Onko vesimiehillä yleisesti heikko hygieniataso? Ja välinpitämättömyys siisteyteen?
Mitenkäs on?
7
1437
Vastaukset
- Vesimiehen avovaimo
Hei
Minulla on kokemusta yhdestä vesimiehestä ja hän on äärimmäisen siisti ja hygieeninen. Koti aina tip top ja tiskit tiskattuna. Omasta hygieniastaan huolehltii myös äärimmäisen hyvin ja tuoksuu aina hyvältä. - aquaNa
Siisti olen ainakin itse ja huolehdin hygieniasta sekä omasta että joskus muidenkin.
Muista veskareista en tiedä enkä muista horoskooppimerkeistä.- Ahell
Olen V N. Ainakin minun hygieniatasoni on korkea, siis puhdistaudun huolella ja usein. Mutta sitten taas asuntoni on kuin pommituksen jäljiltä, olen huolimaton ja pukeudun kotona kuin aamunavettaa tekevä viinaanmenevä 80v mummeli. Bileisiin sentään panostan.
- Minäkin Veskari
Ahell kirjoitti:
Olen V N. Ainakin minun hygieniatasoni on korkea, siis puhdistaudun huolella ja usein. Mutta sitten taas asuntoni on kuin pommituksen jäljiltä, olen huolimaton ja pukeudun kotona kuin aamunavettaa tekevä viinaanmenevä 80v mummeli. Bileisiin sentään panostan.
samoin asia mullakin. Hygieniataso on korkea ja kodin pidän perussiistinä, mutta tavarat ja vaatteet voivat olla missä sattuu ja sitten kun siivousinto iskee kaikki pitää olla ojennuksessa ja paikoillaan.
Mutta lattiat yms pidän aina puhtaina.
Vaatteitani en löydä mistään (huono muisti)
Kotona mummokuteissa suurin piirtein, mutta juhlissa ja muissa tilaisuuksissa viimeisen päälle.
Tyylitaju ja värisilmä toimii loistavasti. - innokkus
Minäkin Veskari kirjoitti:
samoin asia mullakin. Hygieniataso on korkea ja kodin pidän perussiistinä, mutta tavarat ja vaatteet voivat olla missä sattuu ja sitten kun siivousinto iskee kaikki pitää olla ojennuksessa ja paikoillaan.
Mutta lattiat yms pidän aina puhtaina.
Vaatteitani en löydä mistään (huono muisti)
Kotona mummokuteissa suurin piirtein, mutta juhlissa ja muissa tilaisuuksissa viimeisen päälle.
Tyylitaju ja värisilmä toimii loistavasti.iskee, ainakin muiden kodissa olijoiden mielestä liian harvoin. Ei kaikki voi kestää kahden kolmen viikon aikaa ilman kodin siivousta. Kysyttäessä sitä veskarilta (N), että jotain pitäis asian eteen tehdä, niin saa vastauksen siivoa itse, jos häiritsee. Pakkohan se on siivota, jollei kaaoksessa halua asua. Veskari ei silloin pistä tikkuakaan ristiin asian korjaamiseksi.
Kun veskarin siivousinto iskee, kaikki paikat käännetään nurin laitetaan kuntoon taas vähäksi aikaa. Tämä täytyy vaan hyväksyä, jos saman katon alla aikoo asua sopuisasti.Muuten hyvä ja omapäinen kumppani.
- PeteV8
.. meinaan että hygienia toimii vimpan päälle niin kotona kuin kalsareissakin. En voi sietää epäsiisteyttä, haluan läpsytellä kotonani avojaloin ilman, että roskia tarttuu jalkapohjiin yms. Pöksyt ja sukat yms, vaihtuu joka päivä, hyvä olo tulee puhtaista vaatteista. Mistäs kummasta tuollainen kysymys pääsi tänne?
- AVKT
Da.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982