Liian raju orgasmi?

vaivautunut

Kysyisin teiltä kokemuksia hyvät naiset ja miks ei miehetkin. "ongelmani" on raju orgasmi jonka saan yhdynnässä. Välillä tuntuu etä menetä täysin kontrollini orgasmissa, ja pelkään että mahdollisesti satutan kumppaniani kun en pysty hallitsemaan itseäni. Lisäksi olen todella äänekäs huipun tullessa ja huudan lähes suoraa huutoa! En tarkoita että olisin väkivaltainen tai muuta, vaan orgasmissa saan niin voimakkaat lihaskouristukset että pelkään satuttavani kumppaniani. Olemme toki puhuneet asiasta ja hän on kummastellut rajua orgasmiani eikä hän ole tuntenut oloaan uhatuksi, mutta minua asia on jäänyt vaivaamaan. Onelma ei pienene useampien peräkkäisten yhdyntäkertojen jälkeen vaan koen aina vaan rajumman orgasmin. Olen jopa saanut muutaman kerran jonkinlaisen "rajatila kokemuksen" niissä tavallaan seuraan vierestä tapahtumia ja orgasmi on todella voimakas, en pysty edes nousemaan ylös vähään aikaan kun ei jalat kanna ja on aivan voimaton olo. En usko että nuorella iällä voisi tätä asiaa selittää sillä olenhan jo yli kolmekymppinen, ja olen kokenut nuoresta alkaen voimakkaasti ja iän karttuessa kokemukset vain tuntuvat voimistuvan.

14

8893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toiveajattelija

      Näinhän sitä kaikki haaveilee.

    • noin näin

      tällainen vanhempi setä ratkaisi tilanteen siten että vein huutajan syksyllä mökille.Itsekin pelästyin eka kerran kohdatessani tällaisen.Joko ylpeilet kavereillesi aamulla tai viet piiloon kun nait.

    • ...

      Wau!

    • minkä luulet

      olevan.Vaan jonkinlainen mielenhäiriö? Paniikkikohtaus.

      Seksuaalineuvoja.

      • hommaa tällekkin naiselle

        Olen huomannut todellakin, että äänekäs orgasmi tuottaa joissakin miehissä pelkoa ja toisissa kiihkoa.

        Itse saan tosi rankkoja orgasmeja ja menetän kontrollin kokonaan, huudan.. Nykyisen rakastajani mielestä se on mahtavaa. Mutta muistan erään yhden illan jutun, joka virkkoi "elä huuda".


      • meikälikalle
        hommaa tällekkin naiselle kirjoitti:

        Olen huomannut todellakin, että äänekäs orgasmi tuottaa joissakin miehissä pelkoa ja toisissa kiihkoa.

        Itse saan tosi rankkoja orgasmeja ja menetän kontrollin kokonaan, huudan.. Nykyisen rakastajani mielestä se on mahtavaa. Mutta muistan erään yhden illan jutun, joka virkkoi "elä huuda".

        Mä olen koittanut purra tyynyä silloin kun tulee "pois tästä maailmasta"-orgasmi, jos siis ollaan sellaisessa paikassa missä ei sovi metelöidä. Tosin tahtoo hampaidenkin ote herpaantua silloin kun tuntuu taju olevan lähdössä.

        Heh, jos joku mies sanois mulle sängyssä, että "älä huuda", niin se sais heti perään sanoa "älä lähde". ;D


    • orkku

      Olisimpa miehesi, kuullostaa aivan upealta kokemukselta myös miehelle. WAU! Nainen huutaa ja tärisee alla, pimppä värähtelee kuin moottoroitu, lisää varmasti miehenkin orgasmin nautintoa.

    • naapurin setå

      Itsellänikin oli suhde naiseen joka todella "sai"Sanoi kerran uskovansa,että naidessa voi lähteä taju.Sai kyllä aivan uskomattomia voimia lauetessaan,näytti,että silmät kääntyisivät ympäri,pää heiluu aivan holtittomasti,tuntui kuin kaikki kontrolli liikkeistä puuttuisi.Heti orkun jälkeen haukkoi happea kuin kala kuivalla maalla,eikä todellakaanpystynyt liikkumaan.Hommasta kun pääsee "jyvälle"eihän parempaa seksiä olekkaan.Jokainen nainen haluaa omanlaisen käsittelyn hetkellä,jolloin huippuhetki tulee!!

      • miltsi87

        Juotko liikaa maitoa kenties? Tieteellisissä julkaisuissa on selkeästi todettu, että jos ihminen juo maitoa litran pari päivässä se auttaa stimulointumaan ja saattaa jopa luoda rajatilan kaltaisia kokemuksia. Jotkut ovat jopa tajunnan menettämisen lähellä :) Sinuna lopettaisin maitotuotteiden käytön kokonaan ja katsomaan parin viikon päästä miten se on alkanut vaikuttaa!


      • Anonyymi
        miltsi87 kirjoitti:

        Juotko liikaa maitoa kenties? Tieteellisissä julkaisuissa on selkeästi todettu, että jos ihminen juo maitoa litran pari päivässä se auttaa stimulointumaan ja saattaa jopa luoda rajatilan kaltaisia kokemuksia. Jotkut ovat jopa tajunnan menettämisen lähellä :) Sinuna lopettaisin maitotuotteiden käytön kokonaan ja katsomaan parin viikon päästä miten se on alkanut vaikuttaa!

        No niin!!Nyt sitten alettiin hamstrata maitoa! Meijerit ihmeissään kun kulutus hyppää pilviin!


    • Anonyymi

      Sehän on upeita, että orkku on mega raju!

    • Anonyymi

      Vaimoni saa yleensä lievempiä orkkuja, mutta joskus kun on oikein kunnolla kiimassa ja saa esimerkiksi kahta yhtäaikaa. niin orkut o todella valtavia. Hän heittelehtiij ja saa erittäin voimakkaita kouristuksia, kurkusta kuuluu vain korinaa ja silmät on päässä nurinpäin, näkyy vain valkoista. Myös tapahtunu että pissa roiskahtelee. Orkku voi olla myös pitkä, jopa minuutti pari. 10.min. on aivan kuin muissamaailmoissa . Sitten sanoo . Voi kiitos pojat. Tätä joskus lisää.

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­­­ts­­­um­­me sinut käymään uudessa cha­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 http://3422111.com/H/5jQdL 👈

    • Anonyymi

      jos en ole saanut vähään aikaan, se tunne on niin voimakas että huohotan ja hyvä ettei taju pinene, olin ollut kuukauden ilman ja naiseni ratsasti selkä minun kasvoihin päin ja hieroi palleja ja puristeli hellästi, laukesin niin hirvittävän voimallisesti! huohotin ja ääntelin enkä voinut pidätellä mekkalaa, kroppa kramppasi suorastaan ennen kun laukesin, laukesin holtittomasti ja tietenkin naiseni otti ilon irti ja jatkoi innolla kyykäten

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe