Skorppari ja Oinas

Scorpion-

Mua on alkanu kiinnostaa horoskoopit erittäin paljon lähiaikoina..
Miten hyvin skorpioni(n) ja oinas(m) tulevat toimeen, kellään kokemuksia?

11

2899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläpä minuakin

      kiinnostaa juuri tuollainen yhtälö :)
      Kertokaahan te, keillä kokemusta??

      • miten sitten

        skorpioni- mies ja oinas- nainen???


    • olin Oinas-äijän

      kanssa naimisissa, ei ollut tylsää ja seksi oli kiihkeetä ja sitä oli paljon, riidat tulisia ja sopiminen vielä tulisempaa.
      Mutta niin raastavaa henkisesti ja loppui lopulta miehen väkivaltaisuuteen ja pettämiseen.

      Mutta niin tulista elämää että

      • Nimetön

        Siis kun löydät oinasmiehen joka ei ole väkivaltainen eikä petä niin elämä on ihanaa. Olisitpa löytänyt minut, mutta eräs toinen ehti ensin. :)


    • frouva

      Oinasnainen joka löysi skorppionimiehensä jo kauan sitten kertoo tosiasioita. Kokemukseni mukaan jommankumman on annettava periksi kiistoissa, muuten liitto ei kestä. Vanhemmiten skorppioni haluaisi kontrolloida oinasta. Molemmat vahvoja luonteita. Seksissä skorppioni heiluttaa tahtipuikkoa....

    • Kokenut

      Olin 10 vuotta oinasmiehen kanssa,ja mieheltä ei temput loppuneet. Tärkeimpiä harrastuksia viina, laulu ja naiset. Pettämistä ja "sua mä vaan rakastan" -meininkiä... Sitä miestä ei saanut pysähtymään lasten syntymä eikä mikään. Nyt jo vanha ukko, mutta edelleen kuuluu jatkavan samaa peliä. Nyt olen kalamiehen kanssa onnelllinen. terv. Skorpparinainen

    • skorpiotar85

      Seurustelin oinasmiehen kanssa noin vuoden verran ja siitä on nyt aikaa reilu vuosi. Ensimmäiset kuukaudet menivät hyvin. Muutin miehen luo lähes heti. Sitten tietysti alkoi molempien todellinen luonne tulla esille. Alkoholi oli mukana joka päivä. Hänelle se aloitti päivän ja illalla sai hänet nukahtamaan. En halunnut siitä nalkuttaa ja helpompi oli olla mukana ja toisen fiilikseenkin pääsi helpommin mukaan kun otti muutaman.

      Ensimmäisen puolen vuoden jälkeen tuli kunnon riita. En muista mistä, mutta riitoja alkoi tulla noin kuukauden välein milloin mistäkin ja tahti vain kiihtyi, joka kerta olimme eroamassa. Minun näkemykseni oli että aluksi yritin miellyttää häntä ja jonkin ajan kuluttua halusin että myös minun näkemykseni otetaan huomioon. Toisen näkemys oli että luonteeni muuttui.

      Lopputulos oli että en jaksanut enään ruikuttaa hänen peräänsä, pyydellä anteeksi vaikka eihän syy aina voinut vain minussa olla. Niinpä keräsin kimpsut ja kampsut ja lähdin.
      Muutaman kuukauden ajan hän vielä lähetteli viestejä ja kaipaili (ei kyllä pyytänyt suoraan takaisin). Sitten eräänä päivänä häneltä tuli taas sellainen "mustasukkainen" viesti, että hän muka tiesi minun pettäneen häntä seurustelu aikanamme. Vaihdoin numeron ja pääsin hänestä eroon.

      Se oli hyvin raskasta aikaa. Hän oli hyvin itsekeskeinen, -rakas ja mustasukkainen. Kyllä hän minut hyväksyi,mutta halusi aina olla henkisesti niskanpäällä.
      Jäi tietysti myös hyviä muistoja, mutta olen tyytyväinen että ne ajat ovat enää vain muistoja.

      • oinaan ex-vaimo

        Skorpiotar85 kertoikin olennaisen tästä suhteesta. Itselläni 20 vuoden kokemus ja kolme yhteistä lastakin. Ei ollut tylsää eikä ikävää koskaan! Suurta intohimoa, mutta myös paljon pettymyksiä. Mustasukkaisuus ja alkoholi vahvasti kuvioissa. Olisi pitänyt ymmärtää erota jo aiemmin, mutta skorpionikaan ei anna periksi helpolla! Suosittelen lämpimästi välttämään tätä yhtälöä!


    • myös skorp

      pioni nainen ja voin allekirjoittaa kaikki kamaluudet tuosta yhtälöstä:)
      Oinaat on jees...vähäksi aikaa...Itse kestin seitsemän vuotta, ja tosiaan molemmat kuluttavat toisensa loppuun...Tiedän toisenkin ihan samanlaisen parin mutta yhteiseloa on jo 30v...ja riidat vaan pahenee...Suhde kai loppuu siihen että tappavat toisensa tai jotain

    • Ansku64

      Heippa vaan!

      Sen verran on kokemusta tästä liitosta, että meillä ei ainakaan toiminut. Itse olen skorpioni, mieheni oinas. Kaksi vahvaa persoonaa yhdessä, jatkuvaa erimielisyyttä ja kiistelyä. Oinas, joka aina on mielestään oikeassa, ei osaa antaa periksi missään. Oinas on valmis sotkemaan sorkkiinsa kaikki ja kaiken, eikä vahva skorpioniluonne salli sitä. Ihmisissä on eroja, meillä ei onnistunut. Olen lukenut ja kuullut monesti, että tämä yhdistelmä ei ole paras mahdollinen.

      • 1234

        Ei juma, en oo ikinä tajunnu näitä tyyppejä jotka ottaa noi horoskoopit tosissaan!Jos juttu ei toimi nii turhaan siitä syyttää mitään hiton horoskooppia, vaan kannattaa ehkä kattoo peiliin. Vaikka joku onki horoskoopiltaan oinas nii ei se välttämättä käyttäydy niinku ''tyypillinen oinas''. Veikkaan et tällekki palstalle vuodattelee ainoostaan ne joilla suhde menny päin vittuu. Aikuiset ihmiset, realismi kunniaan herran jumala!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe