Onko teillä muilla ilmennyt synnytyksen aikana että teillä olisi 2 kohtua olemassa. Itselläni huomattiin se kun poikani syntyi leikkauksen kautta. Olihan tuo itselleni vähän yllätys kun kuuli, en nimittäin ole ollenkaan kuulut koko asiasta ja sen takia sen vähän järkyttikin aluksi. Kysyin sillon kyllä lääkäreiltä että mitä se niinkuin tarkoittaa. Niin ne siihen vastasivat, että toisen lapsen saanti voi olla vaikeata ja kyllä ne ihmettilivät että tätäkin raskausta kun olin tullut raskaaksi ilman mitään hoitoa ja ilman hormoonilääkkeitä. Aluksi tuo tieto, että toinen raskaus voi olla vaikea saada alkuun pelotti, mutta nyt kun olen miettinyt vähän paremmin ja keskustellut mihen kanssa niin olemme sitä mieltä että kyllä se toinen on sitten tulossa jos on tulossa. Ja kyllä mä raskaaksi tulen ilman mitään hoitoja kerran ekakin pallero syntyi niin.
Eli onko tämä kaksois kohtu harvinnaista ja onko muut törmmänneet tähän aiheessen ollenkaan. Lääkäreillekin koko aihe oli ihan uutta. Kai nytten niitten pitäisi tietää asiasta jotain, eikä sitten olla suu auki kun sellainen ilmenee..
Tietoa
3
305
Vastaukset
- tiedä
Minulla on kaksois-virtsaputki. Ihan siis oikeasti.
- "double womb"
ja heti tärppäsi jotain. Kokeile sinäkin! Et liene ainoa. :)
- ihan suomeksi
Kokeilin googlata "kaksi kohtua" ja tärppäsi. Terkuin: sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465347Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1055090Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka534315Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123801Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden623730Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle323634Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383- 1952414
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261269