Onko kokemuksia neitsytmiehestä ja neitsytnaisesta parisuhteessa, toimiiko se? Voiko kaksi samanlaista olla hyvät yhdessä vai onko yhtälö ihan mahdoton?
Neitsyt&Neitsyt?
6
1508
Vastaukset
- tuloksena on
kaksi ex-neitsyttä?
Näin niinkuin maalaisjärjellä.... - ja ei-sopivat
Olen neitsytnainen ja eka suhteeni neitsytiehen kanssa kesti 7 vuotta. Tämän toisen neitsyen kanssa yhteiselomme on jatkunut tähän mennessä myös seitsemän vuotta.Ja jos jostain miehestä kiinnostuisin, niin kylläpä hän tuppaa olemaan neitsyt.:)Sattumaako, en tiedä.
Meidän poikamme on Neitsyt ja hänen vaimonsa on myöskin Neitsyt merkeiltään . Kymmenen vuotta ovat olleet naimisissa ja todella hyvin tulevat toimeen keskenään.Minä itse olen myös Neitsyt ja mieheni on tosi jääräpää Härkä.Joskus ottaa pattiin sen jääräpäisyys ja omaan napaan tuijottaminen. Eiköhän silti olla tultu kohtuullisen hyvin toimeen ,kun ollaan oltu naimisissa 38v ja sitä ennen n. 2 v kihloissa.
- muuta kuin
kaverilinjalla, koska neitsyenä pysyvät molemmat :D
- Nimetön
On mahdoton yhtälö! 25 vuoden kokemuksella, suhde toimii niin kauan kun neitsyt nainen tekee kaiken suhteen eteen. Kun voimat loppuvat ja heittää vastuuta toiselle osapuolelle yhteiselämä loppuu siihen. Neitsyt miehen ei tarvitse tehdä mitään, hän on niin täydellinen, että häntä pitää ihailla ja hän ei tarvitse ketään. Anteeksi ei pyydä, eikä osaa olla pahoillaan.
- en uskalla edes
kuvitella, mitä hirveyksiä tästä saattaa seurata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 771495
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691