Eli hyvä ystäväni on jo erään ystävänsä lapsen kummi.
Mielestäni on itsestäänselvää että tästä ystävästäni tulee lapseni kummi, mutta olen alkanut pohtimaan onko se liikaa, kun hänellä on jo kummilapsi?
Onko teillä muilla useampia kuin yksi kummilapsi? Kuinka yleistä se nykyään on :)
Ystävällä jo kummilapsi
6
1251
Vastaukset
- mamaliini
Minulla on 5 kummilasta ja kaikki ovat tärkeitä. Minusta se on aika yleistä, että on useampi kummilapsi.
- :) :)
minulla on kolme kummilasta, eikä mielestäni yhtään liikaa :)
- =)=)=)
minun kummeillani on kuusi kummilasta minun lisäkseni, eli yhteensä SEITSEMÄN ja meitä kyllä huomioidaan tasapuolisesti kaikkia, vaikka osa meistä on jo rippikoulun käynyt ja täysi-ikäisiäkin...
Kaksi ei ainakaan pitäisi olla liikaajos vain lapsista pitää... - Täti
Minulla on kuusi kummilasta, joista kaksi on sukulaisten lapsi ja muut ystävien.
Kaikki on yhtä tärkeitä, vaikka osa on jo täysi-ikäisiä.
Kaksi kummilasta ei todellakaan ole paljon,
jos lapsista pitää. - kuumitäti72
Samoin minulla, kummilapsia on kuusi. Yksi heistä jo täysi-ikäinen, mutta silti yhä erityinen suhde häneen olemassa. Kummius on antanut minulle hienon tilaisuuden tutustua ystävieni lapsiin erityisellä tasolla ja koen kummiuden olevan erityinen osoitus ystävyydestämme. Joten ystäväsi on varmasti otettu tästä kummitehtävän osoittamisesta. Rohkeasti vaan asiaa kysymään - kummiudesta voi toki halutessaan kieltäytyäkin, mutta kukapa meistä saa näitä kutsuja koskaan liikaa?
- ikähaarukassa
25-4 vuotta.Ei yhtään liikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059