JousimiesN ja HärkäM

Kuin on teillä pelennut??

Olen itse jouskariN ja mies härkä, meillä on ´kestänyt suhde 10kk vaikka olemmekin eripaikkakunnilla. Olen itse hyvin hellyytä kaipaava , saan kyllä häneltä kauniita sanoja ja rakkauden tunnustuksia, jotenkin vaan tuntuu että hän hieman kavahtaa mun hellyyden purkauksia vaikka onkin kyllä silloin itsekin mukana ja hyvinkin hellä. Onko kokemuksia Härkäränja Jouskarin yhdistelmästä?

14

2506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskariN

      No mulla ei härkämiehen kanssa toiminu... Ei haluttu samoja asioita ja mies jotenkin peluri.

    • Kiitos mutta meillä ei ole ...

      Kuten totesin , tämä härkä on kyllä mielestäni ennemminkin kaikkea muuuta kuin peluri. Hänelle on kuitennin tärkeätä että minä voin itse hyvin ja tekee kaikilla tavoni sen toteutuvaksi. Härkä mies voisi vastata miten hän suhtautuu naiseen joka purkaa suura hellyyttään häneen, onko se jotenkin niin että hän vaan on kykenemätön ottameen herkkyyttä vastaan. Vai onko vaan nin et jousimies ja härkä ovat eri aalloilla? Kiitos kuitenkin vastauksestasi.

    • ikävöivä...

      Itselläni oli myös "etäsuhde"Härkämieheen,
      Hän kävi usein yksin kapakassa ja aina
      selitys oli,että raskas työ vaatii,,,,
      kun muutin samalle paikkakunnalle asumaan,
      hän yllättäen halusikin miettimisaikaa
      suhteellemme ja siihen se loppuikin.
      Myöhemmin hän otti kyllä yhteyttä,mutta
      ei suhteen jatkomielessä,vaan kiusatakseen.
      En saanut selville,miksi hän suhteen lopetti.
      Kehui meillä menneen hyvin sillä saralla.
      Mustasukkanen,äkkipikanen ja omistus halunen,
      väitti kyllä minulle,ettei ole muita naisia,
      eikä ole minua pettänyt,mut naistenmies ollut
      aina ja vaan panoja vailla...

      • been there..

        Olen härkämies joka oli aikanaan kihloissa jousimiestytön kanssa. Ihastuin häneen täysin silmittömästi ja nopeasti hän myös minuun. Siitä ei ollut epäilystäkään etteikö välillämme olisi ollut todellista rakkautta..

        Ongelmaksi tuli lopulta se, että vaikka jousimies todella aidosti rakastaa sitä mitä toinen ihminen sisimmässään on, hän ei kykene arvostamaan toisen ihmisen tekoja tai olemaan toisen ihmisen asioista millään tavalla kiinnostunut. Ja näin ollen härän kaikki ponnistelut suhteen eteen menevät täysin hukkaan. Se olinkin minä joka lopulta halusin erota, en enää jaksanut sitä että kaikki mitä tein tai sanoin omaan elämääni liittyen oli jousimiehelle täysin ilmaa: puhuimme aina vain HÄNEN opinnoistaan, HÄNEN kavereistaan, HÄNEN asioistaan. Minulla ei ollut muuta väliä kuin että olin siinä paikalla.. ajatelkaa mikä tilanne: hän rakasti minua (sitä en ole koskaan edes epäillyt), mutta ei silti ollut pätkääkään kiinnostunut minun
        suhteen ulkopuolisesta elämästäni..

        Että sikäli en voi suositella, härkä tulee olemaan se kärsivä osapuoli..


      • Jousinainenainiainen
        been there.. kirjoitti:

        Olen härkämies joka oli aikanaan kihloissa jousimiestytön kanssa. Ihastuin häneen täysin silmittömästi ja nopeasti hän myös minuun. Siitä ei ollut epäilystäkään etteikö välillämme olisi ollut todellista rakkautta..

        Ongelmaksi tuli lopulta se, että vaikka jousimies todella aidosti rakastaa sitä mitä toinen ihminen sisimmässään on, hän ei kykene arvostamaan toisen ihmisen tekoja tai olemaan toisen ihmisen asioista millään tavalla kiinnostunut. Ja näin ollen härän kaikki ponnistelut suhteen eteen menevät täysin hukkaan. Se olinkin minä joka lopulta halusin erota, en enää jaksanut sitä että kaikki mitä tein tai sanoin omaan elämääni liittyen oli jousimiehelle täysin ilmaa: puhuimme aina vain HÄNEN opinnoistaan, HÄNEN kavereistaan, HÄNEN asioistaan. Minulla ei ollut muuta väliä kuin että olin siinä paikalla.. ajatelkaa mikä tilanne: hän rakasti minua (sitä en ole koskaan edes epäillyt), mutta ei silti ollut pätkääkään kiinnostunut minun
        suhteen ulkopuolisesta elämästäni..

        Että sikäli en voi suositella, härkä tulee olemaan se kärsivä osapuoli..

        Jos sinä ainavain kehuit/puhuit omista asioista ja itteäs ylistit niin ei ihmekkään että jousinainen oli sulle kun ilmaa tai sun puheille,jousinainen ei kehuskele itteään ja varmana on hyvä kuuntelemaan ja toisen huomioimaan


    • jousiakka

      Elin aikoinaan härkämiehen kanssa parikymmentä vuotta ja se liitto karahti karille miehen petettyä. Silloin päätin, että ei enää koskaan härkää... No kuinkas ollakkaan elon taipaleella kohtaloksi tuntuu taas kuitenkin härkä osuneen. Kyse nyt vasta seurustelusta eli emme asu yhdessä. Jos vertaan noita kahta härkää toisiinsa, niin paljon löytyy yhdistäviä tekijöitä, mutta silti ovat täysin erilaiset tavoissaan toimia. Kyllähän minä olen se läheisyyttä ja hellyyttä janoava osapuoli, mutta eipä onneksi siitä ole ongelmaa muodostunut ainakaan vielä. Osaa se tuo härkäkin olla rakastava ja hellyyttä antava:) Parasta tässä suhteessa on ollut se, että ollaan puhuttu kaikesta maan ja taivaan väliltä. Toiveista, tavoista ja jopa fantasioista... Avoimuus on hyvä asia.

      • Varsinainen jousinainen :-)

        Hei!

        Olen kulkenut reilut 20 vuotta yhteistä polkua härkämiehen kanssa - ja lapsiakin olemme saaneet .-)

        Matka on ollut "rauhallisen värikäs" ja iän myötä olen kiitollisempi ja kiitollisempi, että olemme pysyneet yhdessä. Hän on mahtava isä ja todella turvallinen ja pitkäpinnainen puoliso - rakkaudessaan "suuri".

        Jousimiehen tavoin "ei tulevasta tiedä", mutta tähänastisesti olen "syvän" onnellinen.


      • Juha82

        toivon TODELLA PALJON onnea teille.

        Eroja tulee nykyään liian paljon, sanoi mm uskoon tullut Leijonamies SAmuli Edelmann Punaisessa Langassa.


      • Juha82
        Varsinainen jousinainen :-) kirjoitti:

        Hei!

        Olen kulkenut reilut 20 vuotta yhteistä polkua härkämiehen kanssa - ja lapsiakin olemme saaneet .-)

        Matka on ollut "rauhallisen värikäs" ja iän myötä olen kiitollisempi ja kiitollisempi, että olemme pysyneet yhdessä. Hän on mahtava isä ja todella turvallinen ja pitkäpinnainen puoliso - rakkaudessaan "suuri".

        Jousimiehen tavoin "ei tulevasta tiedä", mutta tähänastisesti olen "syvän" onnellinen.

        heittäkää huolenne jumalan harteille.

        Siinä voi piillä vaara, tulla itsekkääksi.

        Mutta toivon paljon onnea teille ettei tulisi mitään ikävyyksiä.
        Kun niitä ikävyyksiä tulee liian paljon ihmisille erilaisista syistä.
        Onnea elon taipaleelle!!


    • kokenut kaikki tietää

      Olin 28 vuotta härkämiehen kanssa, onneksi on ohi. Niin kauan kuin jaksoin passata, hoitaa ja hemmotella, niin kauan sujui. Mässäily ruualla ja juomalla ja kaikenlainen itsensa hemmottelu on härkämiehelle tyypillistä. Itsekeskeinen on ja voimakastahtoinen. Lopuksi petti minua ja syytti minua siitäkin, eihän härässä vikoja ole. En ole todellakaan mikään koti-ihminen, joka nauttisi siivouksesta ja ruuanlaitosta ja sitä taas härkämies odotti. Onneksi työ oli minulle henkireikä ja siksi kestin. Muistakaa, että Paavo Lipponen, Esko Aho ja muistaakseni Mussolini ovat härkiä.

    • lecrolyn

      JousimiesN olen itsekin ja vuosia sitten tapasin härkä miehen ja silloin pilasin koko jutun omalla säätämiselläni ja mies laittoi välit poikki.

      Nyt viime aikoina mies onkin alkanut taas soitteleen ja haluaa tavata yms... En tiedä itsekään miten tähän pitäisi suhtautua...Yrittääkö kenties kostaa vai olenko joku hätävara??

    • ???

      Olen henkilökohtaisesti, sitä mieltä, että ei kaikki johdu tai juonnu tai tule horoskoopista. JOka horoskoopissa on kyllä määriteltynä perustyypit ja toimintatavat, mutta suuri merkitys on henkilön persoonalla. Personahan muokkautuu kuitenkin koko elämämme ajan ja siihen vaikuttavat asiat lapsuudesta aikuisuuteen, mitä teemme, koemme, yms. HOroskooppi sinällään on ihan hyvä viitten antaja, mutta tutustukaa enemmin ihmiseen kuin horoskoopimerkkiin. Olen härkäN ja seurustelin 10v skorppariM kanssa ja meidän horoskoopit sopii aika hyvin toisiinsa, mutta se mikä ratkaisi suhteemme päättymisen johtui kuitenkin henkilöiden persoonista ja toimintatavoista...

      • Juha82

        tetty HärkäN.
        Beesaan tuota kommenttiasi, todella!!

        Meitä on moneen junaan, jokaisissa merkeissä monenlaisia(mukavia ja mulkvisteja)

        Toivotaan että ne mulkvistit oppisivat.


    • härkämies-75

      Härkämiehiä on kahdellaista tyyppiä.Peluria ja uskollista tyyppiä. Pelurilla on aina monta naista kieroksessa. Ei välttämättä paha ihminen sinällään, mutta ei uskollisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe