Mikkeliinhän tästä ei voi mennä pisteitä yhtään kuin korkeintaan kauhealla onnella. Tai jos ovat lahjoneet tuomarin esimerkiksi antamalla sille vapaaliput Muikunuittoon, perkeleen hyväkkäät.
Oikeasti SaPKo on niin suvereeni tässä otteluparissa että itsetuhoisat Mikkeliläiset ovat päättäneet lähteä kannustamaan omiaan murskatappioon ja saavuuttamaan näinollen kadotuksen ja kipukynnyksen kliimaksin.
SaPKo-Jukurit 4-2. Missä niitä lörtsyjä olikaan? Hei mulle tänne yks, saatana kun on hyvää. LURPSLÄRPS ja olut päälle!
Tänään SaPKo-Jukurit
5
400
Vastaukset
- sapko on best
Hyvähyvä savorules, jätkä tietää lätkästä.
Pelasin pitkävetoonkin sapkoa niin onnistui ja sain rahaa. Kiitti Rules hieno homma, hyvä sapkooo! - mies savosta
Olipa tylsä peli, jäädytyskoneen kuljettaja vastasi parhaasta suorituksesta.
- puulla päähän lyöty
Komea voitto ja ansaittu. Savorules ei oo mikään turha äijä. Tämänkin tiesi. Hyvä Sapko.
- SavoRULES.
Sattui vain onni käymään ekää kertaa elämässäni, että arvasin. En olisi ikinä itsekään uskonut SaPKon voittavan. jee nyt voin vemputtaa koko yön....haistelin taas pelaajien pöksyt oooh aaah!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683