Onko teillä muilla ilmennyt synnytyksen aikana että teillä olisi 2 kohtua olemassa. Itselläni huomattiin se kun poikani syntyi leikkauksen kautta. Olihan tuo itselleni vähän yllätys kun kuuli, en nimittäin ole ollenkaan kuulut koko asiasta ja sen takia sen vähän järkyttikin aluksi. Kysyin sillon kyllä lääkäreiltä että mitä se niinkuin tarkoittaa. Niin ne siihen vastasivat, että toisen lapsen saanti voi olla vaikeata ja kyllä ne ihmettilivät että tätäkin raskausta kun olin tullut raskaaksi ilman mitään hoitoa ja ilman hormoonilääkkeitä. Aluksi tuo tieto, että toinen raskaus voi olla vaikea saada alkuun pelotti, mutta nyt kun olen miettinyt vähän paremmin ja keskustellut mihen kanssa niin olemme sitä mieltä että kyllä se toinen on sitten tulossa jos on tulossa. Ja kyllä mä raskaaksi tulen ilman mitään hoitoja kerran ekakin pallero syntyi niin.
Eli onko tämä kaksois kohtu harvinnaista ja onko muut törmmänneet tähän aiheessen ollenkaan. Lääkäreillekin koko aihe oli ihan uutta. Kai nytten niitten pitäisi tietää asiasta jotain, eikä sitten olla suu auki kun sellainen ilmenee..
Tietoa
3
326
Vastaukset
- tiedä
Minulla on kaksois-virtsaputki. Ihan siis oikeasti.
- "double womb"
ja heti tärppäsi jotain. Kokeile sinäkin! Et liene ainoa. :)
- ihan suomeksi
Kokeilin googlata "kaksi kohtua" ja tärppäsi. Terkuin: sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi853417Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj983155SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783096- 1592705
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562448Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla82325Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092246Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi602227Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142093Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4141820