Elämäni ensimmäinen ennustus

ollakko vai eikö????

Haluan kertoa tarinan,haluaisin myös kommentteja muilta ennustajilla kävijöiltä.

Kävin siis eilen elämäni ensimmäisen kerran ennustajalla. Pidän itseäni hyvin järkevänä ihmisenä joka ei koskaan ole hurahtanut mihinkään outoon. Mutta ystäväni oli minulle tilannut ennustajan ja pakkohan se oli mennä. Huomasin edeltävänä päivänä hieman hermoilevani,mietin mitähän kysyisin ja olisikohan tilaisuus kuinka vakava tai typerä. Minut otti vastaan normaali mies,pyysi istumaan eteensä ja alkoi kyselemään syntymä aikaani ym. Tämän jälkeen hän kysyi mistä haluaisin kuulla hänen ennustavan,sanoin muutaman aiheen ja ennustus alkoi. Ukko pälätti puolituntia,ja tulevaisuus vaikutti hyvältä.
Tilaisuuden jälkeen olin hyvin pettynyt,tunsin että kuka vaan perustiedoilla pystyy pakisemaan samalla tavalla. Pari päivää myöhemmin kumminkin huomasin miettiväni muutamia seikkoja ukon ennustuksessa,mietin olinko kertonut tiettyjä asioita vai mistä ennustaja tiesi kertoa oikein tilanteestani,mielestäni en ollut noista asioista puhunut hänelle mitään. Nyt olen ollut kahden vaiheilla,omasiko tuo ennustaja sittenkin jotain kykyjä vai olisiko hän vain arvannut oikein?
Kuinka teille muille on käynyt,uskotteko että joku saattaisi nähdä tulevaan,vai onko ennustajilla tapa puhua paljon kaikkea joista joku oikein osunut kohta sitten tuntuu jälkeen päin siltä että ennustaja näki sittenkin tulevaan?

3

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ustaja

Ehkäpä muistisi toimii siten, ettet muista ennustajan paikkansapitämättömiä juttuja, ja vaan ne, jotka pitivät paikkansa (tai osuivat lähelle, voithan muistaakin hieman väärin) jäävät mieleen.

• uskon asiako?

Kyllä,tätä mielessäni epäilen myös,tunnin puheesta menee 97% metsään mutta loput 3% liippaa läheltä ja jälkeen päin mieleen syöpyy ainoastaan läheltä liipanneet seikat.

Olisin halunnut kommentteja ennustajilla kävijöiltä koska asiaan joista ei tiedä oikein mitään täytyy suhtautua neutraalisti ja antaa mahdollisuus asioiden ymmärtämiseen.
        Tiedän että ennustajilla käy valtavasti ihmisiä,täytyy siinä olla jotain pohjalla.
        Onko siinä toive paremmasta,vai onko kyse aidosti ihan ennustajan lahjoista.
        Olen kuullut useita tarinoita taitavista ennustajista jossa asianomainen yllättyy kuinka paljon ennustaja osaa kertoa menneisyydestä tarkasti ja oikein,vai onko tässäkin kyse taitavasta ihmistuntijasta joka osaa päätellä hyvin ja lukea hyvin asiakastaan?

• ¤¤¤¤

Minä olen vuosien mittaan käynyt muutamalla ennustajalla, alan ammattilaisella. Kertomastasi tulee vaikutelma että joko se ennustaja jolla kävit ei ole kovin pätevä, tai sitten hän ei jostain syystä vain sinun kohdallasi onnistunut.

Ensimmäisen kerran selvänäkijää kuunnellessani meinasin melkein pudota tuolilta, niin ihmeissäni olin siitä miten joku vieras ihminen voi asioistani noin paljon tietää. Kyse oli sekä konkreettisista että psykologisista, ihmissuhteisiin, luonteisiin ym. liittyvistä asioista. Olen hyvin kriittinen ja seurasin mielessäni koko istunnon ajan (jonka muuten nauhoitin) sitä, millaisia vihjeitä mahdollisesti annoin ja punnitsin sitä, miten helppo näkijän ehkä oli arvata tai päätellä asioitani. Epäilykset karisivat pian. Silti seuraan edelleen näitä asioita kaiken varalta - onhan mahdollista, että asiakkaan vahingossa antamat tiedot johdattelevat näkijää ja "sotkevat" hänen näkemistään.

Monia ennustuksia on toteutunut. Se, mikä melkein aina heittää, on aika. Henkimaailmassa ei ole aikaa, ja eräs näkijä sanoikin, ettei hänen näyissään ole vuosilukuja. Vuodenajat pitävät paremmin paikkansa kuin vuosi. Usein on ennustus toteutunut prikulleen esim. pari vuotta sanotun ajankohdan jälkeen, minun jo melkein unohdettuani sen.

Sekaannuksia on joskus sattunut ennustuksissa, esim. sellaisia että kysyn tietystä tuntemastani ihmisestä, ja näkijä vastaa yksityiskohtaisesti mutta vastaus liittyykin johonkin toiseen. Minulla on useita työpaikkoja, ja niihin liittyen tulee joskus väärinkäsityksiä. Pitää täsmentää kysyessään, mistä viitekehyksestä on kyse. Tätäkin varten on hyvä jos voi nauhoittaa istunnon, tai tehdä ainakin tarkkoja muistiinpanoja.

Muistiinpanot ovat hyvä siksi, että ajanvarausvastaanotolla tulee (ainakin minulle) yleensä niin paljon tietoa, etten millään kykene paikan päällä muistamaan kaikkea. Jotkut ennustukset koskevat kaukana tulevaisuudessa olevia asioita, jotka ovat niin irrallaan nykytodellisuudesta, että niitä on vaikea ymmärtää, ja siksikin ne helposti unohtaa vaikka olisivat kuinka tarkkoja ja aikanaan yksityiskohtia myöten toteutuvia.

Olen siis täysin vakuuttunut, että selvänäkeminen ja ennustaminen ovat todellisia kykyjä joillakin ihmisillä.

Aitoja näkijöitä ei ehkä ole kovin paljon, sillä jotta kykenisi sellaiseen suoritukseen jota edellä kuvasin, pitänee henkilön olla myös aika kypsä ihminen. Kuka tahansa ei osaa niin vaativaa asiakastyötä: toimia välittäjänä hyvän henkimaailman ja meidän ihmisten välillä, joilla kaikilla on omat tarpeemme ja yksilölliset, usein vaikeatkin elämäntilanteemme.

Huijareita varmasti on paljon. Suosittelen kuuntelemaan omaa sisintään: meistä jokainen on yhteydessä hyvään henkimaailmaan, vaikkemme samalla tavalla kuin selvänäkijät. Voimme sisimpäämme kuuntelemalla varmistaa, kehen voimme luottaa.

Siitä, miksi sinulle ei tullut niin onnistunutta kokemusta, voi arvailla siis joko että näkijä ei ollut pätevä, tai että hän ei ollut juuri sinulle oikea näkijä. Tai, että hän oli, mutta ei vain jostain syystä nyt onnistunut kohdallasi. Ehkä nyt ei ollut sinulle oikea aika kysyä ennustusta? Ehkä jostain syystä et halunnut sisimmässäsi ottaa näkijän kautta yhteyttä henkimaailmaan - et halunnutkaan hänen näkevän asioitasi?

Varmasti kuitenkin, jos nämä asiat sinua aidosti kiinnostavat, saat aikanasi joltakulta selvänäkijältä sen tiedon ja tuen, mitä tarvitset. Meillä ihmisillä on niin monenlaisia näkemyksiä näistä asioista, ja kukin elää elämänsä omalla tavallaan. Itse koen nämä ihmisjärjelle selittämättömät asiat luonnollisina. Emme voi ymmärtää koko maailmankaikkeutta, eikä onneksi tarvitsekaan. Silti voimme olla osa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe