Valio Laktoositon Mainos

Musiikki...

En ole varma pyöriikö kyseinen mainos kolmosella vai nelosella mutta musiikki on hyvä. eli tietääkö kukaan biisin laulajaa ja biisin nimeä?
Mainoksessa on kaikkia erilaisia "herkkuja" sydämien kera.

14

4122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cartem

      Ääh, itsekin olen miettinyt samaa. Musiikki on tosi hyvä. Pitää jatkaa etsimistä. :)

      • taitaaki

        pyöriä Subilla, ainakin eilen tuli subilta. asiaa ei auta että laulussa on vain 2 sanaa lol:) kirjota ihmeessä tänne jos löydät. subin sivuilta eikä valion omiltakaan sivuilta ollu apua:(


      • laittakaan nimi
        taitaaki kirjoitti:

        pyöriä Subilla, ainakin eilen tuli subilta. asiaa ei auta että laulussa on vain 2 sanaa lol:) kirjota ihmeessä tänne jos löydät. subin sivuilta eikä valion omiltakaan sivuilta ollu apua:(

        laittakaa nimi jos tiedätte =D

        ai oliks siinä sanoja? tulee mieleen 90-luvun tietokonepelit


      • toistetaan
        laittakaan nimi kirjoitti:

        laittakaa nimi jos tiedätte =D

        ai oliks siinä sanoja? tulee mieleen 90-luvun tietokonepelit

        muutamassa kohdassa "My love", mutta se ei paljoa auta etsinnöissä:P joo siks onki kiva fiilistellä kun kuulee sen, tulee kakara vuodet mieleen:D


      • huomasin äsken kun tuli sub...
        toistetaan kirjoitti:

        muutamassa kohdassa "My love", mutta se ei paljoa auta etsinnöissä:P joo siks onki kiva fiilistellä kun kuulee sen, tulee kakara vuodet mieleen:D

        Joo, olihan siinä my love sanat. En ollut aikaisemmin kiinnittänytkään huomiota siihen.


      • pliis
        huomasin äsken kun tuli sub... kirjoitti:

        Joo, olihan siinä my love sanat. En ollut aikaisemmin kiinnittänytkään huomiota siihen.

        Mieki haluisin tietää biisin. Toinen joka kiinnostaa, on se Vaasan Ruissydän mainoksessa oleva biisi. Siinä "tämä taas on suurin keksintö sitten pyörän" jne.


      • peperepe
        pliis kirjoitti:

        Mieki haluisin tietää biisin. Toinen joka kiinnostaa, on se Vaasan Ruissydän mainoksessa oleva biisi. Siinä "tämä taas on suurin keksintö sitten pyörän" jne.

        eikö kukaan tiedä?


      • Maxipaxi
        peperepe kirjoitti:

        eikö kukaan tiedä?

        että '' Im I Mood For Love,I Gant For Every..''En tiedä onko oikein mutta ihan sama(Itse nimittäin en pidä kyseisestä mainoksesta)


    • WTM

      Niin eli otin selvää Valion markkinoijilta ja kertoivat seuraavaa:

      Hei
      Olit lähestynyt Johtaja Annikka Hurmetta koskien Valio Laktoositon mainosfilmiä ja sen musiikkia. Tiedustelin asiaa ko tuotteita hoitavalta markkinointipäälliköltä. Ohessa kommentti:

      Kyseessä on Valio laktoositon tv-mainos, jossa on ns. arkistomusiikkia ja sitä on muokattu ja sovitettu meidän filmiin sopivaksi. Ts. ei olen kenenkään tunnetun yhtyeen musiikkia eikä sitä ole missään juuri tällaisena muualla. Eli musiikkia ei sinällään ole saatavissa, on vain tähän mainokseen tehtyä.

      Kiitos mielenkiinnostasi ja hyvää kevättä

      • WTM

        Eli tämä pätee siihen biisiin mikä on kuin wanhoista kunnon amiga / nintendo peleistä olevaa musiikkia. SIis se "i love" mainos...


      • Valio fani
        WTM kirjoitti:

        Eli tämä pätee siihen biisiin mikä on kuin wanhoista kunnon amiga / nintendo peleistä olevaa musiikkia. SIis se "i love" mainos...

        Saisko joku laitettua tämän "biisin" Youtubeen?


      • Valiopa

        onhan sitä arkistomusiikkia tarjolla yleensä ihan yksityisille ihmisillekkin, vaikka harrastus tarkoituksiin. Olisivat valiolla voineet ottaa siitäkin selvää, ja harvoin sitä liikaa muutetaan.


    • Toomaaas

      Olen kuullut saman musiikin yhdessä ruotslaisessa TV-ohjelmassa ja myös tossa valion mainoksessa. Kyllähän se jostaki pitäs löytyä!

    • JepaLambert

      I LOVE LAKTOOSITON -tunnarin on laulanut TriSis eli Hanna-Maria Helenius (solistina), Jonnu Heikkilä sekä Jepa Lambert (allekirjoittanut). Me kolmistaan äänitettiin gospelkuoro. Jinglen sävelsi eräs mainostoimisto. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe