Onko kokemuksia neitsytmiehestä ja neitsytnaisesta parisuhteessa, toimiiko se? Voiko kaksi samanlaista olla hyvät yhdessä vai onko yhtälö ihan mahdoton?
Vastaukset 6
- tuloksena on
kaksi ex-neitsyttä?
Näin niinkuin maalaisjärjellä.... - ja ei-sopivat
Olen neitsytnainen ja eka suhteeni neitsytiehen kanssa kesti 7 vuotta. Tämän toisen neitsyen kanssa yhteiselomme on jatkunut tähän mennessä myös seitsemän vuotta.Ja jos jostain miehestä kiinnostuisin, niin kylläpä hän tuppaa olemaan neitsyt.:)Sattumaako, en tiedä.
Meidän poikamme on Neitsyt ja hänen vaimonsa on myöskin Neitsyt merkeiltään . Kymmenen vuotta ovat olleet naimisissa ja todella hyvin tulevat toimeen keskenään.Minä itse olen myös Neitsyt ja mieheni on tosi jääräpää Härkä.Joskus ottaa pattiin sen jääräpäisyys ja omaan napaan tuijottaminen. Eiköhän silti olla tultu kohtuullisen hyvin toimeen ,kun ollaan oltu naimisissa 38v ja sitä ennen n. 2 v kihloissa.
- muuta kuin
kaverilinjalla, koska neitsyenä pysyvät molemmat :D
- Nimetön
On mahdoton yhtälö! 25 vuoden kokemuksella, suhde toimii niin kauan kun neitsyt nainen tekee kaiken suhteen eteen. Kun voimat loppuvat ja heittää vastuuta toiselle osapuolelle yhteiselämä loppuu siihen. Neitsyt miehen ei tarvitse tehdä mitään, hän on niin täydellinen, että häntä pitää ihailla ja hän ei tarvitse ketään. Anteeksi ei pyydä, eikä osaa olla pahoillaan.
- en uskalla edes
kuvitella, mitä hirveyksiä tästä saattaa seurata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3863074
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1822463- 361902
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2831658- 541179
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa282990Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248826- 80823
- 49683
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46601