callup

callutar

niille jotka oli katsomassa Hartwall Areenalla NW 2005 keikkaa?
Millainen oli tunnelma?
Itseä harmittaa kun en mennyt katsoo ;(((

Onneksi tuli ostettua se DVD

7

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändin ystävä

      Tarja loisti olihan hän uransa huipulla. Kun nämä tutut kappaleet oli niin hyvin harjoiteltu kyllä se kuulosti tosi mahtavalta. Bändikin veti komeasti mutta näin jäkikäteen kun aattelee huomasi hyvin, että lavalla oli kaksi ryhmää, Tarja Turunen ja Nightwish. Kun se eleettömyys ja ammattimaisuus paisto Tarjan esiinymisistä eihän sitä kukaan osannu ennustaa kuinka kylmät välit solistilla ja bändillä oli. Fiilis oli kyllä kova niin lavalla kun katsomossa eihän siitä mihinkään pääse.

      Kun taas vertaa nyt Hesan Jäähallin keikkaa tai Tamperetta, bändi oli jotenkin aivan toisenlainen. Vaikka tietty niistä puuttu se Tarjan komea laulu, kyllä sitä iloisuutta ja bändin soittoa oli kiva katsoa. Vaikka Anette ei tietysti ole Tarjan veroinen koulutettu laulaja, hän voitti herttaisuudellan ja välittömyydellään. Tarja ja Anette ovat hyvin erilaiset esiintyjät kumpaisellakin on omat vahvuutensa. Hyväksyn bändin muutoksen ja pidän Anettesta eihän hänestä voi olla pitämättä.

      • callutar

      • ---------------
        callutar kirjoitti:

        NW ja Tarja esiintyy täällä
        (mielenkiintoista )

        http://www.echopop.de/

        EI ESIINNY tuolla!!! Nightwish esiintyy!!!


      • callutar
        --------------- kirjoitti:

        EI ESIINNY tuolla!!! Nightwish esiintyy!!!

        paikan päällä?


    • Eilinen on mennyt

      Olen katsonut DVD:ltä. Aivan mahtava keikka. Raskas ja surullinen tunnelma välittyi soittajista, varsinkin Tuomaksesta. Tarjahan ei tiennyt lopettamisesta mitään. Joka tapauksessa upeaa katseltavaa, mutta pahalta tuntuu edelleen.

      • Mielibidee

        Olen omistanut tuon DVD:n jo kuukausia, ja koska olen ollut jossain täysin pimennossa, luulin sekä yleisön että Tarjan tienneen erottamisesta tuossa vaiheessa.

        Esim. nuo itkevät ihmiset pistin sen piikkiin, että Tarja saanut potkut. No sitten itse joulukuussa pari keikkaa todistaneena tajusin, että Nightwishillä tosiaan on se vaikutus ihmisiin.

        Luin vasta muutama viikko sitten NW kirjan ja silloin selvisi vasta, että Tarja ja yleisö kuuli erottamisesta vasta seuraavana päivänä. Sen jälkeen katsonut taas DVD:tä eri näkökulmasta. Tuomaksen surulliset ilmeet ja painunut pää.

        Vaikka minusta onkin tullut NW-fani vasta Anetten myötä, pakko myöntää että DVD on aivan käsittämättömän loistava, paras musiikki-DVD jonka olen ikinä nähnyt. Ihmisten reaktiot ja kaikki tunnelmat on niin käsin kosketeltavia, mykistävä.


      • callutar
        Mielibidee kirjoitti:

        Olen omistanut tuon DVD:n jo kuukausia, ja koska olen ollut jossain täysin pimennossa, luulin sekä yleisön että Tarjan tienneen erottamisesta tuossa vaiheessa.

        Esim. nuo itkevät ihmiset pistin sen piikkiin, että Tarja saanut potkut. No sitten itse joulukuussa pari keikkaa todistaneena tajusin, että Nightwishillä tosiaan on se vaikutus ihmisiin.

        Luin vasta muutama viikko sitten NW kirjan ja silloin selvisi vasta, että Tarja ja yleisö kuuli erottamisesta vasta seuraavana päivänä. Sen jälkeen katsonut taas DVD:tä eri näkökulmasta. Tuomaksen surulliset ilmeet ja painunut pää.

        Vaikka minusta onkin tullut NW-fani vasta Anetten myötä, pakko myöntää että DVD on aivan käsittämättömän loistava, paras musiikki-DVD jonka olen ikinä nähnyt. Ihmisten reaktiot ja kaikki tunnelmat on niin käsin kosketeltavia, mykistävä.

        kaunista oli katseltavaa ja kuunneltavaa ei tule toista tuollaista NWeeltä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe