Kuinka voin luottaa?

--mies88--

Terve

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa reilun vuoden ja todellakin rakastan häntä enemmän kuin ketään. Minulla on kuitenkin traumat edellisestä suhteesta jossa minua petettiin selän takana kun luulin että kaikki oli hyvin. Haluaisin luottaa häneen mutta en vanhojen tapahtumien takia osaa....Hän vannoo rakastavansa minua ja muutamme pian yhteen jota olimme jo kauan miettineet. Silti minua hieman hirvittää...hänellä ei ole paljoa kavereita...kaksi hyvää joista kumpikin on sellaisia yhden yön juttuja hakevia. Pelkään että tyttöni sotkeutuu myös niihin....osaksi senkin takia että hän ei saa minulta täyttä luottamusta ja saattaa etääntyä sen takia. Haluaisin vain oppia luottamaan ja karsia turhat epäluulot...en vain tiedä miten pääsen eroon niistä :/

Kiitos jos vaivaudutte auttamaan....

2

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkään poteva

Terveppä sinä.
      En tiedä teidän koko totuutta,mutta eiköhän ystäväsi ole ratkaisunsa tehnyt.Siis haluaa muuttaa yhteen kanssasi.Tiedän miltä petetyksi tuleminen tuntuu ja mitä sitä on kantaa.Pelko hallitsee elämää ja pilaa suhteita.Oletko kertonut ystävällesi asian?jos ystäväsi on rinnallasi silti kaiken aikaa,hän haluaa yrittää ja jaksaa antaa sinulle luetettavuutta.Kerro asiasi ja puhu,puhu,puhu.Luottamus on vaikea saada.Toivottavasti ystäväsi jaksaa sen sinulle osoittaa.Ei napinpainauksella sinulta lähde pelko vaan pikkuhiljaa elämä vie eteenpäin ja jos ystäväsi on oikea sinulle,luottamus kasvaa kuin puu.Osoita hellyys ja kaikki mitä voit toiselle antaa sillä ethän halua häntä menettää entisillä kokemuksilla.Älä rankaise häntä niistä vaan uskalla.Tosiaankin koin petosta ja se oli viedä minulta elämänilon.Päätin, en enää päästä ketään lähelleni jne.Sitten päätin,ettei mitään saakkaan jos ei uskalla.Vierelläni on ollut parivuotta ystävä.Alku oli hankalaa meilläkin,mutta hän jaksoi olla rinnallani ja olen siitä nyt todella onnellinen.Elämä hymyilee jälleen.Vaikkakin joskus pieni pelko tulee sydämmeen,pyrin poistamaan sen heti.Se syö vain minua ja luo pahanoloa.Siis anna itsellesi lupa ja yritä nauttia tästä hetkestä.Älä muistele vanhoja se vie turhaa energiaa.Halauksia sinulle ja hänelle.Voimia

• hakee apuu

Hei! Paras lahja mitä voit antaa itsellesi ja tyttöystävällesi, on pyytää muutamia käyntejä - tarpeen mukaan joltain psykologilta tai vastaavalta.

Hän voi auttaa sinut pois siitä kuopasta, jonka edellinen tyttöystäväsi sinulle kaivoi pettämällä. Sieltä kannattaa päästä ylös, jos haluat onnistua olemaan onnellinen. Jos olet onnellinen, levität sitä ympärillesi, jos olet onneton, levität sitä.

Ei se ole iso juttu, muuta kuin lopunelämäsi kannalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3075
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2095
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1555
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1339
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1230
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    Aihe