eli tässä (Helmi-) kuussa on tullu pantua vasta 9 kertaa. Viimeksi harrastin seksiä tyttöystäväni kanssa tiistai iltana, eilen keskiviikkona ei sitten vaan yksinkertaisesti panettanut, mutta en ole yhtään huolissani tästä tilanteesta. Tänä iltana aion korjata tilanteen ja harrastaa seksiä tyttöystäväni kanssa.
      Selibaattini kestää tyypillisesti 24-48 tuntiin riippuen siitä onko tyttöystävällä kuukautiset vai ei!

    • no on!

      eerik, vastaan sun gallupiisi:
      - impotentti mies, joka sanoo, ettei seksi koskaan ollut hänelle tärkeää. silti lapsia on 5, joista 2 minun kanssani.

      sytytinkö hänet alussa tuleen joka peitti haluttomuuden, todellisen luonteen? vai onko tämä vain minua kohdannut karma?

      • Ei todellakaan mikään "bad Karma" jos et siitä tee itsellesi sitä. Luin sun tarinas tuolta toisesta säikeestä ja ihailen kurinalaisuuttasi ja uhrautuvaisuuttasi, mutta älä unohda itseäsi. Sinulla on ihan yhtä suuri oikeus onneen ja seksiin kuin miehes mielestä hänellä lapsiin ja selibaattiin. Inhoan oikeasti kaikkia moralisteja ja pidän sulle peukkuja ihan kybällä.

        Olet nainen parhaassa iässä ja sinulla on vielä toinen puolikas elämääsi jäljellä. Mieti siis tarkkaan mitä siltä haluat ja yritä järjestellä elämäsi niin että saat sen mitä loppuelämältäsi odotat. En ota kantaa siihen miten sen teet, mutta toivotan sinulle onnea ja menestystä, pitää se sinunkin saada elää täysin rinnoin.

        BTW Kiitos osallistumisesta pikku galluppiini!

        -Eerik-


      • kiitos t.n43
        eerik-64 kirjoitti:

        Ei todellakaan mikään "bad Karma" jos et siitä tee itsellesi sitä. Luin sun tarinas tuolta toisesta säikeestä ja ihailen kurinalaisuuttasi ja uhrautuvaisuuttasi, mutta älä unohda itseäsi. Sinulla on ihan yhtä suuri oikeus onneen ja seksiin kuin miehes mielestä hänellä lapsiin ja selibaattiin. Inhoan oikeasti kaikkia moralisteja ja pidän sulle peukkuja ihan kybällä.

        Olet nainen parhaassa iässä ja sinulla on vielä toinen puolikas elämääsi jäljellä. Mieti siis tarkkaan mitä siltä haluat ja yritä järjestellä elämäsi niin että saat sen mitä loppuelämältäsi odotat. En ota kantaa siihen miten sen teet, mutta toivotan sinulle onnea ja menestystä, pitää se sinunkin saada elää täysin rinnoin.

        BTW Kiitos osallistumisesta pikku galluppiini!

        -Eerik-

        ihanaa kiitos kannustuksesta; pidetään mieli avoinna ja pilke silmäkulmassa maitokaupoissa ;).


    • Siis en voi uskoa että naiset olisivat enemmistönä pakkoselibaatissa, joko asia tosiaan on näin tai sitten miehet ei vaan vastaa tähän galluppiin.

      Jos tosiaan näin on niin pitääpä alkaa flirttaan ihan tosissaan maitokaupassa. Puutteessa eläviä naisia pitäisi siis olla siellä keskimäärin ainakin 1,5 kertainen määrä minuun nähden.

      • Heips
        Tätä ajattelinkin.Miehet flirtailkaa vain.


    • n'77

      miehen puuttuminen. (yhdenillan evvk)

      • jjjjjjjjjjjjj

        Vaimoa ei kiinnosta. Olen ilmeisesti jo vastenmielinen kun aina tulee tylytystä vaikka miten lähestyy.


      • 13v aviossa
        jjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        Vaimoa ei kiinnosta. Olen ilmeisesti jo vastenmielinen kun aina tulee tylytystä vaikka miten lähestyy.

        ei ainakaan minua, no mua se sais aina.
        Ehkä siitä on jännitys poissa, en tiedä.
        13v aviossa siitä 3 ensimmäistä vuotta oli kiihkeitä.
        Nyt pitää anoa ja pyytää.
        Väsynyt ja haluton mies ei halua, ei jaksa
        eikä ole mikään kone se on selitys.
        Ostin dildon joka on kuulemma inhottavaa kuunnella
        joten menen suihkuun dildoni kanssa.
        Minä olen siis 43v.


    • vastaajaN34

      Selibaatiksi kai tätä voisi kutsua, vuodessa yhdyntää n. 6-8 kertaa.
      Emme tunne enää seksuaalista vetovoimaa kumpikaan, mielellään masturboimme kumpikin, itse about kerran viikkoon.
      Libido kummallakin heikko, lisäksi suhteen arkipäiväistyminen, hellyyden puute, ns. "kaveruuskämppissuhde".
      Naimisissa yhdessäolovuosia kohta parikymmentä, kaksi lasta aikaansaatu.
      Asiantilaan kumpikin tietääkseni tyytyneet ja tämä on meidän tapa elää.

    • mies pihtaa

      Heippa hei,

      Mulla haluja olis ainakin vaikka 4 kerralle viikossa. Meillä vaan taas viime kerrasta jo pikkasen yli kuukausi. VITUTTAA.

    • lähes...

      täydellisessä selibaatissa vaimon haluttomuuden takia. Seksiä max. 7-8 kertaa vuodessa. Kohta hajoo pää............

    • Biker4eva

      Sinkkuus. Poikuus edelleen tallessa, ei ole löytynyt naista ja on löytynyt naisia mutta kaikki varattuja.

      Sinäänsä surkuhupaisaa että työn puolesta ei ympärilllä olekkaan muitakuin naisia 99%

      Näillä mennään..ja koville ottaa

      t.mies

    • Galluppiin on kertynyt nyt noin viikon verran vastauksia ja kyselyn tulokset ovat seuraavat:

      Ikä_____Nainen pihtaa___Mies Pihtaa______Yksin
      20-29v_____0______________1____________3
      30-39v_____3______________3____________1
      40-49v_____2______________2____________0
      >50v______1______________0____________0

      Eli näyttäisi siltä että puntit menevät kokolailla tasan tuon pihtaamisen kanssa ja partnerin puute vaivaa lähinnä alle nelikymppisiä.

      Ei siis hirveän yllättävä tulos itse asiassa vaikka itse kyllä odotin että naiset pihtaisi enemmän. Kiitän kaikkia osallistuneita!

      -Eerik-

      • laskin myös impotentit pihtareiksi koska eihän se estä heitä antamasta naisilleen tyydytystä. Eri asia tietysti olisi ollut jos lisäksi olisi mainittu jotain esim. miehen halvaantuneesta kielestä tms.. :-)

        -Eerik-


    • Jinxie69

      Mä pidän selibaattia jos menee yli 2vk, tänä vuonna luulin että homma lähti liikkeelle hyvin kun ekana päivänä sa nyt viime kerrasta on 1.5kk. eli 2 kertaa tänä vuonna. Olen hyvin läheinen ja asiasta kun juttelee niin siitä tulee vain negatiivinen palaute? Leluja olen hankkinut jne. Kai tässä pitää lisää jutteluu aiheesta ja yrittää kovemmin tai sitten vaan luovuttaa. Itse olen hyvin seksuaalinen ja seksi on aina loistavaa kun sitä harrastetaan. Olen ihan ymmälläni, olisiko toinen mies kuviossa? Sekin on käynnyt mielessä.....oops sorry kun avauduiun :)

    • siksi koska

      mies haluton.kohta 2v yhdessä ja seksiä alussa riittävästi...viime kesästä hiipui ja nyt 3kk aikana 2krt.

    • Mies 45 v

      Olen ollut naisystäväni kanssa nyt yhdessä 46 kk ja sinä aikana ollaan harrastettu 790 kertaa seksiä. Mistäkö tiedän? Olen merkannut pienen ruksin kalenteriin aina kun ollaan harrastettu seksiä. Syy miksi emme harrasta useammin on se ettei kumallakaan tee useammin mieli...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe