Kerron kikan miten aloin voittamaan!

gfjatyyyh

Noin 2 vuotta pelasin NL holdin nettipelejä, sittareita ja turnauksia pääsääntöisesti. Ei tullut mitään. Ainoastaan kitkuttelua plus-miinus omilla. Hermot alkoi menemään koska uskoin olevani tavallista parempi pelaaja ja valmis jo tienaamaan keskimäärin 2000 euroa kuukaudessa.
Nyt on puolen vuoden peleistä plussa saldoa noin 20 000 euroa.
Niin mitä tapahtui? Itse huomasin heti voittoputken alussa että esim. netin pokeritrackerit olivat muuttaneet tyylini rockista/hiirestä -> callingstationiksi! Callingstation on siis huonoin mahdollinen pelityyli ja tuomittu aina häviämään, eikös?
Huomasin että se hämäsi vastustajia kun he arvioivat mua turnauksissa ja sittareissa. Minulla oli siis etulyöntiasema. Eli turnauksien alkuvaiheessa kun blindit on pieniä niin totta helkkarissa katson vaikka UTG:sta 27 offarin jos se maksaa vaan hiluja. Trakkeri ei sitä kerro että kun blindit nousee minun pelattuja käsiä alkaa olemaan vaan 10 - 15% jaoista.
Mutta tämmöinen pieni muutos pelissäni mahdollisti minun kohdalla jäämisen kotiin ansiosidonnaiselle;). On se niin mukavaa kun voi tehdä sellaista "työtä" mistä oikeasti nauttii, ooops lol

3

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadin Isomela

tädillä on munat.

• niiden jäätyä....

Ovenväliin, nykyisin olen panomies. Teen alan elokuvia missä sexyt mimmit nuolee kassejani päivittäin elääkseni. Tienaa mukavasti eikä tarvitse pestä kasseja.

• Melkein sama tilanne

Jäin burn outin vuoksi pois yrityselämästä vuosi sitten.
      Henkireiäksi tuli pokeri.
      Olen 13000e voitolla josta 90% on tullut viimeisen 2kk aikana.
      Olisi mukava vaihtaa ajatuksia pokerista.
      Asun Espoossa.
      Tuosta saitin häiriköstä ei kannata välittää. Hänenlaisiltaan kuumakalle desperadoilta saa peleissä helppoa rahaa mutta joutuu vastineeksi kuuntelemaan ala-arvoista urputusta.
      Hyviä pelejä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      919
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe