Kuinka voin luottaa?

--mies88--

Terve

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa reilun vuoden ja todellakin rakastan häntä enemmän kuin ketään. Minulla on kuitenkin traumat edellisestä suhteesta jossa minua petettiin selän takana kun luulin että kaikki oli hyvin. Haluaisin luottaa häneen mutta en vanhojen tapahtumien takia osaa....Hän vannoo rakastavansa minua ja muutamme pian yhteen jota olimme jo kauan miettineet. Silti minua hieman hirvittää...hänellä ei ole paljoa kavereita...kaksi hyvää joista kumpikin on sellaisia yhden yön juttuja hakevia. Pelkään että tyttöni sotkeutuu myös niihin....osaksi senkin takia että hän ei saa minulta täyttä luottamusta ja saattaa etääntyä sen takia. Haluaisin vain oppia luottamaan ja karsia turhat epäluulot...en vain tiedä miten pääsen eroon niistä :/

Kiitos jos vaivaudutte auttamaan....

2

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkään poteva

Terveppä sinä.
      En tiedä teidän koko totuutta,mutta eiköhän ystäväsi ole ratkaisunsa tehnyt.Siis haluaa muuttaa yhteen kanssasi.Tiedän miltä petetyksi tuleminen tuntuu ja mitä sitä on kantaa.Pelko hallitsee elämää ja pilaa suhteita.Oletko kertonut ystävällesi asian?jos ystäväsi on rinnallasi silti kaiken aikaa,hän haluaa yrittää ja jaksaa antaa sinulle luetettavuutta.Kerro asiasi ja puhu,puhu,puhu.Luottamus on vaikea saada.Toivottavasti ystäväsi jaksaa sen sinulle osoittaa.Ei napinpainauksella sinulta lähde pelko vaan pikkuhiljaa elämä vie eteenpäin ja jos ystäväsi on oikea sinulle,luottamus kasvaa kuin puu.Osoita hellyys ja kaikki mitä voit toiselle antaa sillä ethän halua häntä menettää entisillä kokemuksilla.Älä rankaise häntä niistä vaan uskalla.Tosiaankin koin petosta ja se oli viedä minulta elämänilon.Päätin, en enää päästä ketään lähelleni jne.Sitten päätin,ettei mitään saakkaan jos ei uskalla.Vierelläni on ollut parivuotta ystävä.Alku oli hankalaa meilläkin,mutta hän jaksoi olla rinnallani ja olen siitä nyt todella onnellinen.Elämä hymyilee jälleen.Vaikkakin joskus pieni pelko tulee sydämmeen,pyrin poistamaan sen heti.Se syö vain minua ja luo pahanoloa.Siis anna itsellesi lupa ja yritä nauttia tästä hetkestä.Älä muistele vanhoja se vie turhaa energiaa.Halauksia sinulle ja hänelle.Voimia

• hakee apuu

Hei! Paras lahja mitä voit antaa itsellesi ja tyttöystävällesi, on pyytää muutamia käyntejä - tarpeen mukaan joltain psykologilta tai vastaavalta.

Hän voi auttaa sinut pois siitä kuopasta, jonka edellinen tyttöystäväsi sinulle kaivoi pettämällä. Sieltä kannattaa päästä ylös, jos haluat onnistua olemaan onnellinen. Jos olet onnellinen, levität sitä ympärillesi, jos olet onneton, levität sitä.

Ei se ole iso juttu, muuta kuin lopunelämäsi kannalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      191
      7572
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      80
      4167
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      384
      3663
    4. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      191
      3349
    5. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      5
      3287
    6. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      94
      3003
    7. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      28
      2524
    8. Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?

Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä
      Maailman menoa
      121
      2523
    9. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      61
      2100
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1973
    Aihe