Vesimies N, Kaksonen M

HellÄ

Itsehän olen vesimies, nouseva skorppari.

Parisuhteeni kaksoseen on melkoisen vaativaa.
Mieheni saa välillä suunnattomia raivareita, kuten myös toki minäkin. Se on sotaa silloin, koska kumpikaan ei peräänny missään vaiheessa, koska kuvittelemme toki molemmat olevamme oikeassa.

Mutta rakkautta piisaa sitten myöskin mielettömät määrät.

Turhemmissa kärhämissä annan kyllä välillä periksi, että voin myöhemmin esittää vaatimuksia esim kuskaamisista tai vastaavaa.

Hellyyttä meillä riittää, tuemme toisiamme 100%. Meistä huomaa kauas, että välitämme toisistamme todella, näin olen kuullut.
Ikäeromme on n.20 vuotta, mutta se ei haittaa meitä tippaakaan. Molemmat olemme samanlaisia "haihattelijoita".

Tämä sotapuoli kuitenkin välillä raastaa, koska olemme molemmat niin tempperamenttisia. Mieheni on myös melkoinen huorija ollut ennen, joten välillä kauhistuttaa mitä hän saattaisi tehdä.
Itse en moisia puuhia harrasta. Molemmat taidamme kyllä olla melkoisia flirttailijoita, mutta myös mustasukkaisia toisistamme. Vaikka nyt kirjoitan näin, emme sitä kuitenkaan tiedosta oikeasti, vaikka asioista on puhuttu. Minä taidan pystyä elämään asian kanssa, mutta mies on välillä epätoivon partaalla tämän asian kanssa.

Mitäpä veikkaatte, tuleeko vesimiehen ja kaksosen suhteesta yleensä hyvää jälkeä?

Edelleen painotan sitä, että rakkautta meillä kyllä riittää

Kiitos jo valmiiksi vastauksista

1

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesinainen

      elikäs itse olen vesimies ja seurustelen kaksos miehen kanssa. suhde sujuu loistavasti, mutta itse olen kauhean mustasukkainen. mieheni ei tunnu olevan muille miehille mustasukkainen kuin ex:lleni. tai tuskin myöntää.
      eniten suhteessani hairitsee se etten oikein tiedä mieheni ajatusmaailmaa. ei pahemmin kerro tunteistaa mutta näyttää kyllä ne teoilla. kaipaisin sanoja ja varmaa tietoa.
      kaksonen on kova menemään ja pitää matkustamisesta. suunnittelee jo uutta reissua ennen kuin on vanhakaan matkailtu. siinä mielessä olemme samanlaisia, kovia menemään joka puolelle.
      riita tilanteissa yleensä minä luovutan. vastaan pistän kovasti ja liiankin usein. tuntuu vaan että miehelleni kaverit ovat minua korkeamalla?
      mieheni opiskelee ulkomailla puoli vuotta ja pääsee käymään suomessa kerran kuussa. ne ajat saan mielestäni taistella mieheni kavereita ja menoja vastaan. aikaa riittää myös minulle ja silloin kun sen aika on niin tunnen itseni niin halutuksi ja arvostetuksi. mieheni rakentaa aina meille jotain ihanaa tekemistä, illallisia, leffassa käyntiä yms..
      itse myös valillä mietin että tuleeko tästä mitään..?
      emme ole viellä naimisissa, itse haluaisin perustaa perheen ja asettua paikoilleen mutta kaksonen ei tajua vihjeitäni..

      lisää kokemuksia vesimies ja kaksonen suhteista!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe