Stressaan kaikesta ja tuntuu, että hirveen usein stressin yhteydessä lämpö nousee yli 37 asteen ja kroppa tuntuu muutenkin ihan uupuneelta. Nyt mul on jo kk päivät ollu joka ilta lämpöä...nyt oon alkanut stressaamaan siitäkin, että onko tää lämpö merkki jostain vakavasta sairaudesta.
Voiko stressi aiheuttaa kuumeilua?
5
6486
Vastaukset
- petruska74
Heips Hemuliini! olen itsekkin miettinyt samaa, koska itsellänikin tuntuu samat oireet... omasta mielestäni vastaus on kyllä!! keho reagoi stressi tilanteisiin eri tavoin ja kuume on yksi puolustus mekaaneista ihmisellä!
- usein oire
Kehossa olevasta tulehduksesta. Veikkaan, ettei poistu ilman antibioottikuuria.
Yks tilanteeseen liittyvä oire voi olla kurkkukipu tai lisääntynyt limaneritys.- Hemuliini80
...mitään muita oireita paitsi joskus lievää huimausta ja yleistä väsymystä. Kyllä kuukaudessa ois ilmenny muitakin tulehdusoireita eli kipua jossain ja kuume ois korkeempi.
- Expatriaatti
Hemuliini80 kirjoitti:
...mitään muita oireita paitsi joskus lievää huimausta ja yleistä väsymystä. Kyllä kuukaudessa ois ilmenny muitakin tulehdusoireita eli kipua jossain ja kuume ois korkeempi.
...itselläni pitkään jatkuvan kuumeilun, huimauksen ja levottoman olon perusteella löytyi kilpirauhasen toimintahäiriö
- tutkimuksissa
Expatriaatti kirjoitti:
...itselläni pitkään jatkuvan kuumeilun, huimauksen ja levottoman olon perusteella löytyi kilpirauhasen toimintahäiriö
Oliko sinulla vajaatoiminta vai ylitoiminta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199