Onko kristillisen opetuksen mukaista kirjoitella ateistipalstalle viestejä, joissa ateisteja nimitellään kusipäiksi, tyhmiksi ja runkkareiksi?
Vastatkaa
13
496
Vastaukset
- --GG---
Ei ole kristillisen opetuksen mukaista. Eikä ole toivottavasti kenenkään muunkaan mielestä. Joillakin on vaan tarve...en tiedä edes sanaa, mutta pahan olon purkaminen voi olla aika lähellä. saat anonyymisti pilkata ihmisiä ja moni näkee pilkkauksesi ja voi vielä vastata niihin. Siksi sanonkin,että seriffi saisi olla kyllä hiukan aktiivisempi palstalla. Ottaisi mallia islam-palstan sefusta, joka on kyllä aktiivinen, mutta myös valitettavan puolueellinen.
- armon kerjäläinen
Siihen on Kristillisestikin ajatellen painava syy.Nimittäin, meidän Taivaallinen Isämme rakastaa niin ateistia kuin uskovaakin tasan yhtä paljon,siis äärettömästi.Niinpaljon ,että uhrasi oman Poikansa, jotta me saisimme ikuisen elämän Hänen luonaan Taivaissa.Eikä ole mistään muustakaan syystä hyvätapaista.
- Uskis.
Olet oikeassa, ei uskiksilla ole oikeutta pilkata ateisteja, eivät ateistit mahda sille mitään että ovat kusipäitä, tyhmiä ja runkkareita.
- Retrohetero
olen niin tyhmä, ölö-ölö öö, jumala, jeesus
runkkaan, epäonnistun siinäkin ja kusta valuu
korvasta.
Kuvailin juuri yhdessä lauseessa uskovaisen
normaalin arjen. niinhän sinä luulet =)
jos joskus katsoit maailmaa
ikkunasta ulos niin siellä voisi olla
kaikkea kivaa myös sinulle tarjottavana
maailmankuvasi taitaa olla aika suppea
kun tuollaista väität...?
niitä nimikristittyjä...:)))) Tosi kristitty rakastaa myös ateisteja niinkuin itseään, eli tosi paljon !!! Haleja kaikille :)))))))))))))))))))
- mulla
T: tosiatte (puristelujen kera) ;)
- Dr Phil
omaa pahaa oloa puretaan, purkamalla oma huono itsetunto haukkumalla muita. Tämä ei auta kuin omassa päässä, olet silti säälittävä luuseri.
Mutta jos et enää halua olla luuseri tilaa kirjani numerosta.
1800 - DR PHIL - Ateisti Atte
eikös raamatussa sanota jotain tyyliin vain lapsenomaiset pääsevät taivaaseen.
Jotkin taantuneet ehkä liikaakin tarhaikään.
Se on ketä sanoo lässytilää lukko päälle ja avain kaivoon lällällää =D- konna
taitavat ihan oikeasti olla lasten tekosia.
Jos he erehtyisivät kirjoittamaan vähänkään pidemmästi paljastuisi henkinen taso samantein.
No, paljstuu se tietenkin näinkin, että jaksetaan samaa vitsiä toistaa uudestaan ja uudestaan. Aikuinen ei jaksaisi. Ei edes uskovainen aikuinen:) - --GG---
”Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta. Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse.” (Mark. 10:14-15; vrt. Matt. 19:14 ja Luuk. 18:6-17) (258)
- firerose
konna kirjoitti:
taitavat ihan oikeasti olla lasten tekosia.
Jos he erehtyisivät kirjoittamaan vähänkään pidemmästi paljastuisi henkinen taso samantein.
No, paljstuu se tietenkin näinkin, että jaksetaan samaa vitsiä toistaa uudestaan ja uudestaan. Aikuinen ei jaksaisi. Ei edes uskovainen aikuinen:)konnan kanssa täysin samaa mieltä tästä asiasta. =)
- :))
"eikös raamatussa sanota jotain tyyliin vain lapsenomaiset pääsevät taivaaseen."
mähän olen menossa takaovesta attena sisään nii että heilahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129086Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883672- 202143
- 841332
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791085- 551043
- 1041014