...tamperelaisista?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1489546
Siis hyvä Jumala! Nykänen on kuuminta hottia?
Mitä tämä kertoo Teistä...
8
573
Vastaukset 8
- julkimoita!
Nykäseen on tyytyminen nääs nääs.
- lehdet kirjoittaa
Räikkönen on kuulemma nähty bilettämässä Kangasalla, ja samasta kylästä on Häkkinen katsellut itselleen jotain paikkaa.
- perusjulkkukamaa
Matti ei ehkä ensin rooliaan ihan tietoisesti hakenut ja onhan se niinkin että nuorin polvi ei voi matin arvoa (kykene/pysty) ymmrrätään. Mutta kestojulkkuna matti pysyy varmasti niin kauan kun täälä vaikuttaa.
- kiinnostaa?
Sinä olet hysteerinen.
- kettään
Todellakin, ketä kiinnostaa?, Räikkönen ja Häkkinen on autonkuljettajia ei mitään julkkuja.
- muut ei
Frangenikin on Lahdesta kotoisin
- Nakkilasta!
Nakkilasta! kotoisin, eipitästullahuuteleenkuneitiedä
että kuinka monelta tyypiltä tätä on kysytty?Hiukkasen epäilyttää tuon kyselyn tulos...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459