p.i.v.i

Pienen pojan äiti joten siinä tekemistä riittää ihan tarpeeks ja sitten jaloissa pyörii mies sekä kissa :) Koulutus: --- Ammatti: Kotiäiti/-isä Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
12
Kommenttia
8
Sektioon menos
Haluaisin kysyä teiltä jotka olette olleet sektiossa niin kuinka kauan teillä on olleet nuo tikit sen jälkeen? Ensimmäin8290mitä ostais
Tuttava perheeseen on syntynyt perjantaina pieni tyttö vauva ja hänelle olisin ostamassa jotain lahjaa, mutten tiedä mit2274Ei ihan mun päähän mene tuo
Tämä uutinen pisti silmääni kun luvin uutisia. Kuinka tuo on mahdollista oikein, siis tupakka laiton ja pilvi lailinen.3575Kuinka nuo
tapeetit saa oikein poistettua seinästä? Kun tarkoituksena olisi maalata seinät. Sen tiedän että ne pitää poistaa, mutta2317Gallup
Ajattelin tässä kysellä että kuinka moni teistä muista äideistä tekee itse lapsella ruokaa vai ostatteko valmiina purkis7429Mistä saa uuden nero poltto-ohjelman
ladattua koneelle siis ilmaiseksi vai pyystyykö ostamaan jostain nero poltto-ohjelman. Edellisillä koneella tuli mukana31128Millä kannattaa
aloittaa tuo lisä ruuan antaminen 4 kk ikäiselle pojalle ja kuinka paljon kerralla voi antaa?2578Minne ovat kadonneet
oikein nuo askartelu lehdet kaupoista ja kirjastoista. Uusia on kyllä tullut tilalle mutta itse kaipaan juuri nuita vanh1414Tietoa
Onko teillä muilla ilmennyt synnytyksen aikana että teillä olisi 2 kohtua olemassa. Itselläni huomattiin se kun poikani3299vaasan kirppikset
kertokaa onko vaasaa muitakin kirppiksia kuin vanhassa vaasassa se omatori ja sitten keskustassa se spr..1755Olisko
Kukaan muu kerjäiliä tai ennen kerännyt erilaisia tölkkejä olut/limsa jne. Mieheni kerää niitä ja jos haluat päästä eroo0175Nuorena kokenut
Haluaisin tietää milloin te muut ollette alkaneet omaishoitajaksi vai oletteko te pakosti siihen joutuneet? Itse olen o2420