Vapaa kuvaus

Pienen pojan äiti joten siinä tekemistä riittää ihan tarpeeks ja sitten jaloissa pyörii mies sekä kissa :) Koulutus: --- Ammatti: Kotiäiti/-isä Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

12

Kommenttia

8

1. Sektioon menos

Haluaisin kysyä teiltä jotka olette olleet sektiossa niin kuinka kauan teillä on olleet nuo tikit sen jälkeen? Ensimmäin
    Synnytys
    8
    290
  2. mitä ostais

Tuttava perheeseen on syntynyt perjantaina pieni tyttö vauva ja hänelle olisin ostamassa jotain lahjaa, mutten tiedä mit
    Äitien jutut
    2
    274
  3. Ei ihan mun päähän mene tuo

Tämä uutinen pisti silmääni kun luvin uutisia. Kuinka tuo on mahdollista oikein, siis tupakka laiton ja pilvi lailinen.
    Kasvattajat
    3
    575
  4. Kuinka nuo

tapeetit saa oikein poistettua seinästä? Kun tarkoituksena olisi maalata seinät. Sen tiedän että ne pitää poistaa, mutta
    Maalaus
    2
    317
  5. Gallup

Ajattelin tässä kysellä että kuinka moni teistä muista äideistä tekee itse lapsella ruokaa vai ostatteko valmiina purkis
    Äitien jutut
    7
    429
  6. Mistä saa uuden nero poltto-ohjelman

ladattua koneelle siis ilmaiseksi vai pyystyykö ostamaan jostain nero poltto-ohjelman. Edellisillä koneella tuli mukana
    3
    1128
  7. Millä kannattaa

aloittaa tuo lisä ruuan antaminen 4 kk ikäiselle pojalle ja kuinka paljon kerralla voi antaa?
    Lasten ruoka
    2
    578
  8. Minne ovat kadonneet

oikein nuo askartelu lehdet kaupoista ja kirjastoista. Uusia on kyllä tullut tilalle mutta itse kaipaan juuri nuita vanh
    Askartelu ja käsityö
    1
    414
  9. Tietoa

Onko teillä muilla ilmennyt synnytyksen aikana että teillä olisi 2 kohtua olemassa. Itselläni huomattiin se kun poikani
    Äitien jutut
    3
    299
  10. vaasan kirppikset

kertokaa onko vaasaa muitakin kirppiksia kuin vanhassa vaasassa se omatori ja sitten keskustassa se spr..
    Kirpputorit
    1
    755
  11. Olisko

Kukaan muu kerjäiliä tai ennen kerännyt erilaisia tölkkejä olut/limsa jne. Mieheni kerää niitä ja jos haluat päästä eroo
    Yleistä keräilystä
    0
    175
  12. Nuorena kokenut

Haluaisin tietää milloin te muut ollette alkaneet omaishoitajaksi vai oletteko te pakosti siihen joutuneet? Itse olen o
    Omaishoitajat
    2
    420