Onko onnellisia leijona-miehiä yhdessä neitsyt-naisen kanssa? Toimiiko nämä kaksi yhdessä hyvin vai huonosti? Mahdoton yhtälö? T: ei niin paljon merkeistä tietävä
Onnistuneita leijona(M), neitsyt(N)?
2
915
Vastaukset
- neitsyt45
Olemme olleet yhdessä noin vuoden ja kaikki toimii erittäin hyvin. Toki asiaan vaikuttaa myös elämänkokemuksemme, olemme molemmat 45 täyttäneitä. Leijonani saalistusvietti on ehkä ehtinyt hiukan tasaantua ja itsekään en jaksa enää olla hirveän nipottava kaikista asioista.
Kihloihin menimme 2kk seurustelun jälkeen ja kesällä on tarkoitus mennä naimisiin.
Tietysti pelottaa mutta jos ei mitään uskalla niin eihän mitään voi saadakaan. Mikään muu merkki ei koskaan ole vienyt näin kokonaan mennessään. - päivi-66
Leijona ja Neitsyt. Leijona on mustasukkainen, mutta luttana(toisinaan). Leijona kiintyy todella kumppaniinsa, mutta saattaa jättääkin helposti, mikäli pikkasenkin tuleee liikaa vastoinkäymisiä. Eihän Leijona voi sietää ns. komentelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078773
- 936730
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345291Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634497- 553511
- 503355
- 513092
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896