Onko kokemuksia neitsytmiehestä ja neitsytnaisesta parisuhteessa, toimiiko se? Voiko kaksi samanlaista olla hyvät yhdessä vai onko yhtälö ihan mahdoton?
Neitsyt&Neitsyt?
6
1515
Vastaukset
- tuloksena on
kaksi ex-neitsyttä?
Näin niinkuin maalaisjärjellä.... - ja ei-sopivat
Olen neitsytnainen ja eka suhteeni neitsytiehen kanssa kesti 7 vuotta. Tämän toisen neitsyen kanssa yhteiselomme on jatkunut tähän mennessä myös seitsemän vuotta.Ja jos jostain miehestä kiinnostuisin, niin kylläpä hän tuppaa olemaan neitsyt.:)Sattumaako, en tiedä.
Meidän poikamme on Neitsyt ja hänen vaimonsa on myöskin Neitsyt merkeiltään . Kymmenen vuotta ovat olleet naimisissa ja todella hyvin tulevat toimeen keskenään.Minä itse olen myös Neitsyt ja mieheni on tosi jääräpää Härkä.Joskus ottaa pattiin sen jääräpäisyys ja omaan napaan tuijottaminen. Eiköhän silti olla tultu kohtuullisen hyvin toimeen ,kun ollaan oltu naimisissa 38v ja sitä ennen n. 2 v kihloissa.
- muuta kuin
kaverilinjalla, koska neitsyenä pysyvät molemmat :D
- Nimetön
On mahdoton yhtälö! 25 vuoden kokemuksella, suhde toimii niin kauan kun neitsyt nainen tekee kaiken suhteen eteen. Kun voimat loppuvat ja heittää vastuuta toiselle osapuolelle yhteiselämä loppuu siihen. Neitsyt miehen ei tarvitse tehdä mitään, hän on niin täydellinen, että häntä pitää ihailla ja hän ei tarvitse ketään. Anteeksi ei pyydä, eikä osaa olla pahoillaan.
- en uskalla edes
kuvitella, mitä hirveyksiä tästä saattaa seurata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422672Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382387- 352084
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471756- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391345- 361146