remonttityöt kymenlaaksossa

yrittäjä1

kyselisin että onko kymenlaakson alueella minkä verran kysyntää erilaisille remonttityöntekijöille?
olen ajatellut perustaa oman yrityksen ja aloittaa tekemään kodin remonttitöitä kotkan ja haminan seuduilla.
yrittäjyydessä on aina omat riskinsä mutta haluaisin nyt vähän aluksi taustatietoa tämän alueen työtilanteesta joten kiitos asiallisista vastauksista.

3

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasara keskellä kämmentä

      Kyllä kysyntää on kun hinnoittelu on järkirajoissa. Remontointi on aina muutenkin kallista hommaa, joten harvalla on vara laittaa 60e/h ammattimiehelle vaikka tältä homma nopeammin ja varmasti myös paremmin sujuukin.

      Itselläkin on ensimmäinen oma torppa työn alla, ja rakentamisesta kokemusta ei juurikaan. Esimerkiksi remppa-apu ammattimieheltä olisi hyvinkin tervetullut, taikka kokonaiset projektit (pintaremppaa, kylppäriremppaa jne).

      Käden taidot on muutenkin harvinaistumassa, joten rakennusalan työt ei varmasti tule ihan heti loppumaan.

      Toivon sinulle onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

      • yrittäjä1

        kiitos vaan onnentoivotuksista!
        itse olen tehnyt koko pienen ikäni aina jonkinlaisia remontti ja rakennustöitä ja hyvää jälkeä tietysti yritän parhaani mukaan aina tehdä,mutta nyt kiinnostaisi ihan tosissaan ryhtyä itsenäiseksi yrittäjäksi tälle alalle,mutta melkeimpä ainut asia joka nyt mietityttää on tämä työtilanne tällä alueella.
        tuntuu että tälläisiä remonttifirmoja on jo tällä alueella aika paljon,mutta olisiko niille vieläkin enemmän kysyntää...sitä en tiedä.


      • vasara keskellä korvaa
        yrittäjä1 kirjoitti:

        kiitos vaan onnentoivotuksista!
        itse olen tehnyt koko pienen ikäni aina jonkinlaisia remontti ja rakennustöitä ja hyvää jälkeä tietysti yritän parhaani mukaan aina tehdä,mutta nyt kiinnostaisi ihan tosissaan ryhtyä itsenäiseksi yrittäjäksi tälle alalle,mutta melkeimpä ainut asia joka nyt mietityttää on tämä työtilanne tällä alueella.
        tuntuu että tälläisiä remonttifirmoja on jo tällä alueella aika paljon,mutta olisiko niille vieläkin enemmän kysyntää...sitä en tiedä.

        Niin ja saahan sitä yrittämisen onnea ja markkinoita kokeilla ensin ihan vaan toiminimen muodossa. Näin voit toimia esim. leipätyösi ohella jonkin aikaa ja jos näyttää siltä että se sinulle leivän tuon pöytään itsessään niin sitten muita kuvioita ja yritysmuoto toiminnan laajuuden tasalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe