Pips laskukaava!

WinCapitan joimitustohtaja.

WinCapitan Pips-kaava!!!!!!!!!!

20pips - 40pips 10pips - 50pips 30pips -10 pips 40 pips = 0 pips.

Elikkä KauppaKUOLUnkin käynyt ymmärtää että se on päin villua.

Otetaan 1000 apinaa pohjaksi!

20 = 1020 =>
-40 = 979 =>
10 = 989 =>
-50 = 940 =>
30 = 978 =>
-10 = 958 =>
40 = 996

Jepulis jee, pankaa poijjaat isompi ku satasen vipu että saatte voittoa edes esimerkin verran.

22

2080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä esität?

      Mitä toi sun esimerkkis on esittävinään???

      • se esittää

        Jepulis jeetä.


      • WinCapitan joimitustohtaja

        WinCapita esittää pokkana tuon kaavan a b c d = e kumuloituvalle tulolle. Kaava on siis vaikka:

        20pips - 40pips 10pips - 50pips 30pips -10 pips 40 pips = 0 pips

        Näin ei tapahdu kumuloituvassa kaavassa vaan tapahtuu seuraavaa:

        Otetaan 1000 apinaa pohjaksi! (tämä on heikko esimerkki, parempi olisi 5% 5% 10% 5% -25%, laskekaa itse ponziapinat)

        20 = 1020 =>
        -40 = 979 =>
        10 = 989 =>
        -50 = 940 =>
        30 = 978 =>
        -10 = 958 =>
        40 = 996

        WinCapitan kaava näyttäisi plusmiinus nollaa, kun se kumuloituvassa olisi todellisuudessa -4 pips.

        Kumuloituva tarkoittaa esimerkiksi 100 euron sijoitusta jonka päälle korot lisätään määräajoin. Esim. 100€ ja viikon välein.

        100€ 5% = 105€
        105 (eli kumuloitu pääoma 100€ 5%) 20% = 126€
        126€ - 25% = 94,5€

        Siis ensin kerätään 25% voittoa sen jälkeen 25% tappiota ja hupsis WinCapitankeikkaa olemme 5.5€ tappiolla.

        Valuuttamarkkinoilla ilman tajua kumuloinnista, prosenttilaskuista tai murtoluvuista, tämä ihana klubin ohjelmoijanne on muuttanut alle promillen tuhannesosan valuuttakauppahuijauksen ohjelmakoodista ja tehnyt teille mahtavan rahasammon. Jos olisin tuon itse keksinyt niin en myisi sitä piensijoittajille vaan pitäisin sen omana tietonani ja omistaisin kaikki maailman rahat noin kymmenessä vuodessa.


      • WinCapitan joimitustohtaja
        WinCapitan joimitustohtaja kirjoitti:

        WinCapita esittää pokkana tuon kaavan a b c d = e kumuloituvalle tulolle. Kaava on siis vaikka:

        20pips - 40pips 10pips - 50pips 30pips -10 pips 40 pips = 0 pips

        Näin ei tapahdu kumuloituvassa kaavassa vaan tapahtuu seuraavaa:

        Otetaan 1000 apinaa pohjaksi! (tämä on heikko esimerkki, parempi olisi 5% 5% 10% 5% -25%, laskekaa itse ponziapinat)

        20 = 1020 =>
        -40 = 979 =>
        10 = 989 =>
        -50 = 940 =>
        30 = 978 =>
        -10 = 958 =>
        40 = 996

        WinCapitan kaava näyttäisi plusmiinus nollaa, kun se kumuloituvassa olisi todellisuudessa -4 pips.

        Kumuloituva tarkoittaa esimerkiksi 100 euron sijoitusta jonka päälle korot lisätään määräajoin. Esim. 100€ ja viikon välein.

        100€ 5% = 105€
        105 (eli kumuloitu pääoma 100€ 5%) 20% = 126€
        126€ - 25% = 94,5€

        Siis ensin kerätään 25% voittoa sen jälkeen 25% tappiota ja hupsis WinCapitankeikkaa olemme 5.5€ tappiolla.

        Valuuttamarkkinoilla ilman tajua kumuloinnista, prosenttilaskuista tai murtoluvuista, tämä ihana klubin ohjelmoijanne on muuttanut alle promillen tuhannesosan valuuttakauppahuijauksen ohjelmakoodista ja tehnyt teille mahtavan rahasammon. Jos olisin tuon itse keksinyt niin en myisi sitä piensijoittajille vaan pitäisin sen omana tietonani ja omistaisin kaikki maailman rahat noin kymmenessä vuodessa.

        JUMANKAUTAJUU, eikö te ponziapinat tajua että joka kerran kun vaihdatte valuuttaa joku brokeri nappaa välistä komission 1-2 pips. Joten yllä oleva esimerkki olisi VÄHINTÄÄN 11 pips miinuksella.


      • tässäkään
        WinCapitan joimitustohtaja kirjoitti:

        WinCapita esittää pokkana tuon kaavan a b c d = e kumuloituvalle tulolle. Kaava on siis vaikka:

        20pips - 40pips 10pips - 50pips 30pips -10 pips 40 pips = 0 pips

        Näin ei tapahdu kumuloituvassa kaavassa vaan tapahtuu seuraavaa:

        Otetaan 1000 apinaa pohjaksi! (tämä on heikko esimerkki, parempi olisi 5% 5% 10% 5% -25%, laskekaa itse ponziapinat)

        20 = 1020 =>
        -40 = 979 =>
        10 = 989 =>
        -50 = 940 =>
        30 = 978 =>
        -10 = 958 =>
        40 = 996

        WinCapitan kaava näyttäisi plusmiinus nollaa, kun se kumuloituvassa olisi todellisuudessa -4 pips.

        Kumuloituva tarkoittaa esimerkiksi 100 euron sijoitusta jonka päälle korot lisätään määräajoin. Esim. 100€ ja viikon välein.

        100€ 5% = 105€
        105 (eli kumuloitu pääoma 100€ 5%) 20% = 126€
        126€ - 25% = 94,5€

        Siis ensin kerätään 25% voittoa sen jälkeen 25% tappiota ja hupsis WinCapitankeikkaa olemme 5.5€ tappiolla.

        Valuuttamarkkinoilla ilman tajua kumuloinnista, prosenttilaskuista tai murtoluvuista, tämä ihana klubin ohjelmoijanne on muuttanut alle promillen tuhannesosan valuuttakauppahuijauksen ohjelmakoodista ja tehnyt teille mahtavan rahasammon. Jos olisin tuon itse keksinyt niin en myisi sitä piensijoittajille vaan pitäisin sen omana tietonani ja omistaisin kaikki maailman rahat noin kymmenessä vuodessa.

        Veikkaus:
        Ainut kauppa missä pipsit paukkuu on oma sisäinen virtuaalipörssi. Brokerina toimii klubi itse.
        Midaskädet kädettävät toisilleen virtuaaliosakkeita, joista klubi ottaa komissiona pipsit ja popsit välistä.


    • FYI

      Kuka on sanonut, että klubi laskee tuotot kokonaispipsimäärien perusteella?

      Niin.. sitä minäkin..

      • ....

        Tuskinpa aivan jokaista kauppaa tehdään kumulatiivisesti, luulenpa että he "muuttavat panosta" esimerkiksi päivän tai viikon välein. Lähes merkityksetöntä sitä muutaman pipsin heilahteluiden välein olisi muutella.

        Mutta hei enhän minä tiedä. Hauskaa viikonloppua:)


      • ViksuNenä

        Laitan nyt ihan suomen kieliset linkit, kellä Lontoo sujuu klikatkoon vasemman palkin english linkkiä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyramidihuijaus

        Nimimerkki FYI olet apina sen takia että et tajua että rahasi tulevat jostain muualta kuin OLETETUSTA valuuttakaupasta, aivan ilman todisteita. Lisäksi pidät sitä että saat rahat tilillesi ajoissa todisteena siitä että kysessä ei ole huijaus (viittaan vastaukseesi toisessa ketjussa).

        Näinhän ne ponzit ja forex-kusetukset nimenomaan toimivat, sinulle (pyramidin 'yläpää') maksetaan ja sinun alapuolellasi olevat urpot sijoittavat samaan huijaukseen rahaa, yleensä sitoutuen siihen että rahat ovat sijoitettuna tietyn määrän kuukausia. Juuri tämän määrällisen ajan takia SINUN voittosi (omaan napaan tuijottaja) voidaan maksaa.

        Kaltaisesi tietämättömän on helppo:

        a) rekrytoida lisää helppouskoisia
        b) mainostaa klubia missä tahansa mediassa

        Itse olet satavarma että voitot tulevat valuuttakaupasta, niin ponzin vetäjät haluavatkin sinun uskovan. Paras myyntimies mille tahansa tuotteelle on sellaine joka USKOO asiaansa.

        WinCapitalla on muuten ihme kiire muuttaa nimeään vähän väliä. Toinen/kolmas SUURESTI kummastuttava seikka on se että klubin takana oleva $10k yritys on rekisteröity Panamaan ja sen johtohahmot ovat kolme espanjankielistä nimeä omaavaa naista. Heidän katuosoitettaan ei löydy eikä myöskään puhelinnumeroa. Ainoa linkki WinCapitaan on sähköpostiosoite [email protected].

        Tällaisen viritelmän pitäisi jo SIVISTYMÄTTÖMÄMMÄNKIN silmissä näyttä niin epäilyttävältä ettei sinne sijoittaisi rahojaan ilman hyvää takuuta tai panttia.

        WinCapita pystyy pyörittämään tätä huijaustaan hyvinkin pitkään koska:

        a) se rahastaa jäseniltään lisensseillä ja muilla vastaavilla maksuilla
        b) se on mitä todennäköisimmin vain osa kansainvälistä valuuttahuijausmafiaa, joka tekee näitä huijauksia monissa maissa ja maksaa voittoja tiettyyn pisteeseen asti, kunnes ns. 'kipukynnys' ylittyy


      • kumulatiivista
        .... kirjoitti:

        Tuskinpa aivan jokaista kauppaa tehdään kumulatiivisesti, luulenpa että he "muuttavat panosta" esimerkiksi päivän tai viikon välein. Lähes merkityksetöntä sitä muutaman pipsin heilahteluiden välein olisi muutella.

        Mutta hei enhän minä tiedä. Hauskaa viikonloppua:)

        ... kauppaa se ei voi mitenkään päästä lupaamiinsa 50%-500% pa voittoihin.

        Hauskinhan tässä on se että klubi sanoo käyttävänsä suurta 'vipua', joka tuo mukanaan helvetin suuret TAPPIOT ja pienet mahdollisuudet tehdä HIUKAN ENEMMÄN voittoja kuin normaali valuuttatreideri.


      • FYI
        ViksuNenä kirjoitti:

        Laitan nyt ihan suomen kieliset linkit, kellä Lontoo sujuu klikatkoon vasemman palkin english linkkiä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyramidihuijaus

        Nimimerkki FYI olet apina sen takia että et tajua että rahasi tulevat jostain muualta kuin OLETETUSTA valuuttakaupasta, aivan ilman todisteita. Lisäksi pidät sitä että saat rahat tilillesi ajoissa todisteena siitä että kysessä ei ole huijaus (viittaan vastaukseesi toisessa ketjussa).

        Näinhän ne ponzit ja forex-kusetukset nimenomaan toimivat, sinulle (pyramidin 'yläpää') maksetaan ja sinun alapuolellasi olevat urpot sijoittavat samaan huijaukseen rahaa, yleensä sitoutuen siihen että rahat ovat sijoitettuna tietyn määrän kuukausia. Juuri tämän määrällisen ajan takia SINUN voittosi (omaan napaan tuijottaja) voidaan maksaa.

        Kaltaisesi tietämättömän on helppo:

        a) rekrytoida lisää helppouskoisia
        b) mainostaa klubia missä tahansa mediassa

        Itse olet satavarma että voitot tulevat valuuttakaupasta, niin ponzin vetäjät haluavatkin sinun uskovan. Paras myyntimies mille tahansa tuotteelle on sellaine joka USKOO asiaansa.

        WinCapitalla on muuten ihme kiire muuttaa nimeään vähän väliä. Toinen/kolmas SUURESTI kummastuttava seikka on se että klubin takana oleva $10k yritys on rekisteröity Panamaan ja sen johtohahmot ovat kolme espanjankielistä nimeä omaavaa naista. Heidän katuosoitettaan ei löydy eikä myöskään puhelinnumeroa. Ainoa linkki WinCapitaan on sähköpostiosoite [email protected].

        Tällaisen viritelmän pitäisi jo SIVISTYMÄTTÖMÄMMÄNKIN silmissä näyttä niin epäilyttävältä ettei sinne sijoittaisi rahojaan ilman hyvää takuuta tai panttia.

        WinCapita pystyy pyörittämään tätä huijaustaan hyvinkin pitkään koska:

        a) se rahastaa jäseniltään lisensseillä ja muilla vastaavilla maksuilla
        b) se on mitä todennäköisimmin vain osa kansainvälistä valuuttahuijausmafiaa, joka tekee näitä huijauksia monissa maissa ja maksaa voittoja tiettyyn pisteeseen asti, kunnes ns. 'kipukynnys' ylittyy

        Kiitos tiedosta.. käyn nyt kotiuttelemassa vähän hilloa.. moro..


      • WinCapitan joimitustohtaja
        FYI kirjoitti:

        Kiitos tiedosta.. käyn nyt kotiuttelemassa vähän hilloa.. moro..

        Toivon vain että olet sponsoroinut jokusen ihmisen 'alalinjaasi', sellasen kookkaan, joka harrastaa IP-lajeja ja tylsyttää nenän jos tarve vaatii.

        Saa siinä sitten Hantsapipsejä siirrellä kun ei näe kuin sillä silmällä eli homosti.


      • FYI
        WinCapitan joimitustohtaja kirjoitti:

        Toivon vain että olet sponsoroinut jokusen ihmisen 'alalinjaasi', sellasen kookkaan, joka harrastaa IP-lajeja ja tylsyttää nenän jos tarve vaatii.

        Saa siinä sitten Hantsapipsejä siirrellä kun ei näe kuin sillä silmällä eli homosti.

        sitten kertomaan, kun hillot on purkeissa.. moro..


      • Kestää kestää...
        FYI kirjoitti:

        sitten kertomaan, kun hillot on purkeissa.. moro..

        Sitä on kotiutettu vaikka kuinka monta tuntia jo, mutta mikään ei vain onnistu. Harmittaako? Vai suorastaan vituttaako? Tulehan toki taas kirjoittamaan jokin kömpelö nollakirjoitus, joka vie uskottavuutta klupilta entisestäänkin. Koskapa... ET VAIN OSAA. :)


      • FYI
        Kestää kestää... kirjoitti:

        Sitä on kotiutettu vaikka kuinka monta tuntia jo, mutta mikään ei vain onnistu. Harmittaako? Vai suorastaan vituttaako? Tulehan toki taas kirjoittamaan jokin kömpelö nollakirjoitus, joka vie uskottavuutta klupilta entisestäänkin. Koskapa... ET VAIN OSAA. :)

        jo tunteja sitten.
        Nyt odotellaan hilloja, jotta voidaan niitä sitten kohta levitellä.

        Lupaan tulla kertomaan, kun hillot on hallussa.
        Koita nyt selvitä siihen asti.. moro..


      • tämä selvästi on
        FYI kirjoitti:

        jo tunteja sitten.
        Nyt odotellaan hilloja, jotta voidaan niitä sitten kohta levitellä.

        Lupaan tulla kertomaan, kun hillot on hallussa.
        Koita nyt selvitä siihen asti.. moro..

        Pelkkää provoa, ei kukaan voi oikeasti olla noin yksinkertainen kuin Pro Gambler/Aquilae/FYI.


    • tietää

      mitä kumuloituminen tarkoittaa. Noinhan se menee. Sen verran voin valaista, vaikka eihän se sinulle kuulu, että kun klubin edellisestä kaupan cloussauksesta on kulunut yli 6 minuuttia lasketaan uusi kauppaan käytettävä pääoma. Alla 6 min. kauppa avataan samalla pääomalla. Tosin et taida ymmärtää. Onneksi en käyny kopista.

    • lupil.

      Eli 1000 ernoo

      Vipu 100:1

      Ajatellaan että käytät pääomastasi 20 prossaa kauppaan.

      1. kauppaan 20000 taalaa, tulos 20 pips = 40 taalaa tuottoa ---> uusi pääoma 1040 talaa
      2. kauppaan 20800 taalaa, tulos - 40 pips = -83,2 taalaa tuottoa --> uusi pääoma 956,8 taalaa
      3. kauppaan 19136 taalaa, tulos 10 pips= 19,14 taalaa tuottoa ---> uusi pääoma 975,94 taalaa
      4. kauppaan 19518,8 taalaa, tulos -50 pips= - 97,6 taalaa tuottoa ---> uusi pääoma 878,34 taalaa
      5. kauppaan 17566,8 taalaa, tulos 30 pips= 52,7 taalaa tuottoa ---> uusi pääoma 931,04 taalaa
      6. kauppaan 18620,8 taalaa, tulos -10 pips= -18,62 taalaa tuottoa ---> uusi pääoma 912,42 taalaa
      7. kauppaan 18248,4 taalaa, tulos 30 pips= 54,75 taalaa tuottoa ---> uusi pääoma 967,17 taalaa

      Saattaa sisältää pyöristys virheitä, mutta sinneppäin...........:)

      • Miljuunissa

        Samapa se, tuo menee joka tapauksessa ammattikoulumatikan yli ja saa menäkkin.

        Sama se pipsi sinne ja pupsi tänne. Mulle tärkeetä on, että kun Mopsia kutsun tulee sisälle, ettei tarvii juosta perässä.

        Katos ei ne pipsit ole tärkeitä tässä busineksessa.

        Tärkeintä on hyvä tarina ja sen mä osaan. Muista kattoo silmiin. Tekee hyvän ja luotettavan vaikutuksen.

        Vaikka sun on ehkä vaikee uskoa niin kyllä tomppelit uskoo ihan mitä mä sanon.

        Tomppelit jopa usko, että mut on tuomittu aiheett talousrikoksista. Voi Vittu mitä idiootteja, mut niin se on, usko vaan.

        Ne usko, että ne mun sairaalamaksut jotka on ulosotossa, onkin jonkun muun sairaalamaksut.
        Sanoin pöntöille vaan, että miten olisin voinut olla sairaalassa kun olin silloin Panamassa hoitamassa meidän virman asioita. Kuinka mulla siks vois olla sairaalamaksuja samalta ajalta. Naurettiin ihan vitusti tolle...ja ulosotolle..

        No sit keksin sen ROBBOTTIN, siis päätreidarin. Taas meni läpi kun häkä. Kato se tarina, se tarina, se on tärkee. Vittuako noista pipsestä ja pupseista.

        Hölmöiltä se raha aina otetaan eikä pipseistä. Voi vittu valuuttakaupasta, enhän mä edes ymärrä mitä se tarkottaa ja missä sitä tehdään.

        Muista aina. Niin paljon pitää valehdella, että juntti sekoaa. Se toimii aina.
        Ja muista tärkein, lupaa paljon, niin vitun paljon, että itseäskin huimaa.

        Jos on juntilla kahden tonnin Corollanruoska. Kerrot, että kohta ajat uudella mesellä. Juntti kuristaa vaikka mutsinsa saadakseen rahat ja päästäkseen mukaan.

        Soitellaan.. mennään vaikka drinksuille...jookos?

        HANDE


      • handella
        Miljuunissa kirjoitti:

        Samapa se, tuo menee joka tapauksessa ammattikoulumatikan yli ja saa menäkkin.

        Sama se pipsi sinne ja pupsi tänne. Mulle tärkeetä on, että kun Mopsia kutsun tulee sisälle, ettei tarvii juosta perässä.

        Katos ei ne pipsit ole tärkeitä tässä busineksessa.

        Tärkeintä on hyvä tarina ja sen mä osaan. Muista kattoo silmiin. Tekee hyvän ja luotettavan vaikutuksen.

        Vaikka sun on ehkä vaikee uskoa niin kyllä tomppelit uskoo ihan mitä mä sanon.

        Tomppelit jopa usko, että mut on tuomittu aiheett talousrikoksista. Voi Vittu mitä idiootteja, mut niin se on, usko vaan.

        Ne usko, että ne mun sairaalamaksut jotka on ulosotossa, onkin jonkun muun sairaalamaksut.
        Sanoin pöntöille vaan, että miten olisin voinut olla sairaalassa kun olin silloin Panamassa hoitamassa meidän virman asioita. Kuinka mulla siks vois olla sairaalamaksuja samalta ajalta. Naurettiin ihan vitusti tolle...ja ulosotolle..

        No sit keksin sen ROBBOTTIN, siis päätreidarin. Taas meni läpi kun häkä. Kato se tarina, se tarina, se on tärkee. Vittuako noista pipsestä ja pupseista.

        Hölmöiltä se raha aina otetaan eikä pipseistä. Voi vittu valuuttakaupasta, enhän mä edes ymärrä mitä se tarkottaa ja missä sitä tehdään.

        Muista aina. Niin paljon pitää valehdella, että juntti sekoaa. Se toimii aina.
        Ja muista tärkein, lupaa paljon, niin vitun paljon, että itseäskin huimaa.

        Jos on juntilla kahden tonnin Corollanruoska. Kerrot, että kohta ajat uudella mesellä. Juntti kuristaa vaikka mutsinsa saadakseen rahat ja päästäkseen mukaan.

        Soitellaan.. mennään vaikka drinksuille...jookos?

        HANDE

        olla paljoa sisältöä elämässä. Elämän tehtäväkö tästä on sinulle tullut. Sääliksi käy. Kiddo.


      • on palkitsevaa
        handella kirjoitti:

        olla paljoa sisältöä elämässä. Elämän tehtäväkö tästä on sinulle tullut. Sääliksi käy. Kiddo.

        Ei minun elämän sisällössäni paljon valittamista ole.
        En ole työelämässä enää. Elän Sijoituksillani. On Ihana Vaimo ja koira. Molempia rakastan!!

        Nyt ollaan koiran kanssa kotona kun vaimo meni tapaamaan ystäviään.
        Punaviinilasin kanssa yritän auttaa hyväuskoisia varomasta tuollaisia Hannuja ja HEIDÄN HUIJAUKSIAAN.

        Iljettäviä pikkurikollisia ja taskuvarkaita.

        Mitenkäs sinun elämänsisältösi kanssa on??


    • Anonyymi

      Joko on FYI:llä hillot hallussa?

      • Anonyymi

        FYI = Hannu = Marko = Vesimies = Piinkova = Pelaaja

        Joku sanoisi kuka oli Joulupukki/Parittaja Oulussa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe