ilman miestä

ollut

jo muutaman vuoden. Kyllä minulla on mies, mutta meillä ei ole mitään seksiin liittyvää pitkään aikaan. kyllä minä haluaisin vielä miestä, olenhan vasta 50 . jossain vaiheessa olen ollut vieraissa, ja mukavalta se tuntuu. oma mies ei vaan kiinnosta enää missään muodossa. en voi jättää miestäni tai en uskalla erota. Vaikea tilanne minulle. Onko kellään samanlaista ???

9

2990

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla myös

      laita meili osoite kirjoitellaan vaimo ei anna

    • no on!

      mä olen vasta 40 ja kohta on kymppi täynnä ilman seksiä. kertaakaan en ole vieraissa käynyt vaikka mies impotentti eikä kiinnostunut mun tyydyttämisestä mitenkään muutenkaan. en enää jaksa edes alkaa jauhamaan sitä, miten vaikeaksi olen tilanteen kokenut, miten itsetunto on mennyt, mielenterveys paukkunut ja itsestäkin välittäminen ja huolenpito unohtuneet.

      nyt olen ruvennut eroa tekemään. pakko. mies sitä mieltä, että pilaan hänen ja lasten elämän, mutta enpä tiedä... mahtaakohan perheen elämän tehdä jotenkin hyväksi se, että täällä häärää pelkät kuoret äidistä ja vaimosta? ei se mikään vitsi ole kun sanotaan näkyvän naamasta kun lakkaa saamasta... ehkä ois vaan pitänyt heti lähteä baanalle vierasta hakemaan ja "pelastaa" perhe.

      ja antaa tulla vaan kaikki moralistit, jotka rupeaa nyt märisemään naisten itsekkyydestä ja oman edun tavoittelusta muiden kustannuksella. kaikki on jo kuultu ja nähty eikä siitä muuta kuin nahka paksunee.

      • Saispa

        Sama homma täällä, tai mies ei ole impotentti, mutta hän ei halua mua enää (ja nyt kaikki osoittaa sormella, että mun vikani). Yli 20 v yhdessä ja seksi on toiminut, mutta nyt viimeisen vuoden olen ollut oman sormen varassa. Huomaan myös vaikutukset mielenterveyteeni, olen vihainen ja surullinen yhtäaikaa. Olen todella miehen puutteessa, olen jopa harkinnut vierasta


      • Täytyy kyllä hämmästellä sitä mielenlujuutta jolla 10v kestää ilman seksiä käymättä vieraissa. Sinähän elät aivan vanhan piian elämää ihan kirjaimellisesti. Mulle alkaa riittämään jo yksi vuosi vaikka sinäkin aikana olen sentään edes vähän saanut.

        Ei se sekään ole mikään vitsi että sanotaan vanhojenpiikojen olevan kiukkuisia, sillä kyllä pitkä selibaatti saa adrenaliinin tuotannon vauhtiin niin miehillä kuin naisilla. Ehkäpä siinä luontoäiti vain valmistelee yksilöä taistoon pariutumiskumppanista, mene sitten ja tiedä.

        Voimia ja jaksamista toivotan, jokaisella on kuitenkin oikeus onneen ja ennenkaikkea seksiin.


      • tosiaan tuollainen

        Turha kenenkään on alkaa moralisoimaan kun eivät kuitenkaan tiedä mitään millaista kärsimystä on elää parisuhteessa ilman seksiä. Helppo se on moralisoida kun ei tarvitse puutteessa elää. Seksi kuuluu normaaliin aikuiseen elämään ja normaaliin aikuiseen parisuhteeseen. Kenelläkään ei olisi oikeutta ottaa sitä pois, ei edes pihtaavalla aviomiehellä.

        Minä olen n. kolmekymppinen nainen ja mieheni ei ole kiinnostunut seksistä. Arvaa vaan miltä tuntuu? Elän hirveässä puutteessa, eikä edes se ole pahinta vaan se ettei ole mitään seksielämää. Tuntuu kuin eläisin vain jotain puolikasta vajavaista elämää. Viiden vuoden ajan on jo luvannut lähteä kanssani terapiaan, tai edes lääkäriin selvittämään missä seksihalut piilevä - mutta ei ole vieläkään lähtenyt. Alan tässä miettiä, että pitäisiköhän minun lähteä. Lopullisesti.

        Olen uskovainen enkä usko avioeroon, mutta kai se on pakko pikkuhiljaa siihen alkaa uskoa. Haluaisin saada lapsiakin, mutta milläs niitä saa... Ja ikääkin tulee vain koko ajan lisää.

        Mullakin on käynyt niinkuin sulla, että itsetunto on laskenut ja eikä jaksa pitää enää itsestään huolta. Monta vuotta sitä yritti kaunistaa itseään, muttei enää jaksa. Varmaan joku ajatteleekin, ettei ole ihmekään jos mies ei jaksa innostua seksistä jos nainen ei jaksa pitää ulkonäöstään huolta. Mutta vähänkös ymmärtäävät jos niin ajattelevat.

        Eli tee just niin kuin parasta on sulle. Ei sun tartte uhrata elämääsi ja seksuaalisuuttasi jonkun pihtarin takia.


    • johan nyt

      Mitä niinkö huonosti on asiat,olet nainen parhaassa iässä tietää miten miestä hoidellaan,ei ainakan siitä ole kiini,mulla on toiminnassa usein kun aattelen sinun ikä luokan naista on meinaa kokemusta että kyllä hommansa osaa, se oli ihanaa aikaa se, nyt on pikkuisen toisin, tosin ei ole samaa henkilö kysessä jospa tässä päivä paistaa risukasaan.

    • Manu50

      juttu jos ei kiinnosta miestä seksi,mikä ihanampaa kuin naida usein ,,mikä tunne kun pääsee kiihkeen naisen kans painimaan uein ,,muutaman kerran viikkossa saa upottaa hepin kiihkeeseen naiseen ,,,,

      • Irjako

        Onpa hyvä, että tulee julki myös tämä asia, että myös NAINEN voi olla parisuhteessa se osapuoli joka kärsii seksin puutteesta. Kun yleinen luulo on, että naiset pihtaa !
        -Meillä miehen haluttomuuden taustalla ovat mielenterveyden ongelmat, mitkä eivät terapioista huolimatta ole väistyneet. Elikä masentunut puoliso on nyt masentanut myös minut...
        -Tuntuu todella julmalta, kun yrityksistään huolimatta saa pakit mieheltään. Kun sinnikkäästi kysyin, milloinka vois seuraavan kerran kysäistä, oli vastaus että ei paljoo kiinnosta; eri juttu, jos olis joku toinen henkilö kyseessä. Tänään vastaus oli että "huvipuisto" on talvisin suljettu; että joskus kesällä vois kysellä...
        -Jatkuvasta oman seksuaalisuuden kahlitsemisesta ja näivettämisestä tulee ajan oloon jo ihan fyysisiä sairauksia ja masennusta. Olen jo 51 v, joten on mielessä myöskin biologisen kellon tikittäminen, että kohta olen siinä iässä että seksihalut loppuu kokonaan ja rupsahdan niin pahasti, ettei enää kukaan huoli. - Onneksi nyt edes joku vieras mies huolii, kunhan älyän tarjota :)


    • ollut

      Ihanaa !!!!!!! minä sain jälleen. Se ei ollut kylläkään oma mieheni, jonka kanssa vietin ikimuistoisen illan. En olisi uskonut, että minulla on näitä haluja vielä, ja partneri oli aivan omaa luokkaansa. Tuntuu vieläkin siltä, että minä todella SAIN. Kaveri oli niin hyvä ja hellä ja otti minun tarpeet huomioon. Olin minäkin kuulemma asialla. Me sekstailtiin monta tuntia ja viimein hän laukesi minun sisälleni. Täytyy ottaa vielä joskus uusiksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe