remonttityöt kymenlaaksossa

yrittäjä1

kyselisin että onko kymenlaakson alueella minkä verran kysyntää erilaisille remonttityöntekijöille?
olen ajatellut perustaa oman yrityksen ja aloittaa tekemään kodin remonttitöitä kotkan ja haminan seuduilla.
yrittäjyydessä on aina omat riskinsä mutta haluaisin nyt vähän aluksi taustatietoa tämän alueen työtilanteesta joten kiitos asiallisista vastauksista.

3

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasara keskellä kämmentä

Kyllä kysyntää on kun hinnoittelu on järkirajoissa. Remontointi on aina muutenkin kallista hommaa, joten harvalla on vara laittaa 60e/h ammattimiehelle vaikka tältä homma nopeammin ja varmasti myös paremmin sujuukin.

Itselläkin on ensimmäinen oma torppa työn alla, ja rakentamisesta kokemusta ei juurikaan. Esimerkiksi remppa-apu ammattimieheltä olisi hyvinkin tervetullut, taikka kokonaiset projektit (pintaremppaa, kylppäriremppaa jne).

Käden taidot on muutenkin harvinaistumassa, joten rakennusalan työt ei varmasti tule ihan heti loppumaan.

Toivon sinulle onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

• yrittäjä1

kiitos vaan onnentoivotuksista!
        itse olen tehnyt koko pienen ikäni aina jonkinlaisia remontti ja rakennustöitä ja hyvää jälkeä tietysti yritän parhaani mukaan aina tehdä,mutta nyt kiinnostaisi ihan tosissaan ryhtyä itsenäiseksi yrittäjäksi tälle alalle,mutta melkeimpä ainut asia joka nyt mietityttää on tämä työtilanne tällä alueella.
        tuntuu että tälläisiä remonttifirmoja on jo tällä alueella aika paljon,mutta olisiko niille vieläkin enemmän kysyntää...sitä en tiedä.

• vasara keskellä korvaa
        yrittäjä1 kirjoitti:

kiitos vaan onnentoivotuksista!
        itse olen tehnyt koko pienen ikäni aina jonkinlaisia remontti ja rakennustöitä ja hyvää jälkeä tietysti yritän parhaani mukaan aina tehdä,mutta nyt kiinnostaisi ihan tosissaan ryhtyä itsenäiseksi yrittäjäksi tälle alalle,mutta melkeimpä ainut asia joka nyt mietityttää on tämä työtilanne tällä alueella.
        tuntuu että tälläisiä remonttifirmoja on jo tällä alueella aika paljon,mutta olisiko niille vieläkin enemmän kysyntää...sitä en tiedä.

Niin ja saahan sitä yrittämisen onnea ja markkinoita kokeilla ensin ihan vaan toiminimen muodossa. Näin voit toimia esim. leipätyösi ohella jonkin aikaa ja jos näyttää siltä että se sinulle leivän tuon pöytään itsessään niin sitten muita kuvioita ja yritysmuoto toiminnan laajuuden tasalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe