Paska Narri lauma kompuroi ontuvasti Lahden Pelicanssia vastaan hävityään siis tälle Lahden Pelicansille luvuin 1-3, luvattoman huonolla peliesityksellä.
Narrit olivat vain narreja tänään Helsingissä
5
492
Vastaukset
- Urheiluruutu ei tiedä mitään,
koska se väittää lopputuloksen olevan 2-4. Onneksi kerroit todelliset numerot, tällaisia asiantuntijoita kiekkoväki tarvitsee! Turvaamme tietoihisi jatkossakin!
- Oliko Yle tv1 ajan tasalla
Yletv 1 urheiluruutu tiesi sen että Pelicans voitti Jokerit 2-4, mutta tuliko sieltä Yletv 1:n urheilurudulta tätä maalikoostetta ottelusta Jokerit - Pelicans, ja pelaaja haastattelua jossa haastateltiin tätä Tuomas Santavuori joka teki voittomaalin Jokereita vastaan tämän 2-4 maalin.
- Näin se homma etenee
Oliko Yle tv1 ajan tasalla kirjoitti:
Yletv 1 urheiluruutu tiesi sen että Pelicans voitti Jokerit 2-4, mutta tuliko sieltä Yletv 1:n urheilurudulta tätä maalikoostetta ottelusta Jokerit - Pelicans, ja pelaaja haastattelua jossa haastateltiin tätä Tuomas Santavuori joka teki voittomaalin Jokereita vastaan tämän 2-4 maalin.
Siis:Yletv 1:n urheiluruutu tiesi sen että Pelicans voitti Jokerit 2-4, mutta tuliko sieltä Yletv 1:n urheilurudulta tätä maalikoostetta ottelusta Jokerit - Pelicans, ja pelaaja haastattelua jossa haastateltiin tätä Tuomas Santavuori joka teki voittomaalin Jokereita vastaan tämän 2-4 maalin.
- Jaska Jokunen
Näin se homma etenee kirjoitti:
Siis:Yletv 1:n urheiluruutu tiesi sen että Pelicans voitti Jokerit 2-4, mutta tuliko sieltä Yletv 1:n urheilurudulta tätä maalikoostetta ottelusta Jokerit - Pelicans, ja pelaaja haastattelua jossa haastateltiin tätä Tuomas Santavuori joka teki voittomaalin Jokereita vastaan tämän 2-4 maalin.
Kyllähän urheiluruussa tiedettiin että Jokerit hävisi Pelicansille 2-4, älä hämäää sillä Mikkoa, että urheiluruutu ei tienyt tästä Jokerit - Pelicans ottelusta mitään mikä Jääkiekon Sm liigan peli pelattiin tämän ilta loppuun asti.
- Ville 82
Jaska Jokunen kirjoitti:
Kyllähän urheiluruussa tiedettiin että Jokerit hävisi Pelicansille 2-4, älä hämäää sillä Mikkoa, että urheiluruutu ei tienyt tästä Jokerit - Pelicans ottelusta mitään mikä Jääkiekon Sm liigan peli pelattiin tämän ilta loppuun asti.
"Kyllähän urheiluruussa tiedettiin että Jokerit hävisi Pelicansille 2-4, älä hämäää sillä Mikkoa, että urheiluruutu ei tienyt tästä Jokerit - Pelicans ottelusta mitään mikä Jääkiekon Sm liigan peli pelattiin tämän illan aikana loppuun asti."
Totta tosiaan tämä Lahtelainen Pelicans fani oli kait humalassa, kun luuli että Mikko uskoi että tämä urheilurutu ei tienyt mitään tämän päivän ottelusta Jokerit - Pelicans, muutakun että päättyi Lahden Pelicanssiin voittoon Jokereista 2-4 lukeimin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307