Sonera pyrkii sähköpostilaskutuksee, se on hyvä asia. Mutta se on vääri että paperilaskuata joutuu maksamaan toistamisee. Joten 1€ maksu kuuluu sähkölaskun maksajalle.
SONERAN SÄHKÖPOSTILASKUTUS
12
1153
Vastaukset
- lasku ei ikinä saavu perille
Sehän on vaan asiakasystävällistä siirtyä e-mail laskutukseen.
Soneran sähköposti on niin usein kaatuneena ettei laskut taida ikinä tavoittaa asiakasta.
Selvää säästöä asiakkaalle.- menee.............
suoraan verkkopankkiisi, mutta sähköpostilasku tulee sähköpostiisi.
Ovat kaksi eri asiaa. - sama ja sama
menee............. kirjoitti:
suoraan verkkopankkiisi, mutta sähköpostilasku tulee sähköpostiisi.
Ovat kaksi eri asiaa."suoraan verkkopankkiisi, mutta sähköpostilasku tulee sähköpostiisi.
Ovat kaksi eri asiaa."
No olenko jotain muuta väittänyt, hä.
Makkara on makkara ja peruna on peruna.
Ovat kaksi eri asiaa.
Kysyttävää? - itsellesi
sama ja sama kirjoitti:
"suoraan verkkopankkiisi, mutta sähköpostilasku tulee sähköpostiisi.
Ovat kaksi eri asiaa."
No olenko jotain muuta väittänyt, hä.
Makkara on makkara ja peruna on peruna.
Ovat kaksi eri asiaa.
Kysyttävää?Näinhän sinä kirjoitit: "lasku ei saavu ikinä perille" Joten pitääkö rautalangasta vääntää, älä ota sähköpostilaskua vaan e-lasku, niin ei tarvitse ajatella laskun perille tuloa.
Onko vielä kysyttävää ????
------
todella hyvä asia
Kirjoittanut: lasku ei ikinä saavu perille 14.2.2008 klo 15.09
Soneran sähköposti on niin usein kaatuneena ettei laskut taida ikinä tavoittaa asiakasta.
Selvää säästöä asiakkaalle. - no huhhuh
itsellesi kirjoitti:
Näinhän sinä kirjoitit: "lasku ei saavu ikinä perille" Joten pitääkö rautalangasta vääntää, älä ota sähköpostilaskua vaan e-lasku, niin ei tarvitse ajatella laskun perille tuloa.
Onko vielä kysyttävää ????
------
todella hyvä asia
Kirjoittanut: lasku ei ikinä saavu perille 14.2.2008 klo 15.09
Selvää säästöä asiakkaalle.Sulle ei sitten taida mennä jakeluun.
Sinä selitit, että " suoraan verkkopankkiisi, mutta sähköpostilasku tulee sähköpostiisi.
Ovat kaksi eri asiaa."
Missä olen väittänyt, että olisivat samoja asioita, herää pahvi.
"älä ota sähköpostilaskua vaan e-lasku", joka siis menee verkkopankkiini. KUKA ON VÄITTÄNYT, ETTÄ MINULLA ON VERKKOPANKKI! HUHHUH.
Sulla ei oo nyt ihan kaikki tallella. VALITAN.
- sähköpostilaskulla?
Siis mä maksan laskut edelleen pankin maksuautomaatilla, viivakoodilla, mitä teen sillä sähköpostilaskulla, kun ei mulla ole tulostinta tai netissä yhteyttä pankkiin ja laskunmaksuominaisuutta?
Pitäis käsin kopioida koko lasku paperille ja sitten käsin näpytellä viitenumerot ja kaikki automaattiin.
Vien kaikka paperit ja laskutkin paperinkeräykseen ,niin mitä tämä 1€ paperilaskusta kammapanja viestii Sonerasta, pakolla siirretään pois paperilaskuista.
Kohta wc-paperikin pitää ostaa sähköisenä, kun paperiversio maksaa niin paljon.- nyt alkanut pankit tekeen
jotta luottotiedoton ei saa nettipankkia auki:=)
- laajakasitaakaan
nyt alkanut pankit tekeen kirjoitti:
Otin soneran koska , esim. saunalahdelta ei saanut liittymää kun luottotiedoissa on merkintä ja eivät edes ilmoittaneet asiasta kun tilasin liittymän vaan odottelin toista kk kunnes soitin saunalahdelle.
En kyllä netti pankkia haluakkaan, joskus olen niillä Meritan salasanoilla pelannut ja hohhoijaa. - soopaa...
nyt alkanut pankit tekeen kirjoitti:
Kyllä jokainen saa nettipankin käyttöönsä, ei sillä ole mitään tekemistä luottotietojen kanssa.
- ota asioista selvää
soopaa... kirjoitti:
Kyllä jokainen saa nettipankin käyttöönsä, ei sillä ole mitään tekemistä luottotietojen kanssa.
Ei muuten saa jokainen nettipankkia auki, et sillee.
- NerQuez
Nyt se vasta vaikeaa tämä laskun maksaminen on. Siirryin sähköpostilaskutukseen ja ilmoittivat, että laskutus on laitettu päälle. Tuli muistutus laskusta kännykkään, mutta itse laskua ei ole tullut sähköpostissa (väittivät että se on lähetetty). Ei helvetti oo totta taas tää homma. Mitenkäs muilla, onko ne sähköpostilaskut(PDF) oikeasti tulleet teille kun olette tuon ottaneet käyttöön?
- kyllästynyt soneraan
Itse en ottanut edes käyttöön, tuli hieman yllätyksenä kun kaikki laskut tulivat muodossa maksukehotus.. hyvin hukkuu sonera spammin sekaan nuo sähköpostilaskutkin, oiva kikka soneralta tienata 5e joka kuukaus/asiakas.. onneks vaihtuu firma pian.
samoin alkoivat laskuttaa spotifystä, vaikken ole tilannut enkä edes käyttänyt koko **skavärkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36705Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696