Justin Morrisonin saama "palaute" HPK:faneilta osoittaa kuinka säälittävää porukkaa Hämeenlinnassa asuu. Helsingistä Hämeeseen muuttaneena tiedän kyllä mistä puhun. Sisäsiittoinen alkuasukas väestö, joka leikkii Etelä-Suomen pääkaupunkia, ei herätä mitään positiivisia tuntemuksia. HPK:fanit ovat tähän asti olleet maankuuluja tavastaan sylkeä vastustajien päälle. Nyt sama porukka on "keksinyt" uuden tavan lisätä kannustusta ja ryhmähenkeä. Hyvä meininki teillä siellä HPK:ssa. HEIL HPK!
Justin Morrison ja HPK:fanit
rudit
5
811
Vastaukset
- luuttupoikia vituttaa
pitäiskö vaan keskittyä siihen mitä jotenkin osaa, eli vessanpyttyjen jynssäämiseen.
- Louderi
keskittyä,,,,,,,
- bbnnnnmnmmn
sehän on jo aina tiedetty.
Isomahaiset porsaat huutaa tyhmyyksiä mutta kannustaa eivät osaa.- tyhjästä
itse polttelevat vastustajan paitoja.
- elmo
Myyrmäestä vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939