joka kolmas nainen saa kuukautiset vaikka onkin raskaana. Joillakin kuukautiset kestää koko raskauden ajan normaaleina.
Kuukautiset voi tulla vaikka raskaana
4
830
Vastaukset
- tuota noin
Onko sulla esittää jotain faktoja? Millä perustelet sen? Kyllä, se on mahollista mutta harvinaista. Ei todellakaan joka kolmas.
- tulee normaalisti
Se että sinulle tulee menkat tarkoittaa kyllä valitettavasti sitä että et ole raskaana:( Ymmärrän että toivot kovasti olevasi raskaana niin me muutkin mutta tuo menkkojen aikana raskaana on kyllä paljon harvinaisempaa kun sinä väität. Olen kuullut myös näitä legendoja menkoista ja varmaan osa on tottakin mutta ne ovat kyllä ollet erilaiset "menkat" kun normaalit. Vuoto vähäisempää ja tuhruttelua, kestää joko vähemmän tai kauemmin aikaa kun oikekat menkat. Kyllähän se jossain vaiheessa jo näkyisi masunkasvuna jos olisi raskaana että testaile vaan...
- äiti kahdelle
kuukauden ajan ns. valekuukautiset, molemmissa raskauksissa, eli ei ole mikään legenda=)
Kuukautiseni ovat aina olleet todella niukat, nämä valekuukautiset olivat sitten toki vieläkin niukemmat. Ei mitään tuhruttelua vaan ihka oikeata vuotoa, tosin niukkaa. - minä tulin..
Äidilläni minua odottaessa tuli 5kk menkat ja sitten sai tietää olevansa viidennellä kuulla raskaana lääkärissä käydessään aivan muista syistä.
Lääkärikäynnin jälkeen ei tullut enään sitten menkkoja jostain syystä. Kaippa se oli aikakin loppua jos raskaana on =)
Ainut surullinen asia on tietty noissa menkkojen tulemisessa raskausaikana on se, että äitinikin käytti alkoholia ja poltti tupakkia sen 5kk:n ajan, koska ei tiennyt minun olevan mahassa.
Harmillista, kun eipä siinä osaa testiäkään tehdä.
Raskaus oli silti edennyt täydellisesti, menkoista ja alkoholi/tupakka-jutuista huolimatta.
Ja nytkin olen aivan terve.
T: Toivottu vahinko (olivat yrittäneet vuosia ja luopuneet toivosta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3742056Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851087
- 90956
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro130915- 48880
- 48818
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760