Kuinka voin luottaa?

--mies88--

Terve

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa reilun vuoden ja todellakin rakastan häntä enemmän kuin ketään. Minulla on kuitenkin traumat edellisestä suhteesta jossa minua petettiin selän takana kun luulin että kaikki oli hyvin. Haluaisin luottaa häneen mutta en vanhojen tapahtumien takia osaa....Hän vannoo rakastavansa minua ja muutamme pian yhteen jota olimme jo kauan miettineet. Silti minua hieman hirvittää...hänellä ei ole paljoa kavereita...kaksi hyvää joista kumpikin on sellaisia yhden yön juttuja hakevia. Pelkään että tyttöni sotkeutuu myös niihin....osaksi senkin takia että hän ei saa minulta täyttä luottamusta ja saattaa etääntyä sen takia. Haluaisin vain oppia luottamaan ja karsia turhat epäluulot...en vain tiedä miten pääsen eroon niistä :/

Kiitos jos vaivaudutte auttamaan....

2

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkään poteva

      Terveppä sinä.
      En tiedä teidän koko totuutta,mutta eiköhän ystäväsi ole ratkaisunsa tehnyt.Siis haluaa muuttaa yhteen kanssasi.Tiedän miltä petetyksi tuleminen tuntuu ja mitä sitä on kantaa.Pelko hallitsee elämää ja pilaa suhteita.Oletko kertonut ystävällesi asian?jos ystäväsi on rinnallasi silti kaiken aikaa,hän haluaa yrittää ja jaksaa antaa sinulle luetettavuutta.Kerro asiasi ja puhu,puhu,puhu.Luottamus on vaikea saada.Toivottavasti ystäväsi jaksaa sen sinulle osoittaa.Ei napinpainauksella sinulta lähde pelko vaan pikkuhiljaa elämä vie eteenpäin ja jos ystäväsi on oikea sinulle,luottamus kasvaa kuin puu.Osoita hellyys ja kaikki mitä voit toiselle antaa sillä ethän halua häntä menettää entisillä kokemuksilla.Älä rankaise häntä niistä vaan uskalla.Tosiaankin koin petosta ja se oli viedä minulta elämänilon.Päätin, en enää päästä ketään lähelleni jne.Sitten päätin,ettei mitään saakkaan jos ei uskalla.Vierelläni on ollut parivuotta ystävä.Alku oli hankalaa meilläkin,mutta hän jaksoi olla rinnallani ja olen siitä nyt todella onnellinen.Elämä hymyilee jälleen.Vaikkakin joskus pieni pelko tulee sydämmeen,pyrin poistamaan sen heti.Se syö vain minua ja luo pahanoloa.Siis anna itsellesi lupa ja yritä nauttia tästä hetkestä.Älä muistele vanhoja se vie turhaa energiaa.Halauksia sinulle ja hänelle.Voimia

    • hakee apuu

      Hei! Paras lahja mitä voit antaa itsellesi ja tyttöystävällesi, on pyytää muutamia käyntejä - tarpeen mukaan joltain psykologilta tai vastaavalta.

      Hän voi auttaa sinut pois siitä kuopasta, jonka edellinen tyttöystäväsi sinulle kaivoi pettämällä. Sieltä kannattaa päästä ylös, jos haluat onnistua olemaan onnellinen. Jos olet onnellinen, levität sitä ympärillesi, jos olet onneton, levität sitä.

      Ei se ole iso juttu, muuta kuin lopunelämäsi kannalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      693
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe