Nyt tulee sit kuumat vihjeet tälle päivälle
Milan 3,4 Livorno 0,1
Werden Bremen 3,4 Sp.Braga 0,1
PSV 3,4 Helsingborg 1,2
Rangers 1,3 Panathinaikos 1,2
Jos pienimmällä panoksella vetää niin hintaa tulee noin 12e.
Tää uefa cup on yleensä vahvojen kotijoukkueiden juhlaa. niin myös tänään. ainoastaan 4 kohde voi olla tasainen kun noin tasaiset joukkueet kohtaavat rangers toki kotona todella vahva.
Supermonari 13.2
10
886
Vastaukset
- oikealla
kuljet. Pienentelisin maalimääriä kotijoukkueilta ja viimeiseen kohteeseen 01 - 1,2 jos rahat eivät riitä 012 - 0123 -yhdistelmään. Milan ei tee kahta maalia enempää. Huomaa, että nollat ovat tärkeitä. Itse rakentelin seuraavan hyökkäyksen.
Milan - Livorno
Koti: 1, 2
Vieras: 0, 1
2. Werder Bremen - Sp. Braga
Koti: 2, 3, 4
3. PSV - Helsingborg
Koti: 1, 2
4. Rangers - Panathinaikos
Koti: 0, 1
Vieras: 1, 2
Panos 0,05 €
Hinta..........19,20 €- Stadin kundi
VAROITUKSET:
1) Milan ei taida maaleilla mässäillä. Voi tulla jopa tasapeli hei.
2) Bremen saattaa järjestää myllytyksen, johon pelimerkit eivät riitä.
3) HSB voi olla yllättävän vaarallinen europeleissä. Pelaajapohja on ainakin rakennettu sitä silmällä pitäen. PSV ei kuitenkaan ole niitä suurseuroja Euroopan mittakaavassa.
4) Kreikkalaiset ovat aina arvaamattomia. Yleensä hyviä kotonaan ja paskoja vieraissa. Rangers on tuollainen taistelujoukkue, kuten skotit yleensä, joten ei ehkä suuria maalimääriä tule. Vierasvoittokaan ei ole poissuljettu et sillei hei. Tasuri voi olla myös lähellä. Paljon merkkejä tähän, mutta tasaisesti molemmille. Ehkä 012-012 ilman poistoja. - paukuttaja
Stadin kundi kirjoitti:
VAROITUKSET:
1) Milan ei taida maaleilla mässäillä. Voi tulla jopa tasapeli hei.
2) Bremen saattaa järjestää myllytyksen, johon pelimerkit eivät riitä.
3) HSB voi olla yllättävän vaarallinen europeleissä. Pelaajapohja on ainakin rakennettu sitä silmällä pitäen. PSV ei kuitenkaan ole niitä suurseuroja Euroopan mittakaavassa.
4) Kreikkalaiset ovat aina arvaamattomia. Yleensä hyviä kotonaan ja paskoja vieraissa. Rangers on tuollainen taistelujoukkue, kuten skotit yleensä, joten ei ehkä suuria maalimääriä tule. Vierasvoittokaan ei ole poissuljettu et sillei hei. Tasuri voi olla myös lähellä. Paljon merkkejä tähän, mutta tasaisesti molemmille. Ehkä 012-012 ilman poistoja.lyhyestä virsi kaunis.
012-01 -2
2345-01
012-012
012-01
tällätavoin. huomenna taas kassan kautta.
Q - hyvä...
paukuttaja kirjoitti:
lyhyestä virsi kaunis.
012-01 -2
2345-01
012-012
012-01
Qmutta viimeisessä kohteessa kannattaisi Pantatinaukkojen voittoon varautua.
- Kylläpä..
paukuttaja kirjoitti:
lyhyestä virsi kaunis.
012-01 -2
2345-01
012-012
012-01
QLuulis tolla jo osuvan,jos ei ihan Aku Ankka ole..
- Singlebet
Vaan tuurilla. Ja sin män.
Pelitiedot
SuperMoniveto 2 - säästöjärjestelmä
1. Milan - Livorno
Koti: 1
Vieras: 1
2. Werder Bremen - Sp. Braga
Koti: 3 4 5
Vieras: 0 1
3. PSV - Helsingborg
Koti: 2 3 4 5
Vieras: 0 1 2
poistettu: X
4. Rangers - Panathinaikos
Koti: 1 2
Vieras: 0 1
Rivejä: 264 kpl
Panos: 0,05 €
Hinta: 13,20 €- näyttää
mutta päättyykö milanin peli 1-1 ;)
- Että näin
näyttää kirjoitti:
mutta päättyykö milanin peli 1-1 ;)
Oottakaa vaan Milan joutuu pettymään taas, voittomaali isketään siinä 80 hujakoilla :)
- nyt harmittaa
olis tainnu olla sulla maalista kii. mut ei rangers tehny maalia ;(
- Singlebet
nyt harmittaa kirjoitti:
olis tainnu olla sulla maalista kii. mut ei rangers tehny maalia ;(
tuossa lakuperäisessä lapulla molemmille nollat ja ykköset, mutta mistä näitä tietää. Jos Rangers olis onnistunu maalaamaan kerran niin Bremen ei ainakaan olisi tehnyt kolmatta maalia. Säkästä tä kaikki on kiinni. Onneksi kerroin ei sentään ollut suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579