Neitsyt&Neitsyt?

Neitsyet yhdessä

Onko kokemuksia neitsytmiehestä ja neitsytnaisesta parisuhteessa, toimiiko se? Voiko kaksi samanlaista olla hyvät yhdessä vai onko yhtälö ihan mahdoton?

6

1605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuloksena on

kaksi ex-neitsyttä?

Näin niinkuin maalaisjärjellä....

• ja ei-sopivat

Olen neitsytnainen ja eka suhteeni neitsytiehen kanssa kesti 7 vuotta. Tämän toisen neitsyen kanssa yhteiselomme on jatkunut tähän mennessä myös seitsemän vuotta.Ja jos jostain miehestä kiinnostuisin, niin kylläpä hän tuppaa olemaan neitsyt.:)Sattumaako, en tiedä.

• Meidän poikamme on Neitsyt ja hänen vaimonsa on myöskin Neitsyt merkeiltään . Kymmenen vuotta ovat olleet naimisissa ja todella hyvin tulevat toimeen keskenään.Minä itse olen myös Neitsyt ja mieheni on tosi jääräpää Härkä.Joskus ottaa pattiin sen jääräpäisyys ja omaan napaan tuijottaminen. Eiköhän silti olla tultu kohtuullisen hyvin toimeen ,kun ollaan oltu naimisissa 38v ja sitä ennen n. 2 v kihloissa.

• muuta kuin

kaverilinjalla, koska neitsyenä pysyvät molemmat :D

• Nimetön

On mahdoton yhtälö! 25 vuoden kokemuksella, suhde toimii niin kauan kun neitsyt nainen tekee kaiken suhteen eteen. Kun voimat loppuvat ja heittää vastuuta toiselle osapuolelle yhteiselämä loppuu siihen. Neitsyt miehen ei tarvitse tehdä mitään, hän on niin täydellinen, että häntä pitää ihailla ja hän ei tarvitse ketään. Anteeksi ei pyydä, eikä osaa olla pahoillaan.

• en uskalla edes

kuvitella, mitä hirveyksiä tästä saattaa seurata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe